Søgning på: afsætning b eksamen. Resultater: 19161 til 19180 af 114307
-
samfundsøkonomisk interesse
ForumindlægHey i kloge hoveder! Sidder og kæmper med flg. spørgsmål: VEd andvendelse af begreberne producentoverskud og forbrugeroverskud skal det forklares hvilken samfundsøkonomisk interesse, der kan være i at en virksomhed udvider afsætningen til DK. Er der nogen som kan lede mig på vej? -
Please!!! SPAR
ForumindlægJeg skal lave en flerfaglig rapport i afsætning og tysk, men har svært ved at finde nogle gode sider med informationer om koncernen SPAR. Er der nogen der kan hjælpe mig? Eller som eventuelt selv har skrevet om SPAR? Venlig hilsen Lotte.. -
Segmentering på producentmarkedet
ForumindlægEr ved at lave mit eksamensprojekt på afsætning A og kan ikke finde ud af at segmentere på producentmarkedet? Nogen der kan hjælpe mig? Har en virksomhed der hedder ML system, som laver luftbefugtning til virksomheder -
Passer minervamodellen os til Tyskland?
ForumindlægHej! Er igang med mit afsætning a projekt og laver en segmentering af det tyske konsumentmarked, og så minder min målgruppe utroligt meget om det grønne segment i minerva, og vil lige høre om minervamodellen os kan bruges i Tyskland.. -
Audi
ForumindlægHej (: Jeg skal skrive studieretningsprojekt og jeg har tænkt mig at vælge Audi. Jeg skal skrive afsætning/dansk og jeg vil høre om der er nogen, der evt har lavet en reklameanalyse af en Audi-reklame, som jeg kan bruge til inspiration? -
produktudv.
ForumindlægHeeej håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt.. har en opg. i afsætning om pilgrim.. ved det ene skal man forklarer hvilken form for produktudvikling der er tale om hvis virksomheden 2 gange om året lancerer en ny herrekolektion.. er det produktforbedring - produktlinieudvidelse eller nyt pr... -
ide til srp/studieretningsprojekt
ForumindlægVi skal snrt vælge fag og mine hovedfag er afsætning og tysk, hvor dansk, engelsk og kulturfortåelse må komme in som 2. fag. Men nu kommer de store problem, jeg kan ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om, er der nogle der har forslag ? -
Tværgående opgave opgave 10.11
ForumindlægEn handelsskolegut herinde der har lavet en Tværgående opgave om Gør-det-selv-markedet i afsætning? Højst sandsynligt på 2 år. Gør det selv markedet er en guldgruppe for byggemarkederne. Tværgående opgave til kapitel 1-10 Opgave 10.11 Skriv endelig, det betaler sig! -
Interne forhold på engelsk??
ForumindlægHej! Jeg sidder netop nu og er i gang med min mini-srp med fagene innovation og afsætning, og jeg skal lave et engelsk resume af opgaven.. Nogen der ved, hvad "virksomhedens interne forhold" hedder på engelsk?? Skal afleverer i morgen, så ville være meget taknemmelig for et hurtigt sv... -
Priskrydselasticitet
ForumindlægHjælp mig lige med det her regnestykke. Det vedrører priselasticitet i afsætning. Den er vidst nem, men jeg kan bare ikke huske hvordan man gør :-) 2 = (x * 190) / (2000 * -10) Hvad er X? (-10 er muligvis +10) Regn helst begge dele. Mange tak :-) -
HHX SRP: Hvilken karakter finder i retfærdig?
ForumindlægHej, Jeg har lige fået min karakter tilbage for min SRP i Afsætning A og Dansk A. Jeg er overhovedet ikke tilfreds med min karakter og overvejer lidt at klage, men vil først lige vide hvad andre tænker min opgave ligger til rent karaktermæssigt. -
SRP: Hvilken karakter er passende?
ForumindlægHej, Jeg er enlig bare nysgerrig om hvilken karakter i mener min SRP aflevering om Spies i fagene Afsætning A og Dansk A er værd :) Har lige fået den tilbage og vil gerne finde ud af om det er en retfærdig karakter jeg har fået. Har vedhæftet afleveringen -
SRP: Hvilken karakter er min SRP værd?
ForumindlægHej, Jeg er enlig bare nysgerrig om hvilken karakter i mener min SRP aflevering om Spies (i fagene Dansk A og Afsætning A) er værd :) Har lige fået den tilbage og vil gerne finde ud af om det er en retfærdig karakter jeg har fået. Har vedhæftet afleveringen -
AfsætningA/MarkedskommunikationC
ForumindlægHej alle.. Jeg skal skrive studieretningsporjekt i Afsætning A som hovedfag og Markedskommunikation C som bifag eller hvad de nu kalder det.. Er der nogle der har nogle gode idéer til hvad der er godt at skrive om? Eller nogle der har skrevet om ca det samme sidste år? Er virkelig på røveren! ... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej jeg skal skrive SRP nu her, og har endnu ikke min opgaveformulering klar. Jeg skal skrive i henholdsvis IØ og Afsætning (begge hovedfag) om Globalisering. Vil derfor høre om der var nogen der havde ideer til spændende område man kunne komme ind på. Håber i kan hjælpe. -
Hjælp (andengradsfunktion)
Forumindlæg9) Gør rede for anvendelsen af andengradsfunktioner til at beskrive omsætningsfunktioner, herunder sammenhængen mellem enhedsprisfunktionen og omsætningsfunktionen. Gør desuden rede for bestemmelse af den optimale afsætning gennem sammenhængen til overskudsfunktionen. (Forklar kort med ord OG ... -
HJÆLP TIL SRP VØ/FINANSERING
ForumindlægSom sagt har jeg brug for hjælp til min SRP, det er i VØ og afsætning. Jeg har valgt at skrive om firmaet Novo Nordisk hvor jeg skal kigge på nøgletal osv. nogen der kan hjælpe? evt. mod betaling? -
3. års opgave - Netto
ForumindlægJeg Skriver i afsætning. man har lidt problemer med forståelse, og hvordan det skal gribes an. Beskrivelse af virksomhedes målgrupper, samt en analyse og vurdering af den optimale sammensætning af marketingmixet overfor disse. Altså jeg skal lave de 4'er og analysere og vurdere der ud fra d... -
SRP, brug for din hjælp!
ForumindlægHej Venner. Jeg sidder og er gået lidt i stå. Jeg har om Globaliseringen med mærsk som udgangpunkt. Hovedfag: Afsætning Bifag : International Økonomi. Nogle der kan fortælle hvilken rolle Mærsk har, når man taler om globalisering? eller hvordan jeg kunne drage paralleller? -
Forøge markedsandel i DK
ForumindlægHjælp til SRP Hovedfag: Afsætning Bifag: VØ Jeg skal fremsætte et begrundet svar på hvordan et special bryggeri forøger markedsandelen for specialøl i DK.. er der nogle som kan hjælp med hvordan man gør det?? jeg tænker hvilke modelle er metoder skal jeg anvende??
