Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 18921 til 18940 af 63056
-
gange reglen og runding af karakter
ForumindlægHey alle.. mit gennemsnit er 6.9 ganget med 1.08 ender den på 7.452. Ender mit gennemsnit så på 7.4 eller 7.5.? Nogler der ved det? -
funktion med ekstrema.
ForumindlægHej. Har en funktion hvor jeg ikke kan finde lokalk minimum. funktionen er: x^4-4x^3 og jeg har regnet nulpunkterne ud til at være. x= 0 og x = 4 f er aftagende i )- uendelig , 3) f er voksende i (3 , uendelig( og lokalt maksimum er (3,27) men det lokale minimum kan ... -
Fordybelsesemne
ForumindlægHej. Jeg ville spørger om der var nogle herinde som kunne give nogle gode råd, om hvad man kunne "komme" med til dansk mundtlig eksame(prøveform B). Jeg har trukket emnet "Mediernes Magt", og er helt lost på dette område. Så ville bare spørge om der var nogle som sad ind... -
HJÆLP om Jan Sonnergaard
ForumindlægHjælp ønskes... Er der nogen som ligger inde med gode notater om Jan Sonnergaard??? Og evt. Analyser af novellerne fra Radiator??? På forhånd tak.. -
korrekte sætninger
Forumindlæghej.. jeg har nogle sætninger hvor jeg skal vælge den korrekte form af verbet i parentesen: Den rigtige form af verbet har jeg skrevet efter hver sætning, men ved ikke om det er rigtigt.. 1.Do you mind (to close/closing) the window? (closing) 2.He forgot (to buy/buying) Christmas presents that ye... -
Firenze´- Italien-tur?
ForumindlægEr der nogen af jer, der har været i Firenze- Italien før. Jeg skal nemlig på studietur der, og vil høre om der er noget spændende derover, om det er billigt mm., Det jeg gerne vil vide er, om der kan købes kopivarer:) -
Skriftlig eksamen - emner??
ForumindlægJa, som alle andre 3.g9;ere med samfundsfag på højniveau, skal jeg op i skriftlig på torsdag i næste uge. Før vi fik læseferie, talte vi med min lærer om hvilke emner opgavesættet kan komme til at omhandle, og han mente at emnerne ville kredse omkring den aktuelle politik da sættet blev skreve... -
tegn graferne for de to funktioner
ForumindlægHeey alle (; Jeg fatter hat af opgave 5. Har vedhæftet den P.F.H tak! -
Hvad er cannabinol receptorer?
ForumindlægHej .... håber i kan hjælpe mig, jeg vil gerne vide hvad cannabinolreceptorer er? og hvad det har med THC at gøre :-) jeg har googled, men forstår ikke rigtig det jeg finder. PÅ forhånd mange tak :-) -
Musik på c-niveau
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om der er nogle, der ved, hvor dybt man går ind i faget musik, når man har det på c-niveau? -
kvadrat og kubiktal
Forumindlæghej guys :D jeg har lige et lille spørgsmål. hvad er det mindste porsitive hele tal, der både er et kvadrattal og kubiktal :D -
Gym spg?
ForumindlægHej alle? Når man har valgt en studieretning, hvornår kan man så opgrader sine fag? Ps. Kommende elev! -
Hjælp til produkt- emne kropsidealer
ForumindlægHej er blank på et produkt. vores emne er kropsidealer og vi skal finde et produkt. Nogen iderer? -
engelsk fremlæggelse - valgfrit emne?
ForumindlægJeg skal lave et foredag/fremlæggelse, der skal op omkring de fem minutter. Emnet jeg skal snakke om, det er valgfrit. Jeg syntes det er svært, at komme på et emne. (der er dog de betingelser, at man må ikke snakke om sig selv, en bog eller en film) - Jeg håber i har en masse forslag til hvad jeg... -
Karakter klage
ForumindlægHej alle Jeg sidder tilbage meget utilfreds efter min karaktergivning. Problemet er at jeg har været på skolerejse med lovligt fravær og det har min lærer brugt som grundlag for at dumpe mig og tage mig fra 7 til 00, jeg missede tre idrætstimer, men med skolens tilladelse. Har min lærer lov til a... -
EN HURTIG Hjælp til Dansk!..
ForumindlægHeeyy allesammen. Så er der brugt over 11 timer på min aflevering til i morgen, står her og skal have omformuleret denne sætning til mit egen sprog (egne ord): Nogle som evt. kan hjælpe med det, ville virkelig være taknemmelig, skal btw aflevere imorgen tidlidt, så måå gerne svare hurtigst muligt... -
social identitet
ForumindlægHej er der nogen der kan forklare mig , hvad social identitet betyder? og evt. komme med eksempler. På forhånd tak. -
Fiktion og sprog - læreruddannelsen
ForumindlægHej med jer :D Jeg er i gang med min eksamensforberedelse til dansk eksamen 1.-6. klassetrin Et af de spørgsmål jeg kan komme op i er denne her: Udvælg og medbring en eller flere fiktionstekster på norsk eller svensk. Du skal ved hjælp af relevant faglig og fagdidaktisk teori og viden planlæg... -
Kemi-OL 2008
ForumindlægEr der nogen, der har deltaget i år? Hvordan gik det? Er der forresten nogen der ved, hvornår man får besked om man er gået videre? -
Udregning
Forumindlægder starter 300 elever på skolen, det er 50% flere end sidste år, hvor mange elever startede sidste år umiddelbart vil jeg sige 150, men svaret er 200. hvad er formlen for den her udregning?
