Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19001 til 19020 af 36437
  • SØJLER?!

    Forumindlæg
    Hej alle Nogen der ligger inde med nogle gode notater inden for de græske kunsthistoriske søjler, kan nemlig komme op i det i eksamen, og aner ikk så meget om det?
  • Fay Weldon - weekend

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mundtlig eksamen nu her...Og jeg står og mangler lidt noter til novellen "Weekend" af Fay Weldon.Er der nogle, som kan hjælpe?
  • SAM C NIVEAU!!

    Forumindlæg
    kan man godt risikere at få et ark med en tabel, eller noget statistik mm. til samfundsfags eksamen på C niveau?
  • gasser

    Forumindlæg
    hey derude, Hvis I skulle op i det med "gassser", hvad ville i så fortælle om til eksamen. eller rettere, hva ville i forbeerede inden for dette emne. på forhånd tuuusind taaak
  • Det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til eksamen jeg ville lige høre om der var nogen der vidste noget om kønsrollen i det moderne gennebrud, eller bare´i det hele taget noget om det moderne gennembrud?
  • Forskel på b- og t-huskeceller?

    Forumindlæg
    Hey alle biologi eksperter! Jeg sidder til 24-timers eksamen om immunforsvaret og mangler lige lidt hjælp. Hvilke funktioner adskiller b-huskeceller fra t-huskeceller?
  • Fabel

    Forumindlæg
    Hvis man trækker en fabel til eksamen? hvordan skal man så gribe det an udover et resume, budskab, personkarakteristik og måske lidt baggrund omkring en fabel?
  • Tidlig skilsmisse

    Forumindlæg
    Sidder og forbereder mig til dansk mdt. eksamen, og mangler lidt godt til "tidlig skilsmisse" af Emil Aarestrup. Er der nogen der kan hjælpe mig?
  • genretræk for fantastiske fortællinger

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i morgen, og står med det problem, at jeg ikke kender genretrækkene for fantastiske fortællinger. Er der nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak
  • Herodot folkens, please hjælp mig, det haster!!! :/

    Forumindlæg
    Hej alle (: Jeg skal på mandag op til old-eksamen, og ville lige spørge om der er nogen herinde fra, det ved, hvad Herodots syn på historie var? please please please hjælp mig, haster SÅ meget :/
  • bølger og amplitude

    Forumindlæg
    Hey, jeg er trak bølger og lyd og skal op til eksamen om nogle timer, og jeg har et lille problem. Hvordan beregner man amplituden? er det muligt? :)
  • syrer- syreionen?????

    Forumindlæg
    hej..:) er der nogen der ved hvad syreionen er? hvad det kan? osv. har ik fået helt styr på det endnu til min eksamen i morgen.. på forhånd tak.. :)
  • Le matelot d'Amsterdam

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har læst den, og har noget godt man kan sige under en eksamen om den. Jeg kan jo risikere at trække den på fredag! :)På forhånd tak
  • 23. sang i O.

    Forumindlæg
    Har svært ved at forstå slutningen af 23. sang i Odyssen. Er der nogen som kan hjælpe mig??Skal til eksamen på torsdag:/
  • nødvendigt !! :/

    Forumindlæg
    hej allesammen Jeg skal snart op til old-eksamen, og ville spørge om der er nogen der er så søde at fortælle mig, hvad der skal med i en analyse ?
  • Noder

    Forumindlæg
    Er der en som er god til noder som kan forklare mig om nogle træk i et reggae-nummer (Bob Marley) Det er 24 timers eksamen så det haster. Jeg sender noderne.
  • Haster-højtryk-lavtryk

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen imorgen og kan ikke forstår ikke, hvordan højtryk kan være varm luft da en komme ned?
  • Lysets brydning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og arbejder på min 24 timers fysik-eksamen og har trukket Lysets brydning. ER lysets brydning det samme, som brydningsindeks? På forhånd tak
  • THISE

    Forumindlæg
    Hvordan kan det være at der er oprettet 600 indlæg omkring Thise mejeri, bare her i fordmiddag. Er der en eksamen igang eller hvad sker der?
  • Mein Leben (hjælp!!)

    Forumindlæg
    Hej :D er der nogen der kender "mein leben" af Marcel reich.ranicki, og i så fal, vil de hjælpe mig med forståelse af teksten s. 44-49? skal til eksamen i det i morgen