Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 19001 til 19020 af 39570
-
Delprøve 1 B niveau
Forumindlæghej hvor kan man hent Delprøve 1 prøver fra maj eksamen 2011 -
hjælpemidler
Forumindlæghey,er det tilladt at bruge hjælpemidler i fysik eksamen - 9.klasse?takker -
Hvilken dato?
ForumindlægHvilken dato bliver 3.g'ernes skriftlige eksamens karakterer oplyst? -
Mundtlig mat A
ForumindlægHejEr der andre som kan trække vektorfunktioner til mundtlig eksamen?Hvis ja, hvad mener I så at man skal tale om? -
KYSTER
ForumindlægFluvialt, marint og glacialt??Hvad betyder det??Og hvad er kemisk og fysisk erosion??Eksamen i overmorgen.. hjælp bare lidt :)Takker -
Perspektivering??
ForumindlægHej alle, Hvad menes der når man skal perspektivere til eksamen? Hvad skal man perspektivere til? Andre tekster man har læst i løbet af årene, eller? På forhånd tak -
Hindu og eksistentialismen
ForumindlægNogen der har noter til disse to emner under religion? Skal snart op til eksamen i det :/ På forhånd tak!! -
mundt. mat - hvordan?
ForumindlægHvordan foregår mundtlig mat c eksamen? altså man skal svare på det eksamensspørgsmål, som man har trukket. men hvad ellers? :) -
Internet analysemodel ?
ForumindlægNogle der evt. kan hjælpe med en internet analyse model ? - Skal bruges til eksamen . -
idrætsforum
Forumindlægkunne man ikke lave et idrætsforum? der er ret mange af os derude, der har det på b-niveau, og derfor skal til eksamen osv. -
Fiskene i Nilen
ForumindlægNogle som kender noget til fiskene i Nilen af Herodot? Er på bar bund og skal til eksamen på onsdag... -
spørgsmål
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig hvordan præcist geografi eksamen foregår?Skal nemlig op på fredag!Tak -
Thermopylai
ForumindlægSlaget ved Thermopylai af Herodot. Er der nogle af jer, der har forslag til perspektivering? Skal til eksamen i morgen. -
DIG - Hvad kom du op i ?
ForumindlægHey..Jeg er lidt nysgerrig! Hvad kom i op i i dansk-eksamen?? Altså forfatter og tekst(novelle). -
ohms lov
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i fysik og ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal forklare ohms lov. -
Salg og Service
ForumindlægJeg vil gerne høre om der gik godt i Salg og service eksamen?.Jeg har brug for hjælp. -
Asibi - blasfemi? HASTER!!!!!!!!!!
ForumindlægHej allesammen. Skal til eksamen imorgen tidlig og kan ikke finde forskellen på blasfemi og asibi? HJÆLP! Karl. -
Sygeeksamen i spansk
ForumindlægMå man godt tage noter med til pensum til spansk eksamen niveau C? -
Eksamensspørgsmål til G niveau Dansk
Forumindlæghej Jeg vil gerne have eksamen spørgsmål og metode hvordan man løser dem for G Niveau skriflige Dansk. Tak -
Eksamenssæt mat B STX 2009
ForumindlægHej.. Er der nogen der har besvarelsen til den skriftlige eksame fra august 2009 , på mat B? :)
