Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18841 til 18860 af 41309
  • notesbøger

    Forumindlæg
    Nogen der gode ider til hvor man kan få RIGTIG gode notesbøger?Udover Bog&Ide, syntes ikke rigtig at de var gode...En med, mange emne oversigt.En der er rigtig godt, osv?
  • Bonusreglen?

    Forumindlæg
    Hej. Trådte bonusreglen (1,08) i kraft sidste år eller først i år??
  • SU frakendt grundet manglende ECTS hva nu?

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg står i den ulykkelige situation at jeg er kommet bagud i ECTS. Jeg mangler ca. 30 ECTS ifht min SU. Derfor har SU frakendt mig SU fra juni 2012. Det er et virkelig upassende tidspunkt da jeg der skal rode med 5 eksamener. Derfor har jeg nogle spørgsmål. Har jeg nogle mulighed...
  • Rødder

    Forumindlæg
    Hej,Her kommer opgaven:Angiv for hvert af følgende polynomier det maksimale antal rødder, og bestem derefter ved en passende medtode de faktiske rødder:a) f(x) = 2x - 3b) f(x) = x^2 - 2x - 15På forhånd takMalfoy
  • HJÆÆÆÆÆLP! KEMI C.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal finde ud af, hvor mange mol, n, er der i: 150 g. calciumcarbonat, CaCO3 200 g. natriumhydrovxid, NaOH 6 g. carbon, C 9,8 g. svovlsyre, H2SO4 Jeg forstår ikke helt, hvordan jeg finder ud af det, så hvis nogle ville hjælpe, ville det være skønno!
  • delopgave b til årsprøve 2005- protektionisme og frihandel

    Forumindlæg
    hej alle samf'erjeg tænkte om der var nogle der evt havde ovenstående opgave på lager? og i så faldet om de havde lyst til at dele den?jeg synes ikke jeg kan finde nogle opgaver herinde (til inspiration)...yusind takps. og evt nogle bevingede ord om hvordan EU regulerer sin handel via import...
  • Jan Fog

    Forumindlæg
    Hvilken uddannelse har ejendomsmægleren Jan Fog fra "Liebhaverne" på TV 2 ? Hans firma hedder nemlig Cand. Jur. Jan Fog.
  • Kilder?

    Forumindlæg
    Hvis man har fået inspiration fra nogle opgaver her på denne hjemmeside, altså ikke afskrivet direkte fra dem! Skal jeg så skrive dem i min kildeangivelse?
  • Eksamenssæt i samf A STX 2011

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen som har opgavesættet fra samfundsfag A STX 2011? I så fald må I meget gerne sende et link :-)
  • Eksamensangst!

    Forumindlæg
    Hvad kan jeg gøre for at blive bedre?
  • Taylorpolynom.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der ved hvordan man løser n'te grads taylorpolynomier på en TI-89 ?? (og måske af flere variable?)
  • Adgangskrav..

    Forumindlæg
    Hej.. Hvis man nu overvejer at søge på en uddannelse hvor man skal have et snit på over 8 i fysik B..... Men jeg har fysik A.... hvad så?... skal jeg så have en karakter på over 8 i Fysik A bare eller hvordan?... fordi jeg har jo ikke fået nogen karakter i fysik i 2g hvor jeg havde fysik b..
  • gennemsnit med ny skala

    Forumindlæg
    Hejsa... Jeg ville høre om der er en, som kan hjælpe mig med at regne gennemsnit ud.. Jeg går i 2.g, og er derfor under den nye karakterskala. Har fået at vide hvordan man gør med årskarakterer, men er ikke helt sikker på hvordan jeg får eksamenskarakterer med ind i regnestykket...
  • hvilken karakter vil jeg få?

    Forumindlæg
    I et fag har jeg fået følgende karakter (det er et b-fag). Skriftlig. 1 år: Startede med et 10 tal, men fik 12 hele året. 2 år: Fortsatte mine 12 taller. I de sidste afleveringer fik jeg dog en karakter der var mellem 10-12, samt 10 tal, og en karakter der var 7-10. Der er én aflevering...
  • La amistad - rettelse bedes

    Forumindlæg
    opgaven er vedhæftet
  • partikler

    Forumindlæg
    I min bog står der, at partikler ingen udstrækning har og befinder sig kun et bestem sted. Jeg godt bølger er udstrakt i universet pga udvidelsen, men hvorfor er partiklerne ikke? og hvad mener de med at de kun befinder sig et sted
  • Etik - aktiv dødshjælp

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg har skrevet en opgave i etik om hvorvidt det er etisk korrekt at udøve aktiv dødshjælp. Opgaven er på 5 sider, og meget af teksten er spøgsmål. Er der en venlig sjæl, der har lyst til at læse korrektur og eventuelt tilføje kommentarer til den? På forhånd tak :)
  • Hjælp...!

    Forumindlæg
    Kan man ikke finde gamle eksamenssæt for religion og Old?
  • Mundtlig matematik .. Gode råd?

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal op i mundtlig matematik i morgen. Nogen der har et par gode råd? :D
  • Reaktionshastighed

    Forumindlæg
    Hey her er noget om reaktionskinetik, du ville kunne forstå det du har brug for, således du kan håndterer de fleste opgaver. https://www.youtube.com/playlist?list=PLm_175vDbPA2coUrs-z8WGquyyh9BDA-z&ab_channel=MazenRustom