Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18901 til 18920 af 52678
-
størrelses forhold 1:50 hjælp!
Forumindlæghey jeg skal lave et kort over min klasse og den ene sidelængde er 8,7m og jeg skal skrive det i 1:50! -
Stofopbygning
ForumindlægNogle der kan forklarer mig, hvad stofopbygning er? Jeg skal skrive det i en biologi rapport, som skal afleveres i morgen tidlig. Den skal være på 8. klasses niveau gerne :) Mange tak for hjælpen! -
Redegørelse
ForumindlægHej. Skal lave en redegørelse og den skal henvende sig til en skoleelev fra 5. klasse. Er der noget der skal rettes eller laves om osv. håber i kan hjælpe mig. tak på forhånd:) -
skal det med i fodnoten????
Forumindlæger der behov for en fodnote hvor jeg forklare begrebet proletar????? der var ingen fra min klasse der vidste hvad det betyder......? -
Halvårskarakter
ForumindlægHej Jeg går i 10 klasse og jeg har et spørsmål. Skal man søg ind på gymnastik med sin Halvårskarakter eller ens hele årskarakter ? -
Bernarda alba
Forumindlægkan det virkelig passe at vi er den eneste klase der har læst den møgbog? Slet ingen der har noter?? -
London 19th century
ForumindlægHvordan var de forskellige klasser? Altså middelklasserne osv, hvordan var de fattige i forhold til de rige.. Har brug for al slags information om London i den tid :) -
Hvor meget tid?
ForumindlægHvis vi siger der er 30 elever i en klasse og vi skal finde ud af hvor meget tid hver elev har af en time på 45 min? Skal man så sige 45/30=1.5min -
Haster: Østrigs forhold til de allierede fra 1945-1956
ForumindlægOm ca. en 1½ skla jeg fremlægge i klassen om Østrigs forhold til de allierede, men kunne ikke rigtig finde noget. Det ville være fedt, hvis I kunne komme med nogle informationer om det! Tak på forhånd! -
Vejledende eksamensopgaver 08-10
ForumindlægHej :) I klassen har vi fået udleveret både 2008 og 2010 udgaverne af Vejledende eksempler på eksamensopgaver. Findes der forskel på de to? -
jensvej mand
Forumindlæghej jeg går i 6 klasse, jeg vil gerne have hjælp til hvordan jeg kan opdigte en historie om Jensvej mand hvordan han mistet sit øje -
navn til avis
Forumindlæghej min klasse har skriv til avisen. og har svæært ved at finde et navn. emnet er : vi er ude og navnet skal gerne have noget at gøre med det -
Debat
ForumindlægJeg skal lave et oplæg, som min klasse så kan diskutere ud fra. Er der nogen, der har en idé til nogle emner? (Med kød på) :) -
Tolkning af billede
ForumindlægHej SP Jeg har valgt dette billede til min 10. klasses dansk eksamen og jeg synes jeg er gået lidt død i det. Hvordan tolker i billedet? -
kvadratloven
Forumindlægjeg har om afstandskvadrat lov jeg har bare et spørgsmål. gælder afstandskvadraloven også i et klasse værelse, når det har noget med lyd at gøre -
karakter
ForumindlægHej. Jeg vil bare lige spørge jer, hvor godt ens projekt skal være for at få 12. Projekt: Niende klasses projektuge. -
Det gamle Ægypten
ForumindlægHeej! Er der nogen der ved, hvordan var forholdet mellem klasserne(overklassen, middelklassen og underklassen) i det gamle Egypten? På forhånd tak søde mennesker! :) -
Kreativt Produkt Alkohol
ForumindlægVi er to drenge der går i 8. Klasse og vi har en projektopgave om unges Alkohol Forbrug. Vi mangler ideer til et produkt, og vi kunne godt bruge jeres hjælp. -
Virkelig vigtigt, hurtigt hjælp rapport afleveres i aften inden kl.00!!!!
ForumindlægNogen gode hjemmesider om Københavns udvikling i fremtiden? Nogen ideer til hvad man mere kan fortælle om København??? Hurtigt hjælp tak... Går i ottende klasse..... -
FSA24b (DET HASTER)!
ForumindlægHej allesammen håber i kan hjælpe mig. jeg har lavet side 24b og imorgen skal vi gennemgå dem i klassen, er der nogen der har rettelserne? tusind tak på forhånd..
