Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19201 til 19220 af 35989
-
Eksplicit og implicit i billeder
ForumindlægHej, Kan man bruge de to begreber (implicit og eksplicit) indenfor billedeverden? Er i gang med at analysre et pressefoto i dansk, og skal op i den mundtlige eksamen på torsdag -
Synopse
ForumindlægHej. Er der nogle der plejer, at skrive et manuscript, som de husker inden, de skal til engelsk eksamen? Og hvis ja. Kunne i lægge en fil ind med et link? Tak på forhånd:) -
Bevis - sinusrelationerne, Hjælp?
ForumindlægKan nogen give et overskueligt bevis af sinusrelationernerne?? Har eksamen i morgen, men er blank omkring dette. Har definitionen ud fra enhedscirklen osv, men bevis? HJÆÆLP.. :S På forhånd tak.. =) -
Hjælp til: De blå øjne
ForumindlægHej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:) -
Hjælp!!
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag, i old. Er der nogle der har et godt link til "hjælpe ord", og en som ved noget om odysse - første sang? På forhånd tak :) -
gør rede for procntvis stigning i forskellige tidsrum?
ForumindlægHey et af mine eksamen spørgsmål lyder på: for procntvis stigning i forskellige tidsrum? Hvad kan man skrive om det? :) ( på dansk tak) :D -
Hvad er The minimalism ?
ForumindlægHej ;) Nogen som ved hvad the minimalism er ? Jeg skal til engelsk eksamen på torsdag, og mangler at have styr på perioden the minimalism. Hvad kendetegner perioden ? -
Shelly and Keats
ForumindlægHej, HASTER meget, da jeg skal eksamen i morgen tidlig. Håber på svar! Er der en, som har nogle noter om Shelly and Keats, eller kort kan fortælle mig om dem? -
hjælp til sp. i historie
ForumindlægHej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A) -
TYSK MUNDTLIG- TEKST DIE ÄGYPTERASTELLUNG NOGEN DER HAR LAVET DEN FØR?? PLLSSS HJÆLP! DET HASTER :/
Forumindlæghej skal op til mundtlig eksamen imorgen i tysk, har trukket en tekst som hedder Die ägypteraustellung som har et tema under liebe.. nogle som har lavet den? :/ -
Gør rede for Indextal
ForumindlægHej jeg har lige problemer hvordan jeg til en mundtlig eksamen kan gøre rede for indexta? Nogen der evt. kan hjælpe mig med det??? -
Brydningsloven
ForumindlægHej, jeg er ved at læse til eksamen, og er lidt itvivl om hvorfor at sin(i)/sin(b) skal give en konstant? Nogle der vil hjælpe? :-) -
hvad er postcolonial literature?
Forumindlæghej derude, et af mine emner til eksamen er postcolonial literature, men jeg ved ikke helt hvad det indebærer er der nogle som kan hjælpe mig med at finde ud af det? mvh :) -
Dumpet eller ej ?
ForumindlægKemi b HTX årskarakter: 4 mundtligt, 02 skriftligt og eksamen 00. Er faget bestået ? -
Uro i forstæderne - komposition?
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig?? -
Aktør/struktør model
ForumindlægHej.. jeg skal til eksamen imorgen i Samfundsfag og skal have styre på aktør/struktør model. er der nogen der kan fortælle mig hvad det er? -
F.S.A Dansk prøveform B
ForumindlægHej Jeg ville bare høre om det er tilladt at have stikordskort med ind til eksamen i Dansk. Det er prøveform B i folkeskolen. På forhånd mange tak -
Densitet
ForumindlægJeg skal til eksamen i Densitet i morgen? men er lidt i tvivl om hvad man kan sige basics for Densistet?! Udover formler, og det er stofkonstant! -
Miljø i rødhætte (HASTER)
ForumindlægHej, jeg har eksamen i dansk her om en uges tid, og jeg skal finde miljøet i rødhætte, nogen der kan hjælpe?:) -
potensrækker
ForumindlægHej jeg har en eksamens opgave her jeg er gået fast i, håber nogen kan hjælpe, den er oploadet neden under tak
