Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 19061 til 19080 af 33808
  • Fordøjelsessystemet

    Forumindlæg
    Er der nogle der kort og kontant kan forklare mig fordøjelsessystemet?
  • nykritisk læsning??

    Forumindlæg
    hej. nu har jeg søgt over alt, og jeg synes der står noget forskelligt mange steder. er der en, der en gang for alle kan forklare mig på en letforståelig måde hvad nykritisk læsning er for noget?? håber nogen kan hjælpe. forstår det nemlig ik.
  • ang. årskarakter og eksamenskarakter

    Forumindlæg
    Hej. Tæller både årskarakter og eksamenskarakter med i ens gennemsnit ? altså hvis jeg nu får 7 i Samf C i årskarakter og jeg har får 7 til eksamen, tæller så begge mine karakter med i mit gennemsnit ? Mia
  • Forskel på panteret og kreditret med ejendomsforbehold.

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på panteret og kreditret med ejendomsforbehold? Som jeg ser går begge ud på, at kreditgiver får sikkerhed i kredittagers aktiv hvis denne misligholder en aftale.
  • Hjælpeverber

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med noget tysk, og jeg er pludselig blevet i tvivl om man, når der både er et alm. verbum og et hjælpeverbum, kun skal bøje hjælpeverbet. Er der nogen der ved det og muligvis lige vil komme med et kort eksempel? På forhånd tak.
  • den Nordamerikanske prærie

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået til opgave at skrive om majs og hvedeproduktionen på prærien, med overskriften er det smart at dyrke majs og hved på prærien? jeg har tænkt på at komme ind hvilke krav majs stiller i forhold til dyrkning (temp. nedbør og jordbund), samt hvilke stater der dyrker majs og om der bli...
  • litterær artikel af Skyggen

    Forumindlæg
    Hey folkens... min lærer har opstillet en opgave at skrive en litterær artikel og jeg sidder nu og skriver på den men kan på ingen måde finde ud af hvordan man skriver den... er der nogen der har nogle hjemme sider eller tips til hvordan man skriver en litterær artikel? fordi jeg ville blive su...
  • Lette tyske bøger

    Forumindlæg
    Hej! I 9. klasse læste jeg sådan nogle okay lette bøger på tysk som jeg havde lånt på skolebiblioteket. Det var sådan nogle A3-størrelse bøger hvor man undervejs i bogen kunne vælge om man ville fx gå til side 4 eller 6 og så bestemte man selv historiens udfald. Nogle der ved hvad de hedder? :)
  • Bohr modellen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive om Sammenhængen mellem Bohrs atommodel og Rydbergformlen. Men hvad er sammenhængen har læst lidt frem og tilbage og kunne ikke finde noget.
  • sammentrækning

    Forumindlæg
    Heej :) - Hvordan laver man en sammentrækning af ''will'' og ''not'' ??
  • HJÆLP!! Den Amerikanske Revolution

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med et spørgsmål. Hvordan blev samfundet påvirket af den Amerikanske revolution? Mange tak på forhånd
  • Englesk stil

    Forumindlæg
    er der mon nogen der kan rette min stil og give respons? når du gerne vil rette mine fejl, så vil jeg gerne have at du fortæller mig hvad jeg gør forkert og hvad jeg kan gøre bedre:) det er en stil vi skulle skrive, om hvad vi ville gøre hvis vi herskede over verdnen. det er en mere fri opgave vi...
  • sammensat tid

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvad sammensat tid er i tysk.
  • hvordan laver man en graf for en logistisk vækst funktion i Geogebra?

    Forumindlæg
    Jeg sidder med denne opgave, og jeg har prøve alt jeg kan for at tegne en graf for den funktion og jeg kan bare ikke finde ud af det, er der en der vil være sød og hjælpe mig?
  • RETORISK ANALYSE AF BUSHs TALER

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal lave en retorisk analyse af udvalgte Bush taler umiddelbart efter 9/11. Har valgt to taler: den d. 11. september samt den d. 20. september Er der nogle der har lavet den før? eller nogle der kan hjælpe!
  • For meget talesprog?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en danskopgave, og jeg er lidt i tvivl, om jeg godt kan skrive hænge ud, eller om det bliver for meget talesprog? Er der om muligt andre ord, som har samme betydning, som at hænge på gadehjørner? På forhånd tak.
  • Japan Import og Export

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg ved godt hvad Import og Export er, og jeg har en opgave i geografi om det. Kan nogle fortælle mig hvad Japan bruger i penge i import og hvad de tjener i export. Jeg vil også gerne vide hvad de importer mest af, og hvad de exporter mest af. Godt nytår! Hilsen Daniel
  • Hurtigt spørgsmål om tider

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive en indledning i 3 person præsens, ville bare lige hører hvilken en af disse 2 er korrekt, hvis en af dem overhovedt er korrekt. The article "......" is publishes September the 6th...... The article "......." is published September the 6th.......
  • Haster! :)

    Forumindlæg
    Nogle der lige kunne kigge på følgende oversættelse? På forhånd takEnergikrisende fleste mennesker i den industrialiserede verden ved, at energikrisen er blevet en del af vores tilværelse. Olie produceres i stadig stigende mængder, men sælges også til stadig stigende priser. Så i stedet for bare ...
  • Ioner

    Forumindlæg
    Kan I hjælpe mig med at forklare hvorfor vand består af 2*h-atomer og 1O-atom? Vand (H2O) Hvilke regler skal oxygen (O) og hydrogen (h) opfylde for at blive stabile? Jeg ved godt det har noget med ioner at gøre, men har ikke helt fattet det endnu. På forhånd tak