Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 18901 til 18920 af 34487
-
Differentiering af sammensat funktion
ForumindlægSkal til matematik eksamen på fredag . væs sød at kigge på det vedhæftede dokument og hjælp mig med at komme fra den første ligning videre til den anden i det der er markeret i den røde firkant :) Pa forhånd tak -
Længde- og breddegrad
ForumindlægHej, jeg er i gang med en 24 timers eksamen og har trukket Jorden, og skal fokusere på b.la. længde- og breddegrad men jeg forstår det ikke helt. Er der nogen der kan forklare mig det på en simpel måde? -
nedbrydning a B-vitamin - aktiverings energi
ForumindlægOpgave stammer fra eksamenssættet Maj 2005 opgave 3 d)man skal bestemme aktiveringsenergien for nedbrydning af B1-vitamin.her er sættet: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihnst-2005-10-3.pdf på forhånd tak -
Fysik dispositioner?
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her på mandag. Jeg skal have lavet dispositioner til 9 forskellige emner. Jeg er helt vildt blank på, hvordan de her dispositioner skal se ud. Er der ikke nogen, som vil komme med et eksempel? På forhånd tak! -
Korstog og kulturmøder, Historie?
ForumindlægJeg skal op i korstog og kulturmøder. Jeg vil dog gerne lige have bekræftet hvad man skal når man er til historie eksamen. F.eks med hvordan man finder problemstilling, årsagssammenhæng osv. Nogen der gider forklare det for mig? Stort tak. -
gennemsnitlige årlige rente
Forumindlæghej er der nogen der lige vil se på den sidste opgave i opgave i opgave 2 i den her sæt har regnet de andre opgaver??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2000-8-6Vmh.pdf -
"liebe zwischen ost und west" -???
Forumindlæghehjjjj skal op til eksamen i morgen. Og har enorm brug for hjælp, nogen som har gennemgået teksten liebe zwischen ost und west? PLEASE svar hvis du har! og fortæl mig evt. hvad den handler om -
Ondskabs psykologi?
ForumindlægHej allle. Jeg skal snart op til psykologi eksamen. Jeg er i tvivl om, hvad der fører til ondskab hos nogle individer? Er det både medført og indlært? Psykopati, dets definition og forklaring? -
Downloade?
Forumindlægkan man downloade et program der oversætter fra tysk-dansk på sin computer uden at have forbindelse til internettet, når man er til eksamen?Hvis man kan, kan den så godt oversætte når der ikke er forbindelse til nettet? -
Hej alle.
Forumindlæghej alle jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, jeg står her og skal til eksamen på onsdag .. Hvad er globalisering? Hvad har globaliseringen betydet for Danmark? I må meget gerne komme med lange forklaringer svar snarest. -
Skriftlig afgangseksamen folkeskolen
ForumindlægPå tirsdag skal jeg op i den skriftlige biologi og fysik eksamen. Jeg ved, at nogle skulle op i den i dag. Nogen af dem, der er herinde, som kan fortælle mig hvad de to prøver handler om? :) -
Mangler forsøg og noter til Magnetisme
ForumindlægHej. Er der nogen som der har nogle noter til Eletromagnetisme? Mangler også nogle forsøg til Eletromagnetisme og bare Magnetisme? Skal snart til eksamen så det ville bare være super hvis nogle søde mennesker vil hjælpe:D Tak på forhånd :b -
Hjælp
ForumindlæghejJeg skal snart op i erhvervsøkonomi mundtlig, jeg ved ikke om hvordan det foregår, er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om hvordan eksamen foregår og hvordan spørgsmålene er?håber i kan....har virkelige bruge for Jeres hjælp:)))))))På forhånd tak -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej..Kan nogle fortæller mig hvad ville være bedst at øve/læse i engelsk grammatik så man undgår dumme/små fejl til skriftlig eksamen. Man kan jo ikke læse hele grammatik bogen :I -
Slag
ForumindlægEr der nogen, der har prøvet at komme op i Herodot til eksamen? Og trukket slaget ved Thermopylæ? Hvad kunne man tage fat på her? Jeg synes ikke at der er så meget kød på i forhold til hvis man f.eks trækker Odysseen. -
Døvens dør
ForumindlægJeg har valgt teksten "døvens dør" til dansk mundtlig eksamen, så jeg tænkte på om der ikke var nogen, der har lavet en analyse af den novelle. Er helt lost over hvordan jeg skal "åbne" teksten? -
Gamle engelske stileoplæg
ForumindlægHej hejEr der nogen der ved hvor jeg kan finde de engelske stileoplæg som er blevet brugt de sidste par år.Vil nemlig gerne læse dem som forberedelse til den skriftlige eksamen i morgen.Mvh. Anna -
sansynlighed og binomial
Forumindlæghejsa.. er der ikke nogen der lige kan hjælpe med en opgave det er sidste opgave i opgave 2:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdfer ikke sikker på mit svar..:) -
velfærdsamfund og offentlig sektor?
Forumindlæghej.. jeg ska til eksame på onsdag, og er ik helt med på forskellen mellem velfærdsmodel og offentlig sektor, alså hvad er det konkret, det behøver ik at være kort. hilsen Atm -
lineær programmering
ForumindlægHejsa.. har lidt problemer her, med lineær programmering.. det er en emneopgave jeg skal have lavet til tirsdag den 23 maj, og er virkelig lost.. den skal laves, for den skal bruges til eksamen i næste måned, så håber der en der kan hjælpe mig..
