Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 19041 til 19060 af 95434
-
Lektiehjælp...
ForumindlægHej har brug for en der kan hjæpe mig med matematik, ville blive glad hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe... :) -
intimitetens tyranni
Forumindlægintimitetens tyranni: En situation hvor intime og personlige relationer imellem fremmede bliver til et krav, som gør en hver forskellighed til et problem, der skal elimineres. Må nok indrømme jeg intet fatter af ovenstående. Nogle der gider forklare? (: Mange take. -
længde på essay
Forumindlægjeg er igang med at skrive et essay i dansk. hvor lang vil i sige, at stilen skal være? -
Problemformulering
ForumindlægHvordan laver man en problem formulering..? Skal foreksempel skrive om ungdomskulturen.. -
Dec 09 matB hf eksamensæt. resultater?
ForumindlægHej. Er der nogen som har resultaterne til eksamenssættet fra idag d. 11.12.09 i mat b? eller ved hvor man kan finde den? På forhånd tak. /A. -
hjælp det haster :(
Forumindlægnogle der kender nogle korte tyske krimier ??? skal skrive en men kan ikk komme på noget :( ret nederen -
Vanvittig meget brug for jeres hjælp.
ForumindlægJeg sidder helt fast i min abstract ! :( This study investigates the development in the Black Death with how the whole community reacted as it broke out, which will be explained and the disease evolution and infectious organisms such as Yersinia pestis. The investigation has also focused on the... -
SRP "Hjælp"
ForumindlægHej... Jeg har et spørgsmål i min opgave, at jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig lidt på vej med? Hvad væskebalancens indvirkning er på kredsløbet? Jeg ved at noget af det muligvis har noget med osmose at gøre, men mere er jeg ikke på sporet? Håber der er nogle, at der kan hj... -
Gym om igen?
ForumindlægKære Leonardio Jeg så dit svar af 31 maj 2009. Så jeg har et spørgsmål til dig: Hvordan er det lykkedes dig at tage gym om igen? Hvis man er student - kan man så tage gymnasiet om igen? Min datter har fået et lavt gennemsnit. Kan hun forbedre det? Med venlig hilsen Hans Iversen Tlf. ... -
Hvor finder man hjælp?
ForumindlægEr der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi? -
Matematikopgaver
ForumindlægHej Er der nogen, der har lavet opgaverne 1.029-1.030 og 8.011-8.20 i en matematikblækregning eller noget i den retning??? Hvis ja, vil I så vær venlige at skrive til mig? (Det her gælder liv og død!) Tusind tak på forhånd! -
Projekt i 9. klasse
ForumindlægHej jeg har lidt problemer, jeg har projekt i 9. klasse og denne gang skal jeg jo ikke bare informere men "løse" et problem. Jeg har ikke prøvet det før, så vil gerne lige se om det er godt nok det jeg laver. Her er et lille udkast: Man kan ikke sige at der er nogen der ejer internet... -
HASTER:Rettelse af en kort problemformulering!
ForumindlægHej, Kan nogen rette denne problmformulering. (Måske også sætte dem efter rækkefølge og sådan noget meget hurtigt!) Problemformulering: Hvad bruger Newtons love til i dag og hvad kunne man bruge disse love til i fremtiden? Hvem var Isaac Newton? Hvordan kom Isaac Newton frem til sine love? Hvor... -
Hjælp ønkses til rettelse af resume og præsentation
ForumindlægJeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til at få rettet et kort resume af en novelle på ca 175.ord plus en kort præsentation af forfatteren til novellen. Jeg kunne godt tænke mig at min resume blev rettet til at så den blev ca 150 ord da det er kravet til vores opgave. Håber jeg hører fra... -
Beregn gibbs fri energi og kogepunkt.
ForumindlægTil opgaven hører et vedhæftede billede med: Dette er en simpel model for fordampning af vand, hvor hver blå cirkel representerer et vandmolekyle. Prikker indikerer hydrogenbindinger, som hver har en styrke på 20 KJ/mol . Du kan gå ud fra at hydrogenbindingens styrken er uafhængig af temperatur... -
Opgave godkendelse...
ForumindlægUnder hvilke kriterier bliver opgaverne man upload'er bedømt på ?... -
Hvad er revisionshonorar?
ForumindlægHej. Vil bare lige hører hvad revisionshonorar hører ind under , altså hvilken konto skal jeg skrive den på, og skal den stå i debet er kredit siden ? - Tak ! -
Hvem er den smukke han/hun, der gider rette min Dansk Analyse : Søde
ForumindlægJeg vedhæfter den lige :)))))))))))) -
Protjektuge
ForumindlægHej allesammen, hvordan undgår jeg mit protjektarbejde bliver til et emmnearbejde? Har læst hist og pist, men ikke fået et konkrekt svar -
Linje gennem to punkter.
ForumindlægWhat the heck is that. Ej jeg er ved at gå psykisk ned altså, jeg skal op til mundtlig matematik her på mandag og jeg har fået 25 spørgsmål. Men jeg er kun nået til 4. Skal jeg have stress på? Men jeg kunne meget godt tænke mig lidt hjælp til "linje gennem to punkter"? Nogen der har n...
