Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 19061 til 19080 af 95434
-
induktion og transformation
Forumindlæghej, er der nogen som ved noget om induktion og/eller transformation? Eller nogen som kender sider om emnerne på nettet? håber virkkelig at nogen kan hjælpe på forhånd tak.... -
synopseeksamen,folkeskolen, dansk
Forumindlæghej jeg skal snart op i mundtlig dansk prøveformen er synopse (niende klasse) jeg er lidt i tvivl om hvad der forventes af en til denne eksamen, så hvis du har prøvet denne eksamenform i niende vil jeg meget gerne høre nogle gode råd fra dig : ) på forhånd tak ;) -
dumpe
Forumindlægfor at dumpe til eksamen, skal man så have været dumpet i et fag ,eller bare være dumpet i gennemsnit ??? -
HASTER, RET PLEASE!
ForumindlægHey, det her er et referat, vil i ikke se om der er nogle fejl ? Det skal afleveres og vi får karakter for den..... PLEEEEASSSSSSEEEEEE REEEET !!!!!! Brick Lane The movie Brick Lane is about a 33 years old Bangladeshi women, who leaves her beloved sister and home, for an arranged marriage. Nan... -
HJÆLP DET HASTER
Forumindlægjeg skal aflevere biologi opgave på mandag og jeg skal skrive hvad, hvor, hvornår INSEKTERNES FORVANDLING foregår og så skal jeg skrive om fuldstædig forvandling og ufuldstændig forvandling PLEASE hjælp mig har søgt under google og kan ike finde noget -
Sætningsskema
ForumindlægHej folkens Jeg er igang med at skrive et større eksamensprojekt og sidder fast i sætningsskema. Det er blot et par sætninger der skal sættes ind i et sætningsskema, hvilket ikke tager mere end 5 minutter. Jeg håber der er hjælp at hente, da jeg sidder fast og kan ikke komme videre. -
engelsk skriftlig
ForumindlægHej. Nogen der har været oppe i skriftlig engelsk eksamen her i maj måned? Hvad hedder teksten? -
problemstilling HJÆLP
ForumindlægSkal lave en problemstilling til min eksamen imorgen om karrierekvinder og børn... Håber der er nogen der kan hjælpe... -
Q-værdi for kernereaktioner
ForumindlægHej Q-værdien er tilvæksten i kinetisk enegi. Når Q er positiv frigøres der energi (exoterm), og når Q er negativ forbruges/absorberes energi (endoterm). Når Q er negativ, kan man så godt sige, at den kinetiske energi bliver til "potentiel energi" i form af masse? (Jeg er helt med på ... -
Dumpet/bestået???
ForumindlægJeg har dumpet matematik A. Men bestod sidste år med fine karakter. Har jeg så bestået matematik A? -
essay
ForumindlægHvad menes der med " Hvad er afsæt for essayet " ?? Jeg forstår dig ikke.. haster virkelig meget på forhånd tak :? -
Lektiehjælp til engelsk søges
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 17 år som går i 3g. Jeg har Engelsk på A og har virkelig brug for hjælp til mine engelsk stile. Hjælpen må meget gerne være online så det ligemeget hvor i landet man er fra. Der betales selvfølgelig for hjælpen. Hvis du er interesseret eller kender nogen der kan være int... -
kommentere af mat. afl
ForumindlægNogen som ville kommentere min mat afl . ? -
Dansk/historie opgave
ForumindlægHej allesamme Jeg skal skrive det store opgave i 2g i fagene dansk el. historie hvor jeg vil vælge dansk. Jeg vil gerne vælge et emne inden for perioden det moderne gennembrud og det skal handle om kvindesynet. Så jeg vil spørger om der er nogen der har nogle gode forslag til tekster, noveller,... -
Engelsk - Sagprosaanalyse
ForumindlægHej derude! Jeg i gang med skrivningen af SRP, og er i problemformuleringen blevet bedt om at lave en engelskfaglig sagprosaanalyse. Jeg er noget usikker på hvordan en sådan skal laves, idet jeg aldrig rigtig har berørt analysemetoden hverken i dansk eller engelsk. Har indtil videre skrevet nogl... -
Vurdér desuden signifikansniveauets betydning for din konklusion.
ForumindlægHej.. læser finansøkonom og skal op til skriftlig eksamen i morgen. tit og ofte kommer der et spørgsmål der lyder: Vurdér desuden signifikansniveauets betydning for din konklusion. hvad svarer i til den? noget med "ss's betydning har noget at sige om vi accepterer h0 eller fo... -
Vurdering af Dansk stil
ForumindlægHej (: Jeg ville lige hører om der er nogen som gad kigge på min stil. Jeg var oppe til terminsprøve i dag og inden jeg forlod lokalet havde jeg en rigtig god mave fornemmelse. Normalt ligger jeg ik særlig højt på karaktere skalaen, men havde en forventning om at det var blevet rigtig godt denne... -
Bloomstaxanomi ??
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen , og jeg har meget bruge for at vide hvad bloomstaxanomi er for noget ?? jeg har faktisk søgt om den på google , men jeg har forstår intet . Er der nogen der ved hvad den er , så kan forklerer det til mig :)) Tak -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
skriftlig engelsk
ForumindlægI første delen uden hjælpemidler! hvis man har fundet fejlen og retten den rigtig, men har ikke skrevet hvad fejlen er , får man så ingen point?:) - tak på forhånd
