Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19101 til 19120 af 321608
-
Projektopgave hjælp til at finde diagrammer m.m
ForumindlægHej derude, jeg er igang med min projektopgave som hedder "medieverden".. Jeg ville meget gerne finde nogle diagrammer hvor man kan se, hvor meget tid befolkningen bruger på medietiden eller noget andet under det emne. Kan selv ikke finde noget, håber i ville hjælpe mig. -
Gymnasiel arbejdsmetode?
ForumindlægIdet jeg efter sommerferien skal begynde i gymnasiet som matematiker, ville jeg lige høre mig for her, om der skulle være nogle, som havde et par gode råd til, hvordan man mest hensigtsmæssigt omlægger sig fra folkeskolelivet til gymnasiet - fagligt som socialt. I relation til det sociale afhænge... -
Ruducering?
ForumindlægJeg skal reducere udtrykket (a^2-b^2)/(a-b) Men jeg har ingen anelse hvordan, jeg har prøvet mange mærkelige måder men er usikker på resultatet.. Nogle der kan hjælpe mig? -
Bevaret og ikke bevaret energi
ForumindlægHej! Jeg skal til fysik eksamen i morgen, og er meget i tvivl om hvordan bevaret og ikke bevaret energi skal forstås. Jeg skal komme med et eksempel på begge dele, håber der er en der kan hjælpe :D -
Afrund
ForumindlægHej allesammen kan i lige hjælpe med at afrunde 5457612 til helt antal millioner og 2225689000 til helt antal milliarder på forhånd tak ;-) -
Elektroteknik MOSFET
ForumindlægHej Har to spørgsmål som ikke helt forstår. 1. Angående i Boost- og en Buck konverter Hvordan kan man beskrive og beregne tidsækvivalenter 2. Angående MOSFET Karkteristikker og bestemmelse af arbejdspunktet Vds og Id -
Fordele og ulemper i EU
ForumindlægHej, Nogle der kan besvarer på disse spm: Hvad er fordelen ved at gå fra det økonomiske fællesskab i EF til EU som også har en politisk dimension i samarbejdet? Hvad er så ulemperne? -
genetik
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave? -
Forkort brøker & Omskriv
ForumindlægHeej. Jeg har matematik aflevering for til i morgen og har problemer med 2 opgaver. Forkort mest muligt: 1) 15/40, er det så ik = 3/8 ? 4) 20/48 (Den ku' jeg ik regne ud) 8) 32/56 (Den ku' jeg ik regne ud) OMSKRIV TIL BLANDET TAL: Jeg har helt glemt hvordan man omskriv... -
Projektopgave
ForumindlægEr der nogen der kan finde underemner til Frihed ? fordi har fået det som overemne . Eller kan man sætte ytringsfriheed under nogen der kan hjælpe ?? -
Helle Helle - Venlige Fremmede
ForumindlægHejsa..Jeg sidder med en novelle af Helle Helle, og kan ikke finde ud af hvilken slags litteratur den ville høre til, da vi ikke har haft noget om det. Men alligevel skal skrive om det. Nogen der har læst nogle af hendes noveller, der var med i novellesamlingen "biler og dyr", hvor Venl... -
Hjælp til projekt
ForumindlægHej, Jeg skal snart holde en naturfagsprøve, hvor min gruppe snakker om xenotransplantation. Er der nogen, der har en ide til et projekt, som vi kan lave i den forbindelse? Vi havde nemlig oprindeligt tænkt os at decellularisere en vindrue. Det er selvfølgelig ikke sådan processen foregår, men ... -
Nøgletal det samme som hovedtal?
ForumindlægEr det det? Hvis ikke - hvori ligger forskellen? På forhånd mange tak -
Hvornår er det "prikket" med?!
Forumindlæghvis det er længden af 2 vektorer "ganget" sammen, så er det bare gange mellem de to vektorer, ikk? Men det er "prikket" med, så snart der er en vektor prikket med f.eks. en skalar... -
mundtlig eksame B-niveau
ForumindlægJeg skal op i mundtlig eksame Engelsk B. Er der nogen der kender en dispositon til hvordan man går frem?.Jeg har aldrig prøvet det før. Jeg har 24 timers forberedelse.Hvordan kommer jeg godt igang?.Tak for hjælpen -
Nordisk National Socialistisk Ungdom
Forumindlæghttp://www.nnsu.1go.dk/nnsu.htmlDenne side linker til, NNSU, en forening af nationalsocialister.Respons? -
Religion i det senmoderne samfund.. 3 enkelte spørgsmål..
ForumindlægHej.. Nogen her som vil hjælpe med at besvare de 3 spørgsmål, da jeg er gået helt i stå med opgaven. Jeg synes det er svært at skrive noget ned ud fra tabeller, når der ikke er en tekst man kan argumentere ud fra.. 1. Karakteriser danskernes holdning til og brug af religion ud fra de statis... -
Funktion regning - Hjælp mig.!
ForumindlægDen årlige omsætning på spil i Danmark kan for perioden 2000-2004 med tilnærmelse beskrives ved modellen y= 2,5x+10,5 , hvor y er omsætningen, målt i mia. kr., og x er antal år efter 2000. a) Hvad fortæller tallene 2,5 og 10,5 om omsætningen på spil? b) Bestem omsætningen i 2005 ifølge modell... -
ti-nspire cas (lommeregner)
Forumindlæger der nogle her ind der ved om TI-nspire kan lave regression? og hvordan??? -
Hvordan laver jeg sidehovede
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg laver et sidehovede i LaTeX?
