Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18901 til 18920 af 34269
-
Klage
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive en klage omkring mundtlig eksamen. Er der nogle, der har et eksempel på klage de vil sende, så jeg mere kan se hvordan man argumentere, hvad der skal med og hvordan man bedst muligt udtrykker sig -
lattergas som drivhusgas
Forumindlæger det rigtigt forstået? lattergas stammer fra ammonium i jorden som ved hjælp af nitrifikation bliver til nitrat som i aerobisk forhold og hjælp fra bakterier bliver til lattergas? skal gerne kunne svare på det imorgen til eksamen, så gerne et godt svar tak. -
Den fede frue
ForumindlægHej, er der nogen der har læst novellen, Den fede frue af jesper wung sung. og som eventuelt har en opgave til den? skal nemlig bruge den til noget eksamens ting, har problemer med perspektiving til en anden novelle. Og går i niende. -
Irene Holm - at læse mellem linjerne
Forumindlæghej .. jeg er lidt fortabt, jeg skal til eksamen imorgen i dansk og jeg skal finde 2 eksempler på at læse mellem linjerne i irene holm,, er der nogen der kan hjælpe mig?? hurtigt tak :-) -
religion - hvilke teksttyper?
ForumindlægHej :-) jeg skal til eksamen i religion om to dage, men er lidt i tvivl om hvilke teksttyper der findes og hvordan man skelner mellem dem? eksempelvis klassisk og hellig tekst.. håber der er nogen der kan hjælpe :-) -
Spansk rettelse
ForumindlægHejsa! Jeg søger en der vil rette min spansk skriftlig eksamen eftersom jeg har fået en lavere karakter end jeg plejer, og derfor gerne vil se hvad mine fejl er :) -
kroppens brug af ilt
ForumindlægHej, skal til eksamen i biologi tirsdag, og vil derfor gerne vide, hvad kroppen skal bruge ilt til. Det eneste jeg kan finde frem til, er at musklerne skal bruge ilt. Hjælp mig please :P -
Differentialligning..
ForumindlægHej.. Jeg kan ikke finde ud af opgave 4. Det vil være dejligt hvis nogen kan hjælpe mig med det. Link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-5-MED.pdf Mange tak på forhånd: -
aluminiumdåser
Forumindlæghej ... er der nogen der vil give et hint til hvordan jeg kommer igang med spg a i opgave 2, er helt lost..? link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdf på forhånd tak!! -
Funktioner
ForumindlægHej er der nogen der lige kan hjælpe mig med at svare på et eksamens spm. (...)Desuden skal du komme ind på differentialkvotient for funktionen f(x)=ax+b og på arealer under lineære grafer. -
Die Entführung Milena Moser
ForumindlægHej alle:) Jeg har til en 24-timers eksamen trukket teksten Die Entführung af Milena Moser, er der evt en der har nogle noter til den tekst? Håber at der er en venlig sjæl der vil hjælpe, det ville være virkelig dejligt:) -
Hvor finder jeg gamle eksamensopgaver henne?
ForumindlægOverskriften siger måske lidt af sig selv.. Ved godt det er inde på UVM men synes bare ikke rigtig jeg kunne finde dem. Skal bruge eksamens opgaverne i kemi og matematik A-niveau 1 årig. På forhånd mange tak -
Energiforholdene ved kemiske reaktioner
ForumindlægHej Jeg sidder lige nu og bøvler med et eksamensspørgsmål til kemi B eksamen Spørgsmålet lyder: Giv en oversigt over energiforholdene ved en kemisk reaktion Hvilke energiforhold er der tale om?? På for hånd tak! :-) -
Ph - hjælp
ForumindlægNogle der kan give et par hints til spg d og e i opgave 2 ... http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf på forhånd tak !! -
indeholder 2 hydroxygruper ??
Forumindlægnogen der kan give et par hints til spg c, d og e i opgave 3 http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf på forhånd tak -
Ioner og salte
ForumindlægHej! Skal til fysik/kemi eksamen om ikke så længe. Hvor mange forsøg skal man mindst lave? Evt nogle der har nogle forsøg man kan lave til emnet Ioner og salte?... På forhånd tak -
tekststykke til en to tre nu!
Forumindlæghej jeg har et kæmpe problem, jeg skal læse et tekst stykke op fra en to tre nu, som har noget af gøre med tro eller gud, skal op til eksamen i morgen så et hurtigt svar vil være dejligt. :) -
Kastesystemet
ForumindlægHej Jeg skal op til engelsk b eksamen imorgen, et af emnerne er indian, men jeg kender ikke meget til kastesystemet. Mit spørgsmål er så om der er en der vil være sød og forklare det? På forhånd tak :) vh. Hans C -
Stoffer i blodkredsløbet
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til Biologi eksamen (C niveau) Så ville spørge om der nogen der kunne svare på følgende spørgsmål: Blodkredsløbets transport af stoffer og disse stoffers funktion i kroppen. Tak på forhånd :-) -
Anvendelse af olie og destilation
ForumindlægEr der nogen, som ved noget andvendelse af olie og destilation i forbindelse med dispotion til 9. klasses eksamen om tilstandsformer. Gerne med forsøg og teori... Håber I har tid til at hjælpe :)
