Søgning på: engelsk mundtlig eksamen stx. Resultater: 19201 til 19220 af 61485
-
Nogen der vil give en vurdering af en stil fra en tysk eksamen?
ForumindlægHalløj! Jeg håber, der er nogen som muligvis har lyst til at læse igennem små 500 ord, og give en overordnet vurdering. Det behøves ikke at være en karakter. Ha' en rigtig god dag! -
Geschäft ist Geschäft - 24 timer tysk eksamen
ForumindlægHej:) Nogen der har arbejdet med denne tekst (Geschäft ist Geschäft af Heinrich Böll 1950) , og evt kan huske detaljer, symboler, ting man skal være opmærksom på at have med? -
Eksamen "Hochzeit mit Ginger rogers"
ForumindlægNogle som har læst "Hochzeit mit Ginger Rogers", som kan hjælpe mig lidt med at komme igang. fx med tekst analyse og forståelse? - Tak -
(Eksamen) analyse og synopse af novelle fra "Det Moderne Gennembrud"
ForumindlægHej Jeg har trukket "Det Morderne Gennembrud" og vil gerne bede om lidt hjælp til min synopse og analyse (først og fremmest synopsen da den skal være helt done i morgen). Jeg har valgt teksten "Den sidste Balkjole", som er en novelle af Herman Bang fra 1887. Mit problem ... -
Eksamen - nogen som har gode notater om olympiadens historie?
ForumindlægHej. Jeg skal op i idræt på mandag i olympiadens historie - muligvis. I hvertfald vil jeg høre om der er nogen som lægge inde med nogle gode notater, så ville det være en stor ekstra hånd til at supplere læsningen med? mvh Louise -
Mat eksamen kl. 11 - Komplekse tal
ForumindlægHej hvis der er nogen der kender til komplekse tal ville det være rart hvis i gad generelt at forklare mig hvordan 1. Del Ferros formel leder hen til de komplekse tal, 2. hvordan bombellis metode sættes i relation til kompleksetal men også generel lige give mig nogle gode ord med på vejen om Del... -
Eksamens disposition ("Alles ist Butter")
ForumindlægHej Alle. Er der nogle der vil læse dette igennem, og rette det væsentligste fejl? Disposition Ich habe den Text .. bekommen, und möchte zuerst von sie erzählen. 1) Zuerst werde ich die Handlund kurz zusammenfassen. 2) Danach werde ich ein Analyse machen. Wo ich will über die Personen und da... -
Samf. A eksamen: Det internationale system og dansk udenrigspolitik
ForumindlægHej. Jeg sidder alene og har trukket "Det internationale system og dansk udenrigspolitik" Jeg kunne rigtig godt brug nogle råd til hvorledes jeg skal gribe dette an os respons på min problemformulering og problemstillinger. Mine bilag omhandler at Dk's udenrigspolitik har ændret sig... -
Eksamen statistik: Hvad kan læren finde på at spørge om?
ForumindlægJeg kan komme op i statistik altså grupperet og ugrupperet observationssæt, men er bange for at min lærer stiller svære spørgsmål.. Kan læren f.eks. spørge hvorfor bruger vi en histogram og sumkurv? Hvis ja, hvad er svaret så? For at illustrere observationerne grafisk? Tak. -
Akut Eksamen, tekst Mutproben und Gewalt der Jugendlichen
ForumindlægHar trukket denne tekst, nogle der har noter til den, alt kan bruges Tak på forhånd -
Tysk eksamen imorgen! Könnt ihr mir helfen!
ForumindlægHey folkens! Jeg har lige trukket en artikel af Benno Müchler "Vor allem junge Frauen helfen den Flüchtlingen". Ville gerne spørge om nogen kan hjælpe mig opstille en disposition? Ved ikke rigtig, hvordan jeg skal analysere teksten. Burde jeg sige præcis det jeg ville skrive, hvis det ... -
Indlæg/opgave med hints til rettelse af stil under eksamen!
ForumindlægSøger den opgave skrevet af Michael padewan (tror jeg?). Den skulle gerne omhandle hvordan man retter en dansk stil osv. -
Erfaringer fra musik c-eksamen (ny reform)
ForumindlægJa..! Jeg skal så op i musik c-niveau på onsdag.. Er der nogen herinde, der har været oppe og kan fortælle lidt om den..! Vi har nemlig fået utrolig dårlig information om hvad der skal ske og vi har absolut ingen at spørge til råds..! Kun c-niveau under den nye reform har interesse..! Anne.. -
Træning i eksamen #1 Opgave 5 - Personalestyring og -omkostninger
Forumindlæganyone der er ret god til Erhvervsøkonomi som der kan hjælpe !!! pleazz det haster den skal afl kl 23:55 idag -
Likvide beholdninger, langfristede- og kortfristede gældforpligtelser VØ-eksame
ForumindlægHalløj Jeg er en der sidder og ikke kan komme videre med min forberedelse til VØ-mundtligeksame. Kan jeg få hjælp til om hvordan man regner likvide beholdninger, langfristede- og kortfristede gældforpligtelser ud? -
24-timers eksamen: Analyse af "Die 12 Brüder"
ForumindlægHej allesammen Jeg har trukket teksten "Die 12 Brüder" af brødrende Grimm, og jeg skal op her i morgen klokken 12. Jeg tænkte om der var nogle, som ville vurdere mit referat, analyse, tolkning og perspektivering, samt give nogle gode råd. Desuden ville det være en stor hjælp, hvis en v... -
EKSAMEN I MORGEN! - Påvisning af at udstødningsgas danner syre!
ForumindlægUh jeg skal til FSA i Fysik/Kemi i morgen og har fået en del ark væk til emnet "Der er noget i luften"! (Udstødning, syreregn osv) Mangler forsøg der kan bevise, at UDSTØDNINGSGAS DANNER SYRE. Eller ALLE FORSØG MED SYREREGN! Det haster helt vildt og tovligt!! Tak tak!! -
En der vil rette mit spanske referat? skal bruge det imorgen til eksamen:)
ForumindlægJeg er ikke specielt god til grammatik, så ville være en stor hjælp hvis der var en der ville rette nogle af de største fejl. La historia, “La otra orilla de El Dorando”, trata de un mujer de Ecuador que vive ilegalmente en España. Trabaja duramente para mantener a la familia y para mandar diner... -
lys: gitter og spektre hjææælp 24 timers eksamen
Forumindlægjeg har virkelig brug for en hjælpene hånd til at forstå hvad en emmision og absorption er? mit emne er lys, med fokus på gitter og hovedvægt på spektre! er der nogle der har et link til en opgave eller noget andet, det er en power point jeg skal lave... -
Dansk eksamen Fredag den 25. maj 2012 Hjælp
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogle der har skrevet kronikken, som omhandler unges sprog? Jeg er lidt i tvivl om min diskussion er stærk nok og den er afleveret, men ville høre om en havde skrevet stilen før og har fået god karakter, som jeg kan læse igennem og referere til min? tak på forh...
