Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 18781 til 18800 af 27879
-
Hjælp til Amerikanske Borgerkrig
ForumindlægJeg har valgt at skrive 2.g's opgave om den amerikanske borgerkrig, jeg er kommet en smule sent i gang og min problemformulering er blevet for bred iflg min lærer. Jeg vil tage udgangspunkt i optakten til den amerikanske borgerkrig, er der nogen af jer der har en ide til et oplæg til en probl... -
Hjælp til Amerikanske Borgerkrig
ForumindlægJeg har valgt at skrive 2.g's opgave om den amerikanske borgerkrig, jeg er kommet en smule sent i gang og min problemformulering er blevet for bred iflg min lærer. Jeg vil tage udgangspunkt i optakten til den amerikanske borgerkrig, er der nogen af jer der har en ide til et oplæg til en probl... -
Billed kunst ?
ForumindlægHey derude ! Jeg står i morgen og skal til og igang med et AT -projekt der omhandler billedkunst. Vores lærer har sagt vi skal tage nogle ugeblade med som vi kan klippe og klistre med, så skal vi danne et billed ! Så tænkte jeg, om der var nogen der havde nogle fede idder? Nogle emne man måske ... -
Hjælp til synopsis.
ForumindlægHej, Jeg skal op i Dansk Mundtlig, og trak fordybelsesområdet: Jagten på Lykke. Hertil har jeg valgt at fordybe mig i teksten "Tennis". Mit spøgrsmål går på: Hvad emner skal min disposition bestå af? Da novellen "Tennis" begynder in medias res, går man jo dirkete... -
HJÆLP ! engelsk outline
ForumindlægHej folkes, jeg skal op til eksamen i engelsk. Jeg har trukket over emnen Racisme and Prejudice, som jeg er super glad for.. Jeg har valgt KKK - Ku Klux Klan, som mit underemne. Men jeg er så i tvivlet, for jeg ved ikke hvilke punkter jeg skal skrive ned? Håber nogen kan hjælpe? Er hel... -
AT-opgave Bio, fys, kemi
ForumindlægJeg skal skrive en AT-opgave og har ikke selv specielle ideer til hvad den ku' omhandle. Tænkte at studieportalen var stedet for en "kollektiv-brainstorm".. kom med nogle bud frit fra leveren.. "Hvad synes i ku' være et RIGTIG spændende emne?" =D . takker -
Tyrkiet og EU
ForumindlægHej derude. Skal igang med min 3. g's opgave her om 2 uger, og kunne godt tænkte mig at hører, om der er nogle af jer - der også kender til emnet - kan komme med nogle gode problemstillinger og materiale? Jeg er god til at skrive opgaver, men at stille det op er ikke min stærke force. Tak p... -
Digt, hjælp!
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive et digt, hvor jeg vil lave parrim, men aner ikke hvad jeg skal skrive om. Jeg gider ikke skrive om alt muligt sørgeligt noget. Digtet skal indeholde, billedsprog, sammenligning, metafor, besjælinger, symboler, modsætninger. Vil i være sød at give mig en idé til et emn... -
Beta, Gamma og Alfa stråling.
ForumindlægHejsa! Jeg sidder og skriver fysikrapport og er stødt på et spørgsmål, som jeg føler, jeg ikke kan finde et svar til. Punktet i rapporten lyder: "Gør rede for hvordan de forskellige stråletyper kan stoppes, og hvilken betydning det har for hvor farlige de er." Jeg har fundet meget lid... -
Diff.ligning projekt..
ForumindlægHej derude. Har skrevet et projekt om differentialligninger, hvor vi skal opstille nogle differentialligninger og beskrive deres udvikling grafisk. Jeg er næsten færdig, og tænkte på om der er nogle der vil se på min forklaringer og evt. regnefejl ? Mange tak. I kan evt. sende jeres MSN her. ... -
Parameterfremstiling
ForumindlægJeg sidder lidt og okser med det her emne og tilhørende opgaver. Jeg har en ret linjes parameter fremstilling og en vektor og så skal jeg beregne den spidste vinkel mellem henholdvis linjen og vektoren og efterfølgende koordinatsættet til vektorens projektion på linjen. Er der nogen der kan komm... -
Indentitet ( Haster )
ForumindlægHej folkens. Jeg har trukket emnet INDENTITET. Jeg har de træk muligheder: Den grimme æling, Et mærkeligt skib, Ørneflugten at bruge til at perfektionere til. MEN jeg mangler en tekst som jeg kan bruge! Nogen der har nogen gode Korte noveller, Eventyr eller fabler som jeg kan bruge som min ... -
Konstitutiv betingelse
ForumindlægHej alle Jeg sidder og roder lidt med noget statik, og her skal jeg benytte mig af en kinematisk betingelse og en konstitutiv betingelse. Jeg har fundet frem til at den kinematiske betingelse, har noget med bevægelse at gøre, men hvad med den konstitutive betingelse? Alt viden omkring emnet er... -
De syv dødssynder (Misundelse)
ForumindlægHej. Jeg har en opgave for om de syv dødssynder. Jeg har fået emnet, misundelse. Jeg tænkte på, at fortælle om en af L.O.C's sange om misundelse. Efter som hans album xxxcouture/melankolia handler om de syv dødssynder, er der 2 om misundelse på. Jeg tror, at hvorfor vil du ikk'?, handler... -
Ændring af synopsis
ForumindlægHej, Jeg tænkte på om det er "lovligt" at ændre sin synopsis fuldkommen, men stadig beholder samme fag og overemne? Jeg er nemlig meget utilfreds med sammensætningen af mine fag i forhold til mit emne, og vil meget gerne have det ændret, men dette selvfølgelig ikke hvis je... -
Frekvensen som funktionen af snorspændingen?
ForumindlægHej :) Jeg er ved at lave min fysik aflevering, og jeg forstår ikke helt en af opgaverne. Vi har om emnet bølger. Den lyder: Tegn en graf med frekvensen f som funktion af snorspændingen Fs. Jeg forstår ikke helt hvad det er jeg skal gøre? Håber i kan hjælpe :) Hilsen ilajil -
Hjælp til historie
ForumindlægHvad har det haft af betydning at Portugal opdagede det de gjorde? (omkring 1500-tallet) Emnet er portugisernes Amerika. Jeg har lidt brug for hjælp til at finde ud af hvilken påvirkning og betydning, det gav at de gjorde den opdagelse. Altså f.eks det med at de fik slaver i brasilien. Jeg vil... -
Essay synopsis Eksamen Hjælp!
ForumindlægHej Alle. Jeg skal lave en synopsis om det emne jeg trak i Dansk mundligt, som var Essay. Og har aldrig lavet noget ligende så er i tvivl om hvordan jeg skal gøre osv.. Fik afvide det skal være ca en side så please hjælp mig har ingen ide hvordan. Ps det skal afleveres imorgen, så vil v... -
AT 2012: iscenesættelse
ForumindlægHej med jer! Jeg skal skrive en synopsis om "at være på" - iscenesættelse, og jeg har valgt at skrive om Paradise Hotel. Jeg tænkte på, om en af jer selv har haft det emne og har valgt at analysere et afsnit, hvor iscenesættelsen er tydelig? Jeg er lidt på bar bund, da jeg ikke rigt... -
ENGELSK MUNDTLIG HJÆLP!!!!!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op til mundtlig engelsk og har valgt overemnet ''Blacks, Whites And Racism''. Det kunne være så fedt, hvis I gad at hjælpe mig med, at komme med nogle underemner og kilder. Emnet må gerne være spændende og nyt. Håber at I vil hjælpe mig. Det ville betyde så m...
