Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18761 til 18780 af 48931
-
Kan nogle oversætte dette??
ForumindlægHeej skønne mennesker!!! :D Er der en der kunne oversætte dette lille tekststykke til fransk, så vil i bare være dejlige :D I see your picture I smell your skin on The empty pillow next to mine You have only been gone ten days, But already i'm wasting away. I know i'll see ... -
Eksaminer på STX
ForumindlægHej. Jeg ved, at man skal op i 10 eksaminer + antal A-fag over fire, når man går på STX. Er det inklusivt SRP? Og hvilke eksaminer er obligatoriske? Hvis jeg f.eks. har Fys A, skal jeg så op i både mundtlig og skriftlig eksamen i fysik, eller er det kun en af disse? Tak på forhånd. -
Et andet ord for "institutionalisere"
Forumindlæg^titlen siger sig selv. (-: Jeg har brug for et ord jeg bruge istedet for "institutionalisere", det går mig virkelig på at jeg ikke kan komme frem til det rigtie ord. Satans. På forhånd tak :-) -
kemi-B
ForumindlægKemi- B Hjælp Jeg sidder og skal øve til mundlig kemi og kan ikke svare på de her spørgsmål nogle der kunne hjælpe mig?? definere begreberne syre og base og forklare, hvad man forstår ved syre- og basestyrke, og definere pH og gøre rede for, hvordan man beregner pH i opløsninger af stærke og sv... -
hjælp med årstal på tysk !!!
Forumindlægskal have noget hjælp med nogle årstal på tysk i 1970`erne og 1980`erne i 1892 tak på forhånd -
Digte - Samfundsbillede
ForumindlægHej. Kender i nogle digte der går ind under emnet "Samfundsbillede"? Jeg skal vælge et som jeg kan analysere i min mundtlige dansk eksamen. -
Wöhlers syntese
ForumindlægJeg har prøvet og søge på det, men kan virkelig ikke finde noget på dansk. Mit spørgsmål lyder således Hvorfor var Wöhler syntese så banebrydende -
Golfstrømmen
ForumindlægHej alle Som jeg har forstået det, begynder vand fra den mexicanske golf at bevæge sig mod nordeuropa pga vestenvindene og corioliseffekten. Men hvorfor opstår den kanariske strøm så? -
Ritiual
ForumindlægHvad er forskellen på et ritual og et overgangsritual? -
English abstract afsnit
ForumindlægHej alle, afleverede SRP i december, men har lige opdaget at mit english abstract blev delt op i 3 afsnit. Har læst på flere sider at det skal skrives i ét afsnit. Er det noget der vil trække ned, hvis ellers abstractet er yderst velformuleret? 1 afsnit består af 3 linjer, 2 afsnit af 14 linjer... -
Mad og mennesker
ForumindlægÅrets emner "Mad og mennesker" til AT-eksamenen. Jeg har besluttet mig for at skrive i biotek om livsstilsygdomme. Hvilket fag vil I anbefale, at jeg vælger at koble det sammen med? Har tænkt på dansk og samfundsfag. -
Karakterer og gym
ForumindlægHej allesammen, mit gennem snit ligger på 6,3, kan jeg godt komme ind i gym det eller det for ringe?? Og ved godt det læren og vejlenserens der skal egne en osv. -
Apostrof
ForumindlægVidenskabsmandens holdning. Hvor sætter man apostroffen, hvis der da skal være en? Mit forslag er: The scientist's opinion. -
Centralnervesystemet koffein
ForumindlægHej jeg er i tvivl om hvordan koffein helt konkret påvirker centralnervesystemet kan i hjælpe med det? :) -
Biologi , regnorme HJÆLP !!!
ForumindlægEr der nogen der vil forklare mig hvorfor regnorme er vigtige PS: må gerne være lang. -
Alkaner
Forumindlæger der nogen som kan fortælle mig hvad alkaner har noget med plast at gøre? Skal man have alkaner for at fremstille plastik? -
Ordklasser
ForumindlægHvilken ordklasse er følgende ord og hvorfor? - Definetly - incredible - exellently - confident - nationally - massiv -
Plyometrisk og eksplosivt
ForumindlægNogle der kan forklare mig præcist hvad eksplosivt- og plyometrisk træning er ? -
Motor
ForumindlægHej, jeg skal til at købe en DC motor, men ved ikke helt hvilke krav jeg har til motorens "torque". Derfor tænker jeg, at lave lidt beregninger før jeg køber min DC motor. Jeg tænker, at den "bil" jeg vil bygge kommer til at veje omkring 5kg. Dernæst har den 4 dæk, så vægten ... -
Hjælp Excel opsætning!
ForumindlægHejsa, jeg skal til terminsprøve snart i bl.a. Kemi A, og i den skriftlige eksamen af denne, får man tit nogle excelfiler med data man kan bruge til bl.a. programmer som LoggerPro. Der bliver ofte givet to filtyper, en med dansk skrive måde (hvor decimaltal er makeret med komma) og en med amerika...
