Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18921 til 18940 af 36437
-
Tidlig skilsmisse
ForumindlægSidder og forbereder mig til dansk mdt. eksamen, og mangler lidt godt til "tidlig skilsmisse" af Emil Aarestrup. Er der nogen der kan hjælpe mig? -
Haster-højtryk-lavtryk
Forumindlægjeg skal til eksamen imorgen og kan ikke forstår ikke, hvordan højtryk kan være varm luft da en komme ned? -
Søger tekst med tema som pubertet og familie (til perspektivering til Naja Marie Aidts ''Latter'')
ForumindlægHej. Jeg søger ideer til tekster med emnerne pubertet og familie, da jeg skal perspektivere Latter til min eksamen der stå for døren :) -
Autokorrektur
ForumindlægHej alle. Er der nogen der ligger inde med den ultimative autokorrektur på engelsk, og da jeg har engelsk eksamen på tirsdag vil jeg gerne have en som er helt perfekt!! :D På forhånd tak :D -
23. sang i O.
ForumindlægHar svært ved at forstå slutningen af 23. sang i Odyssen. Er der nogen som kan hjælpe mig??Skal til eksamen på torsdag:/ -
Hjælp!!
ForumindlægHej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak -
THISE
ForumindlægHvordan kan det være at der er oprettet 600 indlæg omkring Thise mejeri, bare her i fordmiddag. Er der en eksamen igang eller hvad sker der? -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
Landene i Syd
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvad der er vigtigt at fortælle om til eksamen til emnet "Landene i Syd" - for der er rigtig mange ting... -
gennemsigtighed
Forumindlægjeg sidder og læser til erhvervsøkonomi eksamen på gymnasielt niveau. og er nu stødt på begrebet fuld gennemsigtighed, som jeg tænkte på om der lige var en der kunne komme med en hurtig forklaring på det? -
karakter
ForumindlægHvis man af en given årsag ikke dukker op til den sidste eksamen og vælger át tage den senere. Bortfalder årskarakterne (mundtlig og skriftlig)i det fag så? -
cfc-gasser og ozonlaget
ForumindlægEr der nogen der kan forklarer mig hvad cfc-gasser er? skal til folkeskolens biologi eksame på mandag, og ved ikke hvad det er? hvordan er det forbundet med ozonlaget, og hvad er ozonlaget? hjælp?mvh -
Badminton noter
ForumindlægEr der nogle som har noter i bogen "Badminton - slag fra alle vinkler"ER meget presset, så håber i kan hjælpe mig..Skal til eksamen mandag/tirsdag... -
Samfund
ForumindlægHey...Hvis man nu kommer op i Odysseen til eksamen, så har jeg hørt flere steder at man skal perspektivere til samtiden...Nogen der kan hjælpe mig med det? Hvad er godt at sammenligne med? -
Lege..
ForumindlægHej. Er der nogen der har lyst til at "lege" eksamen,ved at stille et par spørgsmål om, demografi !Bare skriv dem her på siden.. -
huen??
ForumindlægHej hvis man får mindre end 6 ved sin sidste eksamen får man også huen???(forudsat at både årskarakter og eksamensgennemsnit er bestået!) -
Eks. på eksamensspørgsmål i kemi
ForumindlægHejJeg søger eksempler på eksamensspørgsmål til kemi-eksamen på ca B niveau.Håber at I kan hjælpe -
Kompleksiteten af eldiagrammer
ForumindlægHej Hvor komplekse eldiagrammer vil jeg evt. kunne komme ud for at skulle analysere ved fysik på B niveau til en eksamen? -
5 ORD !
ForumindlægHej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om! -
Periodiske system
ForumindlægEn hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak!
