Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18961 til 18980 af 111527
  • At bestå?!

    Forumindlæg
    Hvor meget skal der til for at man dumper sin stx? Er det bare et vægtetsnit på under 2, eller er det et krav for, hvor mange eksamner/årskaraktere man maximum må dumpe?
  • Skriftlige eksamener. karaktere?

    Forumindlæg
    Hejsa med jer. Er der nogen der kan sige mig hvornår karaktererne fra de skriftlige eksamner på Stx bliver offentlig gjort?? på forhånd tak for hjælpen ;)
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • Har du prøvet..?

    Forumindlæg
    At være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:)
  • HHX udregning af karaktergns.

    Forumindlæg
    Hej.. Nu har jeg fundet en masse linkt til hvordan man udregner sit gennemsnit på STX.. men er der nogen som har et link til HHX? på forhånd tak :D
  • Matematik A studentereksamen 2009 December.

    Forumindlæg
    Hej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :)
  • Eksamenssæt søges!

    Forumindlæg
    Hej:) jeg søger tidligere stillet bioteknologi eksamenssæt. Helst fra HTX men STX kan også gå.
  • haster .. Mat Marts

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssættet matematik A STX 15 marts 2009?
  • mat a skr eksamen maj 2009 + august 2009

    Forumindlæg
    har i besvarelserne til stx mat a fra maj 2009 + august 2009? :D det haster! plz help me
  • antal afleveringer pr. uge?

    Forumindlæg
    Hej jeg tænkte på hvordan er regler omkring antal afleveringer, eller hvor mange elevtimer man må bruge på opgaver om ugen? på stx eller htx?
  • Gymnasium

    Forumindlæg
    Hej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;)
  • krav til kronik

    Forumindlæg
    Hej, når man skal skrive en kronik i stx, SKAL man så bruge Toulmins argumentationsmodel? Er kronikken utilstrækkelig hvis man anvender andre former for argumentationsanalyse? som fx appelformer. På forhånd tak.
  • Matematik eksamenssæt

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan finde et link til emu, hvor man finder eksamensæt for STX A niveau matematik? Helst for de seneste år, 2011 og 2012. Tak,
  • Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?

    Forumindlæg
    Jeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den?
  • Spansk A - sygeeksamen. HASTER!

    Forumindlæg
    Hej! Nogen der ved hvad emnet er i spansk skriftlig sygeeksame sættet - 2009 ? stx ? Kunne være rigtig fedt at høre fra nogen, og om det var specielt svært? :) .
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 1.g på STX og engang til efteråret skal jeg op til to eksamener i NV og AP, og det jeg vil spørge er, hvordan de to prøver foregår helt præcist? Tak på forhånd.
  • Historie på A niveau!

    Forumindlæg
    Hej alle. Ville bare spørge, hvordan er historie på A niveua? hvad lærer om (hvilke emner) i historie på A niveau i STX? Mvh Victoria
  • Biologi på A niveau!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Hvordan er biologi på A niveau i STX? hvilke emner har man om i A niveau? hvad lærer man om generelt? er det svært på A niveau. Mvh Victoria
  • Eksamen i 3g

    Forumindlæg
    Nogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden?
  • Opgave i prøven u. hjælpemidler

    Forumindlæg
    Kan der godt komme en opgave, hvor man skal bestemme en ligning for tangenten til grafen med en oplyst hældning i stedet for et oplyst punkt på A-niveau (STX)?