Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18781 til 18800 af 35989
-
Beregninger til opgavesæt ønskes!
ForumindlægHejsa! Ville spørge om der er nogen som kan lægge opgavesættet for Eksamen Maj 2002(B-niveau) ind, med beregninger... -
vedr at være student
ForumindlægHej jeg har et forespørgsel, hvis man nu dumper i 1 eller 2 fag til eksamen, i 2 år til hf? KAN MAN SÅ IKKE VÆRE STUDENT PGA DET? Eller er det snittet man kigger på? -
En æggesnaps - sproget
ForumindlægHej. Som jeg har skrevet før, så har jeg trukket en ægggesnaps til min dansk eksamen i morgen! Har brug for hjælp til noget med sproget! Håber i vil hjælpe!! -
Hvor lang skal præsentationen være?
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig spansk eksamen, så ville lige høre jer om hvor lang præsentationen skal være? Altså den man får 24 timer til at forberede -
celler
Forumindlæghej hvordan fungere celler altså du ved cellemembran, cellekerne osv har ik helt styr på det for skal snart til eksam er virkelig nervøs -
Salme analyse
ForumindlægHeeey, jeg skal op til eksamen imorgen :O Men, jeg ved ikke hvordan man analysere en salme ! Håber i kan hjælpe, på forhånd :) -
Præsten i Torning - Blicher
ForumindlægHEJ Er der nogen som har læst denne tekst. Og har nogle ideer til hvad tekstens budskab er og hvilke temaer den indeholder. Skal op i til eksamen imorgen, og kunne godt bruge lidt hjælp På forhånd tak :) -
SO2 powerpoint(HTX)
ForumindlægHej Er det muligt at jeg kan få lov til at se et 12-tals powerpoint til SO2 eksamen? -
Atommodeller
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen, og jeg skal forklare hvad tidligere tiders atommodeller. Jeg kan ikke rigtig finde noget om det, håber noget kan hjælpe. -
eksamensopgave..
ForumindlægHEj.. hvordan løser man opgave 6b. Opgaven ses her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0181v.pdf Tak -
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Oldtidskundskab fra den 6. juli, der skal sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
råd
Forumindlæghej.er der nogen der har nogle gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mat mndt eksame.. -
eksamensopgave..
ForumindlægHej.. Jeg har regnet rumfanget i opgave 4 og får 117... Kan det passe? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0581.pdf Tak -
Beviser - Bøger
ForumindlægHey.. Jeg skal op i eksamen i Matematik Mundtligt, 1 årig høj niveau. Nogen der kender nogle bøger hvor der er meget venlige Beviser i, og som beskriver dem godt ? Tak -
fordelingsfunktion
ForumindlægHey alle, i et eksamens spørgsmål skal jeg redegør for fordelingsfunktion... Hvordan gør jeg bedst muligt det? I forhold til normalfordeling .. håber nogle kan hjælpe -
TI89 SÆLGES
ForumindlægTI89 sælges, kom med et godt bud.. Sælges efter d. 29, hvor jeg har været til matematik eksamen -
intensi.
Forumindlæghej. jeg har et spg. til eksamen..er det ikke kun det intensivet læst tekster+kilder man kommer op i ...altså at der ikke er noget ukendt.... -
HJÆLPPPPPPP
ForumindlægJEg forbreder mig lidt eksamen, men jeg fatter simpelthen ikke hvad elektronkonfiguration betyder, er der ikke nogen der kan hjælpe, vil være meget taknemlig... -
Atomer
ForumindlægHej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :) -
Forskel på græsk og romersk arkitektur?
ForumindlægHej! Jeg skal til old eksamen om nogle dage, og mangler at få klargjort med der præcist er forskellen på græsk og romersk arkitektur? Håber i vil hjælpe mig!
