Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18801 til 18820 af 187712
  • referat

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med et referat (på tysk) af historien: es geschah am hellichten tag..? i så fald må i meget gerne sende det til mig.. (:
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak
  • Rapunze...hjælp!

    Forumindlæg
    Hey.. Sidder med eventyret "Rapunzel" (på tysk) og kan ikke finde ud af hvad det egentlige budskab er. Håber der er nogle der kan hjælpe en fortvivlet!
  • Crazy

    Forumindlæg
    HejEr der nogen herinde fra som har set den tyske film "crazy" af benjamin lebert?Hvis ja, må I gerne lige fortælle mig hvordan den ender.
  • LOLA RENNT

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der kan fortælle mig kort, om hvad Lola rennt, 1.runde og 2.runde, handler om? Enten på dansk eller tysk.
  • Grammatik Hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har nogle problemer med det tyske grammatik. Og nu har jeg skrevet en stil. som jeg lig vil have en til at se på dette, det ville jeg være meget taknemmelig over. Det er kun 12 linjer. Tak på forhånd
  • 5 ORD !

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om!
  • danielruhmann

    Forumindlæg
    hej.. jeg har prøvert at kontakt dig før vedrørende de nota til tysk.. her er min rigtigt hotmail.. havde ikke stavet det rigtigt tidliger... [email protected]
  • Er der nogen som har tid til at rette noget på 650 ord?

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg ville være super glad for lidt hjælp med noget tysk som skal afleveres helst fejlfrit. :) Skriv lige en PB, hvis du har tid! tak på forhånd :)
  • Lili Marleen

    Forumindlæg
    Hey skal op i tysk i morgen, nogen der kan hjælpe mig ved bare kort at forklare slutningen på filmen/bogen og lige sige hvad det der kassettebånd brugtes til...
  • Ved du noget??

    Forumindlæg
    Heey er der nogen der ved hvor at man kan få ekstra undervisning her sommeren.. I fag som naturgeografi, tysk , dansk og engelsk..
  • okay er der nogle som kan gi forslag over hvordan jeg kan lave min lektie

    Forumindlæg
    ja jeg har lektie for og det er tysk jeg skal lave et blad om meine stadtviertel og ville spg om i kan gi forslag jeg bor i roskilde
  • Fik hende til at hade alt

    Forumindlæg
    hvorn siger man på tysk: og fik hende til at "hade" alt, også Manfred, selvom han elskede hende.
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hvor er alle de tyske hjælpere :-(Nogen der kan hjælpe mig med denne sætning:Jeg havde ikke sagt noget.Ich hatte nicht gesagt.Hvordan siger man "noget"
  • Sonnenbrand

    Forumindlæg
    En der muligvis har læst teksten "Sonnenbrand" af Milena Moser, som muligvis kan referer den, Tysk er ikke min stærke side. Så er helt på bar bund.
  • ordbøger..

    Forumindlæg
    hey.. kender i en eller anden adresse med ordøger..dansk-tysk og dansk-engelsk...plss hjælp mig for jeg kan ikke bruge håndordbøger, er meget langsomt for jeg er ordblind...
  • ordbøger

    Forumindlæg
    hey...kinder I en eller anden hjemmeside med online oversættelse, altså online ordbøger...det skal være tysk-dansk...det vil hjælpe mig meget..!
  • rettelse

    Forumindlæg
    Heeej en der evt vil rette lidt lidt tysk? gerne over mail? vil bare gerne ha den kigget igennem for småfejl
  • hjælp til rettelse

    Forumindlæg
    Jeg står op skal op i tysk, har lavet et kort oplæg Er der en der vil rette det igennem for grammatiske fejl evt. kommentere
  • haster

    Forumindlæg
    Hej er der en der vil være sød, at kigge en kort tysk stil igennem på lidt under en side? i så fald vil det være skønt hvis du så skriver en besked til mig herover haster nemlig :)