Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18961 til 18980 af 187712
-
Vurdering af nazismen
Forumindlæg"vurder hvilken betydning den nazistiske ideologi havde for den tyske befolkning" nogen der kan hjælpe? -
Test i morgen
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal have en sprog og sprogbrug prøve i morgen i tysk, og jeg vil gerne vide om i har nogle fif til hvordan man er godt forberedt. Tak på forhånd -
eksamen imorgen
ForumindlægHey hvad handler de tyske soldater om?Det er ret vigtigt for jeg skal perspektivere til den imorgen til dansk eksamen.. :) -
Vi har også læst en anden tekst som"
ForumindlægHej alle , Jeg har lige hurtig et spørgesmål, hvordan siger man "vi har også læst en anden tekst som" på tysk . Mange tak på forhånd -
Die Schlaufe
ForumindlægHejsa, Har trukket Die Schlaufe til tysk B, hvis der nogle der har noter eller kender teksten. Kunne jeg godt bruge noget hjælp :) -
Grammatikpapir?
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med et link eller en fil, de kunne sende til mig, med det mest hyppigt brugte tysk grammatik? Det ville være en kæmpe hjælp! -
Rettelse af tyskstil
ForumindlægHej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster ! -
Eksamen - Haster!
ForumindlægJeg vil gerne høre om der er nogen der har tid til at kigge min tysk opgave igennem, det vil være en stor hjælp! Mvh. Jonas -
Rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette mit korte tysk referat? Skriv hvis du gerne vil rette det igennem... Tak, på forhånd! -
Opgave
ForumindlægHej jeg har skrevet en tysk opgave på ca 250 ord. Det er om stunde null, og jeg tænkte om der var en der ville rette den? (: Knus Tanja -
Videoer med eng og ty undertekst?
ForumindlægHej, kender i nogle videoer i youtube hvor de snakker dansk, med engelsk undertekst? Og kender i også nogle videoer med tysk undertekst? -
Stjerne Symbolik
ForumindlægJeg sidder godt nok og skriver tysk stil, men jeg er i tvivl om en stjerne har nogen symbolsk betydning i forhold til den katolske tro. -
Rettelse af nogle sætninger
ForumindlægHej Jeg har oversat nogle sætninger fra dansk til tysk. Er der ingen der gider at kigge dem igennem? Det der står i parenteserne er kønnet på ordet. -
OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej lektieknoklende folk.. Håber I nyder weekenden! :) Er der en der evt. har tid og overskud til at rette en tysk oversættelse?? Den er ikke særlig lang.. :) Det ville være dejligt!! -
Blot en oversættelse af en lille tekst
ForumindlægHej venner.. Jeg har skrevet en tysk oversættelse, men mangler blot en til at kigge på fejlene??? Er der nogle der er friske??? det ville virkelig være en STOR hjælp !! -
Rettelse af tyskopgave
ForumindlægHej Studieportalen Er der en af jer der ude, der ville rette min tyskopgave? Er ikke den bedste til tysk, så det ville være dejligt, hvis der var en der gad og rette den. Tak på forhånd :) Btw sender den over privat besked ^^ -
Rette 200 ord
ForumindlægHej alle. Nogen der har lyst til at kigge på mit tysk? Det er cirka 200 ord. Helst pr. mail tak! Louise :) -
Hjælp hurtig
ForumindlægKan man på tysk sige om noget at det er for dårligt, altså oversat med zu schlecht? eller vile man bare skrive schlecht? håber meget på hjælp khAM -
Enigma
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP om Enigma og mangler en kilde der fortæller noget om tyskernes brug af enigma -
rette lille tekst
Forumindlæghej en der har lyst til at rette min tysk aflevering, og fortælle hvad jeg kan gøre bedre? den er på omkring 200 ord
