Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 18781 til 18800 af 34450
-
Forberedelsestid i mat?
Forumindlæghey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a) -
HJÆLP til eksamenspørgsmål hvordan
ForumindlægHej alle sammen skal NF-eksamen tirsdag har en spørgsmål som jeg ikke helt kan forstå hvordan kan kunstgødning (NPK) forurene grundvandet? kom herunder ind på vands egenskaber som opløsningsmiddel mvh -
Kan man det?
ForumindlægJeg går i 3.g og har lige været op i eksamen... jeg vil meget gerne forbedre min karakter, men er det muligt at gå om næste år?? hvordan foregår sådan noget? -
Økotaksikologi
ForumindlægHejsa...er i stor nød, skal op til mundtlig biologi eksamen A-niveau!er der nogle der evt. sidder inde med nogle gode biologinotater til emner som økotoksikologi? ville være en virkelig stor hjælp... -
Statsminister?
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til eksamen i dag og undres over - hvem er statsminister lige nu i Danmark? Er Helle Thorning stadig det, når Lars Løkke ikke har fået dannet regering endnu? Eller er vi uden statsminister? -
Økonomi og velfærd
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe og trække en 24-timers eksamen i samfundsfag b. Mit emen er økonomi og velfærd. Jeg er virkelig blank på en problemformulering. Nogen ideer? -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
Censor fra Tornbjerg Gymnasium!!
ForumindlægHej.. jeg har fundet ud af, at jeg har 2 censore i år som kommer fra den samme skole, nemlig Tornbjerg Gymnasium i Odense! er der nogle som kender dem? eller har prøvet lærere derfra til eksamer? -
COMO AQUA PARA CHOCOLATE
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
TACONES LEJARNOS
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
Anny Holmgaard - Cubanos
ForumindlægHåber virkelig der er nogen som kan hjælpe. Jeg skal til eksamen på fredag i spansk og har ingen oversættelse eller notater til teksten Cubanos. er der nogen som ligger inde med noget om den pågældende tekst? -
CLARISA af Isabel Allende
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
CLARISA af Isabel Allende
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
Mat haster....
ForumindlægHej skal til eksamen i morgen så håber der er nogen der kan hjælpe..Hvad mener en lærer når han skriver at man skal redegøre for hvordan man bruger sinus, cosinus og tangens i en retvinklet trekant?HÅBER PÅ HJÆÆÆÆLP!!! -
HABLA CON ELLA - ALMODÓVAR
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
ethanol/alkohol
Forumindlægeksamen...om alkoholnogen der har nogle gode forsøg til det eller noget de kan fortælle om..noget i måske VED man vil blive spurgt om.og vær SØD ikke og skriv det på FYSIK sprog hvis i kan ;) -
Hvad indeholder denne traktat som Frankrig lige har stemt nej til
ForumindlægHvad indeholder denne traktat som Frankrig lige har stemt nej til, altså hvad går den ud på. Først og fremmest ville jeg synes det kunne være meget fedt, og kunne fortælle om til eksamen. Men ellers er det jo også relevant for os , for vi skal jo også stemme om den her i danmark. -
bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag
Forumindlæghejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak -
American psyco
ForumindlægJeg er ved at læse op til engelsk eksamen i næste uge...Er der nogen som har nogle noter til AMERICAN PSYCO?specifikt omkring kapitlet harry? -
Halogener- uorganisk kemi
ForumindlægEr der virkelig ingen, der har skrevet rapport om halogenerne chlor, brom og iod? Jeg skal snart til eksamen, og jeg har jo selvføleglig ikke fået skrevet journalen... Øvelsen er fra Myginds bog...
