Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19161 til 19180 af 29671
  • Mitt liv som hund! Hjælp!

    Forumindlæg
    Vi skal lave en analyse af filmen " Mitt liv som hund" Synes bare ikke jeg kan finde noget symbolik eller noget i den. Er der nolge der har set den, og måske vil hjælpe mig?
  • Litterær artikel - Retoriske virkemidler - Ulla Dahlerups tale

    Forumindlæg
    Hej herinde. Jeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om Ulla Dahlerups tale, så den skal jo analyseres og fortolkes.. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå et 12-tal, så jeg vil gerne bede jer om at komme med gennemgående gennemgang af, hvordan en litterær artikel skal opstilles og gode...
  • Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen med prøveplægget Solsort og snefnug, men jeg er get i stå! Kunne i muligvis smide jeres analyser i kommentarfeltet, det ville i hvert fald være til stor hjælp Tak på forhånd
  • Sensommerflirt

    Forumindlæg
    Hey jeg ville høre om der var nogle som havde lavet en analyse/aflevering af novellen af "sensommerflirt" skrevet af Dorrit Willumsen. Jeg ville blive glad for lidt hjælp/inspiration. På forhånd tak :)
  • Jazz - swing

    Forumindlæg
    Er der nogen, der evt. vil være villige til at hjælpe med at analysere numre fra jazz i 30'erne. Fx Sing Sing Sing af Benny Goodman
  • Synopsis - Artikeler

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket artikeler men ved ikke hvad jeg kan lave som underpunkter til mit over punkt som er "Analyse punkter" Nogen der muligvis kan hjælpe?
  • SSO - Anna(jeg)anna

    Forumindlæg
    Hey..jeg har besluttet mig for at skrive om klaus rifbjergs anna(jeg)anna i SSO...er der nogen der ligger inde med nogle analyser eller andet om bogenmvh
  • Oversættelse - hvem er han?

    Forumindlæg
    Hvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener.
  • Skriv min stil!? PLEASE

    Forumindlæg
    Har en dansk billede analyse på 6 sider for til i morgen! Har desperat brug for hjælp!!!!! Billede 1Såret i kampBillede 2Døden som børnelegBillede 3VåbenhvileTekst 4Døden som børneleg!Hjæp mig!
  • Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund...
  • Hjælp!!!! - VIGTIGT.

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at lave en analyse og fortolkning af novellen Blomster skrevet af Jakob Ejersbo, men har svært ved at finde temaerne.. kan du hjælpe?
  • Det korte liv

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at perspektivere filmen Det korte liv med valgaften eller en anden novelle eller kortfilm? Hvis ikke så må i meget gerne hjælpe med en hurtig grundig analyse om filmen.
  • Folkevise

    Forumindlæg
    Hej folkss... Jeg sidder med en folkevise ved navn Karl Høvding som jeg ikke fatter noget af.. Nogle der kunne hjælpe mig i gang?... Har prøvet at analysere den men er rigtig svært
  • Rettelse.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der gider rette en halv side fransk analyse? Den er ikke færdig, men den er til i morgen, og jeg vil meget gerne have kigget på grammatikken. Kan sende den over mail. Tak på forhånd. ;)
  • En københavner i Jylland af Dan Turell

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen herinde som har eller har haft om den essay '' En københavner i Jylland '' vil i ikke sende eller hjælpe mig lidt i gang med min analyse. Jeg skal nemlig snart op til den til afgangseksamen.
  • Tysk.. HASTER. på forhånd tak.

    Forumindlæg
    Hejsa. Er i gang med at lave en analyse af Herbert Grunmeyers sang "der neuland", men er desværre gået lidt i stå. Er der nogle, som evt kan hjælpe lidt.???
  • Til storbyens pris

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal op i eksamen i dansk og har trukket essays... VIlle bare høre om der var nogen der har analyseret Til storbyens pris af Dan Turell? Hvis du har vil du så ikke være sød og sende den? Mvh Casper E-mail: [email protected]
  • Lektie hjælpe

    Forumindlæg
    Hej jeg søger en der kan hjælpe mig i Dansk, skal analyse og fortolke en novelle. til mit eksameprojekt. Jeg har dansk på HF på A niveau. god løn gives.
  • "Livlægens besøg"(om Chr.7.)

    Forumindlæg
    Hej.Har du læst "livlægens besøg", samt lavet en analyse og fortolkning, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad du har lagt vægt på og er nået frem tilPå forhånd tak.
  • Mangler en bog eller tekst for dødsstraf...

    Forumindlæg
    Jeg har et problem da jeg skal lave en komparativ analyse af "Dead man walking" og en selvvalgt tekst der forsvare dødsstraf. Nogen der kender til en tekst der forsvare dødsstraf? :D