Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18821 til 18840 af 34269
-
dipolmoment
ForumindlægHejsa, Håber nogen vil hjælpe mig. Jeg læser til eksamen i kemi på universitetet, og har altså ikke helt forstået hvornår et molekyle har et dipolmoment, er der nogen der kan forklare mig det? På forhånd tak ;-) -
opgave 5
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0181.pdf Hej jeg har svært ved at se hvordan man skal gribe opgaven an.. er der nogen der kan hjælpe? -
den grimme ælling. HJÆÆÆLP plz
ForumindlægHej folkens Jeg skal op til eksamen og mit eventyr er den grimme ælling, Har svært ved at lave en person karakteristik, så håber der er nogen herinde som kan hjælpe. Tusind tak på forhånd -
TI-89 købes...
ForumindlægJeg leder efter et TI-89 titanium, da jeg skal op til eksamen meget snart, og skal lære at bruge den først... Det er simpelthen blevet et krav at have et... Det skal helst ikke være for dyrt... Mvh Nelly -
kvantemekanik
ForumindlægHej jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå hvad de mener i opg.1 del b) i skriftlig eksamen, foråret 2011. det er side 45 i pdf filen. -
plz hjælp det rigtig vigtigt dansk!!!
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen, hvor jeg skal analysere den grimme ælling, og jeg har virkelig brug for hjælp til det stykke man skal vælge fra teksten, som skal læses højt. kom med ideer folkens tusind tak på forhånd (ps det haster) -
Hjælp til produkt
ForumindlægJeg har trukket samfundsfag til eksamen og jeg vil gerne have flere ideer til et produkt, mit overemne er FN og mir underemne er FN fredstyrker på Cypern. Håber i kan hjælpe :) -
Hombre Libre
ForumindlægHejsa! Er der nogen som har lavet opgaven "Hombre Libre" fra spansk eksamen i 1997? Hvis der er ville jeg blive meget glad hvis jeg lige kunne få lov til et se en enkelt opgave eller to. -
Eksamenssæt
ForumindlægHej er der nogen som ligger inden med nogle af de nye eksamenssæt for dansk skriftlig eksamen stx A niveau, da det ville være rart at have en nogenlunde ide om hvordan de er struktureret :) -
dansk vigtigt
ForumindlægHej folkens Er der nogen der kan hjælpe med at finde symboler i den grimme ælling. kan kun finde en og det er hvide svaner. Tusind tak på forhånd (ps det haster da jeg snart skal op til eksamen i det) -
AT eksperter?
ForumindlægNår man skal op til AT eksamen så er det selvfølgelig vigtigt at man kan metoderne. Men vil cencoren og læren overhovedet spørge ind til emnet? Eller vil de kun spørge ind til metoderne, altså hvordan de anvendes osv. -
Læseprøve
ForumindlægHej alle. Jeg var i dag til læseprøve til eksamen, og jeg ville spørge om der er nogen, der ved hvor mange rigtige man skal have for fx at få 4 eller 7? Håber nogle vil svare. -
menneskets arvemateriale
ForumindlægHej, jeg sidder og arbejder med et biologi C eksamens sprøgsmål og jeg har lidt problemer med det. Spørgsmålet lyder: Redegør for menneskets arvemateriale Jeg ville høre om, der var nogle der kunne hjælpe mig. -
Hvor meget skal man skrive?
ForumindlægHvis man vælger at stå ved tavlen til kemi C eksamen, hvor meget af det man snakker om skal så skrives op? Skal man f.eks skrive basale ting som m = n x M? -
Isomeri for carboxylsyre?
ForumindlægHej jeg læser op til eksamen og jeg skal bl.a. også komme ind på isomeri i forbindelse med carboxylsyre, men jeg kan simpelthen ikke finde noget omkring det? Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :) -
Saga analysemodel
ForumindlægHej alle! Nogen som har en god analysemodel til sagaer? Jeg går ud fra, at man også kan trække det til dansk mundtlig eksamen, så det ville være super godt hvis nogle af jer havde noget man kan analysere ud fra? Tak på forhånd -
Arbejdssætningen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til eksamen i fysik om nogle dage og ville høre, om der var nogen som kunne forklare mig lidt om arbejdssætningen eller henvise mig til en side, hvor jeg kan læse om den. Er rimeligt meget på bar bund! Mange tak på forhånnd! -
Minamata-katastrofen
ForumindlægHej jeg har arbejdet med Minamata-katastrofen i AT, og jeg skal til eksamen på mandag, men føler ikke at jeg har godt styr på det. Så tænkte om der var andre som havde arbejdet med det emne? På forhånd tak. -
Fotoelektrisk effekt og røntgen
ForumindlægHvilken sammenhæng har fotoelektrisk effekt og røntgen stråling? Jeg er i gang med at lave dispositioner til min eksamen og kan ikke rigtigt finde noget nogen steder på nettet. -
Nogen der kan hjælpe? Mundtlig matematik
ForumindlægJeg skal op til eksamen her meget snart i mat C. Men har det store problem at jeg er matematik handicappede! kan ikke finde ud af det, hvis der er nogen der ville hjælpe med opgaverne ville jeg være meget taknemmelig.
