Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18961 til 18980 af 111527
-
At bestå?!
ForumindlægHvor meget skal der til for at man dumper sin stx? Er det bare et vægtetsnit på under 2, eller er det et krav for, hvor mange eksamner/årskaraktere man maximum må dumpe? -
Skriftlige eksamener. karaktere?
ForumindlægHejsa med jer. Er der nogen der kan sige mig hvornår karaktererne fra de skriftlige eksamner på Stx bliver offentlig gjort?? på forhånd tak for hjælpen ;) -
fif til mundtlig
ForumindlægEr der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx. -
Har du prøvet..?
ForumindlægAt være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:) -
HHX udregning af karaktergns.
ForumindlægHej.. Nu har jeg fundet en masse linkt til hvordan man udregner sit gennemsnit på STX.. men er der nogen som har et link til HHX? på forhånd tak :D -
Matematik A studentereksamen 2009 December.
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Eksamenssæt søges!
ForumindlægHej:) jeg søger tidligere stillet bioteknologi eksamenssæt. Helst fra HTX men STX kan også gå. -
haster .. Mat Marts
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssættet matematik A STX 15 marts 2009? -
mat a skr eksamen maj 2009 + august 2009
Forumindlæghar i besvarelserne til stx mat a fra maj 2009 + august 2009? :D det haster! plz help me -
antal afleveringer pr. uge?
ForumindlægHej jeg tænkte på hvordan er regler omkring antal afleveringer, eller hvor mange elevtimer man må bruge på opgaver om ugen? på stx eller htx? -
Gymnasium
ForumindlægHej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;) -
krav til kronik
ForumindlægHej, når man skal skrive en kronik i stx, SKAL man så bruge Toulmins argumentationsmodel? Er kronikken utilstrækkelig hvis man anvender andre former for argumentationsanalyse? som fx appelformer. På forhånd tak. -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægEr der nogle der kan finde et link til emu, hvor man finder eksamensæt for STX A niveau matematik? Helst for de seneste år, 2011 og 2012. Tak, -
Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?
ForumindlægJeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den? -
Spansk A - sygeeksamen. HASTER!
ForumindlægHej! Nogen der ved hvad emnet er i spansk skriftlig sygeeksame sættet - 2009 ? stx ? Kunne være rigtig fedt at høre fra nogen, og om det var specielt svært? :) . -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 1.g på STX og engang til efteråret skal jeg op til to eksamener i NV og AP, og det jeg vil spørge er, hvordan de to prøver foregår helt præcist? Tak på forhånd. -
Historie på A niveau!
ForumindlægHej alle. Ville bare spørge, hvordan er historie på A niveua? hvad lærer om (hvilke emner) i historie på A niveau i STX? Mvh Victoria -
Biologi på A niveau!!!
ForumindlægHej allesammen! Hvordan er biologi på A niveau i STX? hvilke emner har man om i A niveau? hvad lærer man om generelt? er det svært på A niveau. Mvh Victoria -
Eksamen i 3g
ForumindlægNogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden? -
Opgave i prøven u. hjælpemidler
ForumindlægKan der godt komme en opgave, hvor man skal bestemme en ligning for tangenten til grafen med en oplyst hældning i stedet for et oplyst punkt på A-niveau (STX)?
