Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19101 til 19120 af 60879
-
Er faget bestået hvis...?
ForumindlægHej Jeg er igang med at afslutte gymnasiet (HTX) og vil vide om jeg har bestået faget dansk A, eller om det skal tages om. Jeg har fået følgende karaktere: Dansk A mundtligt: 2 Dansk A mundtligt eksamen: 00 Dansk A skriftligt: 2 Dansk A skriftligt: ? (kender ikke svaret endnu) ... -
Går op til eksamen med teksten ''lønningsdag''. Vil gerne havde jeres input.
ForumindlægHej alle Jeg går i 9. klasse og skal derfor snart op til eksamen i mundtlig dansk. Jeg trak perioden det moderne gennembrud, og skulle vælge en tekst fra denne periode. Her har jeg valgt teksten lønningsdag, der kort sagt omhandler arbejdernes tilværelse, kontra den rige værksejers i en lille ha... -
Prøve på 1. år
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 1.g på gymnasiet, og har nogle spørgsmål vedrørende eksamen. Min studieretning er således at jeg har matematik på C og fysik på C. Jeg har fået mig fortalt at alle de fag man har på C SKAL afsluttes det første år, er det korrekt? Ellers har jeg hørt noget med at der er 9... -
essay, hvor mange ord??
Forumindlæghej!jeg skal skrive et essay i engelsk, hvor mange ord skal det minimum være på??hilsen mig -
Hjælp! Dumpet matematik
ForumindlægHej! Jeg slutter 2.g lige om lidt og jeg ved at jeg ender med 00 både skriftligt og mundligt, da min lærer kun tager det ud fra vores prøver, og ikke alle de afleveringer jeg laver. Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan komme ind på uddannelse som har et adgangskrav på at man skal have bestået mate... -
i tvivl om muligheder
ForumindlægHej. Jeg har nogen forskellige spørgsmål. 1. Ved nogen af jer, hvad der sker, hvis man ikke dukker op til sine skriftlige eksamner i 3.g ? Får man -3 som karakter eller skal man bare tage faget om på på HF-enkeltfag eller lignende efterfølgende? 2. Kan man skifte fra gym til erhvervsuddannels... -
kort varsel
Forumindlægvores lærer har idag skrevet på vores intranet at vi skal til skriftlig årsprøve på mandag er det ikke med for kort varsel? eller er der ingen regler om det? det er jo ikke sikkert alle ser beskeden, det var en tilfældighed at jeg gik derind.. -
Ku Klux Klan
ForumindlægHej er der nogle der kan skrive noget information om ku klux klan har kigget lidt på nettet, men vil bare også lige høre jer -
Hvad skal man være?
ForumindlægJeg har tænkt over, hvad jeg skal studere, men er endnu ikke 100% afklaret med det.Det ville hjælpe mig meget, hvis nogen kender til disse uddannelser og vil fortælle lidt om dem. Bl.a. positive og negative sider af arbejdet og uddannelsen, om lønnen (selvom den for mig er lavt prioriteret), om e... -
Enkeltfag før gymnasiet?
ForumindlægHej allesammen, Jeg går i 7. klasse, og har altid været ret klog (især i matematik, hvor jeg arbejdede med cosinus-relationen og lignende i timen sidste år). Jeg har kigget på ug.dk noget tid, og er ret sikker på at jeg vil arbejde med matematik, design (særligt illustration som faktisk er mi... -
The sisterhood of Night
ForumindlægEr der nogen der har skrevet eksamensopgaven "The Sisterhood of Night" i engelsk, som kan give mig lidt hints til hvad der er vigtigt at få med i essayet. -
Matematik A - STX
ForumindlægJeg søger en som kan hjælpe mig med matematik A. Jeg står og skal til eksamen 14. august. Det vil selvfølgelig være lønnet Kender i nogen ? Det kan sagtens være over nettet -
FORTÆL MIG LIGE..
ForumindlægHej alle kloge mennesker! Nogen der kan oplyse mig om, hvordan en skriftlig fransk årsprøve HTX vil foregå? Krammer -
Udregne gennemsnit
ForumindlægHejsa Jeg er på ny reform og har fagene, danskA, histB, samfC, fysikB, matB kemiB osv.. Fagene har jeg taget på VUC, altså jeg har ikke taget fx religion, samf. og hist. som en eksamen.. Kan ikke finde faget histB - høre faget under samf.gruppen? Men vægtes histB 2 eller 1,5? http://www.solro... -
Dansk A sommerkursus karakter
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i Dansk A her i juli efter jeg afslutter gym i næste uge. Jeg har altid fået 7 både mundtlig og skriftligt i dansk. jeg vil høre, om det er realistisk at gå hen og få topkarakterer (12 i skr og 12 i mdt.) på et sommerkursus, som varer fra juli til August, ... -
Snit under 2 hva gør man
ForumindlægHey derude jeg går på 2. år i HF og havde et snit på 0.3 fra 1. år. jeg tænkte på om man kan læse enkeltfag på en vuc hf i samme fag som man har været til eksamen i for at forbedre sine karaktere hvis mit snit skulle ligge under 2 efter jeg har været til mine sidste eksamener ? hvad sker der ... -
Engelsk grammatik delprøve 1 - Hvordan forklarer jeg reglen med at "about" og "that" ikke må stå ved siden af hinanden?
ForumindlægHej alle, Jeg sidder netop og skal lave en grammatikaflevering, hvor jeg skal finde fejlen i følgende sætning: "Derek begins to think more about that he has to sort things out with Karen" Hvordan forklarer jeg reglen om, at man ikke må sætte "about" og "that" ved... -
Ingen afleverede ting og pjække fra prøven
ForumindlægHvad gør en lærer, hvis en elev ikke har afleveret noget skriftlig produkt i år, og hvis den elev så pjækker til prøven før karaktergivningen? PS Jeg taler ikke om mig selv :) -
Mundtlig?
ForumindlægHej ! Håber nogen kan svare på mit spørgsmål som lyder: Jeg skal op i skriftlig matematik, fysik og dansk. (A fag). Jeg har været oppe i 2 fag i 2.g, og har en mundtlig eksamen (AT). Så mangler jeg 2 mundtlige. Hvor stor er chancen for at jeg kommer op i mundtlig matemati... -
Sidste frist for karaktergivning i afsluttende fag
ForumindlægHvornår er den seneste frist for lærere, som skal give karakterer i afsluttende fag? Og hvornår bliver de offentliggjort?
