Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18921 til 18940 af 187712
-
hvordan siger man..
ForumindlægHvordan siger man: 'begav sig for' i 3 person ental på tysk? fx. Hun begav sig for at drive en resturant. -
Har I hæfte til fsa 2012 december
ForumindlægHar I ikke nok arkene til fsa 2012 december - Englesk -Dansk -tysk -Matematik Jeg beder jeg at vedhædte dette, eller sende et link til mig nedenfor -
Hvor dan sige man?
ForumindlægHej, hvordan sige man på tysk: Opførelsen fandt sted i Wien den 30.sep.1791, 9 uger før Mozart døde. -
Hvordan siger man ... ?
ForumindlægHey. Hvordan siger man på tysk: Og hvad vil der ske i nat? Mit forslag: Und was will heute/diese Nacht SKE? På forhånd tak Eleven -
Oversættelse.
ForumindlægHej alle! :) Jeg søger en, som kan rette min oversættelse. Selve oversættelsen på tysk er på 90 ord, og den danske tekst er på omkring 70. -
Skal til optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til i HHX optagelsesprøve, er der en der ved hvilke slags tekst man få _Dansk _Tysk _Engelsk _Matematik -
Placering af ordet "nicht"
ForumindlægHvordan skal man placere ordet "nicht" i tysk? Kan nogle komme med en forklaring om måske et par eksempler? Jeg er virkelig i tvivl... -
Eisbären
ForumindlægHej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar -
Udenlandske sider som studieportalen
ForumindlægHej, Findes der nogle engelske/tyske/svenske/norske sider med samme koncept som studieportalen? På forhånd tak. -
Hjælp til eksamen i morgen "Der Bockwart"
ForumindlægHej.. jeg skal til eksamen i morgen i tysk, og vil høre om nogle har nogle gode notater til teksten: "Der Blockwart" af Christabel Bielenberg:) På forhånd tak -
Eksamen imorgen og er på bar bund!
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen imorgen og er rigtig meget i tvivl om hvordan man skal analysere og fortolke erindringer. Skal det bare gøres som man gør med sagprosa eller fiktion? argumenter venligst. -
Kildetype.
ForumindlægHej. Jeg har en tekst, som er taget fra en roman. Teksten er en erindring fra en tysker, om hvordan han oplevede krigen. Kaldes sådan en kildetype for en erindring? Mvh. Tommi -
Bøjning af man
ForumindlægHvad bøjes "man" efter på tysk? Er det 3.person ental eller hvordan? f.eks. "Man sollst/soll auf der Strasse aufpassen". Er det så sollst eller soll? -
rettelser
ForumindlægHej alle, nogen der ikke ville være super søde at rette 5 sætninger jeg har lavet på tysk, helst hurtigst muligt :-) -
oversættelse
Forumindlæghvordan vil i oversætte til tysk: hendes far sætter pris på stærke familibånd og traditioner, og vil derfor bevare familienavnet. -
Oversættelse
ForumindlægHej, jeg skal på torsdag lave en fremlæggelse om energi, og tænkte derfor på om der var nogle der havde de 8 kostråd, oversat til tysk? Tak på forhånd. -
oversættelse
Forumindlægved du hvordan man oversætter følgende til tysk? - hun viser vennerne toget. -hundens navn er fido - vinens farve er rød -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
hurtigt hjælp? (;
ForumindlægHeeey. Hvordan siger man (kom og boede) på tysk? kan virkelig ikke huske det.. ved ikke om der skal (t) på til sidst, er lidt usikker, så nogen maybe hjælpe mig?? [: -
analyse af Die drei Spinnerinnen
ForumindlægJeg skal analyser "die drei Spinnerinnen" i tysk og nogle der kan hjælpe? Bare de vigtigste pointer, moraler og temaer Mange tak på forhånd
