Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 18961 til 18980 af 63056
-
Perspektivering i mundtlig engelsk
ForumindlægHej. Skal man kun perspektivere sin udleverede tekst til et af de EMNER man har læst igennem gymnasietiden, eller skal den perspektiveres til en specifik tekst? -
Stil Om Trivsel
ForumindlægEr der nogen, der nogensinde har skrevet en stil om "Trivsel." som skal være 2 sider? Haha, jeg kunne godt bruge nogle ideer, inspiration, råd...noget i den slags :D eller bare en, som du har lavet fra dine gode gamle folkeskole dage. -
Projekt opgave
ForumindlægHeeej. Jeg er i gang med at skrive et projekt opgave om unges stofmisbrug, og jeg kan virkelig ikke finde et produkt til det !! Er der nogle som har en idee til det? Tak på forhånd :) -
Hjælp til produkt projektopgave!!
ForumindlægHej allesammen. vi er fire i vores gruppe, og vi skal lave en projektopgave med underemnet "unge og alkohol". Men vi har rigtig svært ved at komme op med et produkt. Det eneste krav der er, er at det skal være kreativt. tak på forhånd :) -
Hjælp til argumentation af opgave samf
ForumindlægHej Jeg sidder desværre fast i en delopgave til en aflevering, som jeg håber i kan hjælpe mig med da den skal afleveres i aften! Opgaven lyder: Argumenter ud fra en socialistisk grundholdning imod nedenstående citat om privatisering af sundhedssektoren. ”En høj privat markedsandel er se... -
Hjælp til et produkt
ForumindlægHej er der nogle der kan komme med forslag til et produkt indenfor klima og politisk globalisering -
solenergi i 2015
ForumindlægDen vedhæftede graf viser, hvordan produktionen af solenergi har udviklet sig i perioden 1980-2010. jeg skal så svare på: Hvor meget solenergi vil der blive produceret i 2015, hvis udviklingen fortsætter? Du skal begrunde dit svar. Mit bud er: man kan på grafen se at produktionen af solenergi... -
Statistik
ForumindlægJeg har brug for hjælp til statistik opgaver. Er der nogle som vil hjælpe mig i gang? (se vedhæftede) Jeg vil oplyse observationerne i rækkefølge fra mindsteværdien til størsteværdien: 411, 422, 422, 426, 435, 439, 439, 488, 498, 499, 509, 510, 519, 524, 528, 531, 533, 536, 537, 538, minds... -
Egnet eller ej
ForumindlægHvis ens vejleder, siger at man ikke er parat til gymnasiet, kan jeg så stadig komme ind? Altså skal jeg til optagelses prøve eller nej? -
Hvordan kan mit snit være gået fra 10 i folkeskolen til 02/4 på gym?
ForumindlægMit endelig snit i folkeskolen, både skriftlig og mundtlig, men lige siden jeg started på gym i 2022 har mit snit været mellem 02 og 4 (for det meste 02) og ved ikke hvordan det kan være muligt, for min karakter og ændre så meget, over så kort tid. -
***************** Klage over standpunktskarakter *****************
ForumindlægEr det det værd at klage over ens standpunktskarakter eller er det bare dårligere for lærerens opfattelse af en? Der startes en tråd -
trekant?????
Forumindlæghej jeg har et sp. den her: 16) tegn trekant ABC,når vinkel A = 110 grader, AB=4cm BC=8cm. 17)vinel B_____grader 18)vinkel c_____grader prøvet så mange gange men forstår det ikke. kan i hjælpe mig med den :) -
Akut hjææælp
ForumindlægVinkel v er 54°. Hvor stor er vinkel u? -
Formelsamlinger ? ? ?
ForumindlægNogen som har forslag til en god formelsamling i matematik, udover Studioportalens? Kærlig hilsen Mathias. Hav det godt. -
Eksamen
ForumindlægHey...Går i 2 g på sproglig linie, men var ikke oppe til nogle eksamen i 1 g, så mit spørgsmål er, hvor mange skal man minimum have været oppe til efter 2g.???Endvidere er jeg ikke speciel glad for naturfag, men skal man op til i 2 g.Både mundtlig og skriftlig...???Nogle jeg har snakket med, mene... -
Film med vold som tema
ForumindlægGodaften! Jeg er så småt ved at være færdig med SRP (!!!!), men mangler min perspektivering som går ud på, at jeg skal perspektivere til andre film med vold som tema. Jeg arbejder med A Clockwork Orange, og tænker lidt Fight Club og evt. American Psycho. Men hvordan jeg skal få dem koblet på, er ... -
Projektuge
ForumindlægVores overordnede emne er Magt/afmagt. Jeg ville høre om i ikke kunne give mig nogle ideér, eller en god emne under det overordnede emne :D PÅ FORHÅND TAK :D:D:D -
Fremtidsmuligheder i en HG?
ForumindlægHej alle! - Kunne godt tænkte mig at høre fra HG elever der er igang eller har afsluttet uddanelsen. Har i haft svært ved at finde en praktikplads? - Til jer der fik en, fortæl om den. -
Kemi: Opløselighed
ForumindlægFra Myginds A1 bog:Opgave 88:Sølvioner danner kompleks med thiosulfationer og jeg skal så beregne opløseligheden af AgBr i 0,100M Na2S2O3. Jeg får komplekset til Ag(S2O3)2^(-3)men syntes så jeg mangler lidt som fx opløselighedsproduktet så jeg kan opskrive en ligning. Opgave 85:Der dannes et hvid... -
Jan Sonnergaard: Radiator
ForumindlægHejsa.. Skal til at skrive SSO om Jan sonnergards Radiator, hvor jeg udvælger tre noveller, men jeg mangler en analyse og fortolkning af "William" og "Lotte" til at støtte mig op ad.. Nogen der har noget på hjerte? :)Takker..
