Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19221 til 19240 af 36437
  • SO2 powerpoint(HTX)

    Forumindlæg
    Hej Er det muligt at jeg kan få lov til at se et 12-tals powerpoint til SO2 eksamen?
  • Atommodeller

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen, og jeg skal forklare hvad tidligere tiders atommodeller. Jeg kan ikke rigtig finde noget om det, håber noget kan hjælpe.
  • eksamenssættet maj 2006 HH

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan være behjælpelige med opgaver fra eksamens sættet maj 2006, og så skulle det meget gerne være fra HH.. håber i vil hjælpe
  • fordelingsfunktion

    Forumindlæg
    Hey alle, i et eksamens spørgsmål skal jeg redegør for fordelingsfunktion... Hvordan gør jeg bedst muligt det? I forhold til normalfordeling .. håber nogle kan hjælpe
  • Atomer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :)
  • NOGEN DER HAR LÆST: DIE VERLORENEN TöCHTER?

    Forumindlæg
    nogen der har læst eller analyseret die verlorenen Töchter. Det vil være en KÆMPE hjælp hvis nogen har. Den er rigtig svær og forstår ikke det hele. skal til eksamen i den i morgen. :-)
  • Gassers tilstandsligning HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen imorgen, og forstår ikke helt gassernes tilstandsligning, er der ikke nogen som vil være rigtig søde og give en god forklaring, det haster :(
  • Dks tilblivelse og danernes første togter

    Forumindlæg
    Hjææææææælp... Er til historie eksamen 24-timers, og har virkelig brug for hjælp.... Hvilke problemstillinger kan man diskutere under dette emne?? Al hjælp værdsættes
  • Forskel på græsk og romersk arkitektur?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til old eksamen om nogle dage, og mangler at få klargjort med der præcist er forskellen på græsk og romersk arkitektur? Håber i vil hjælpe mig!
  • Hjælp mig :) disposition .

    Forumindlæg
    Hejsa:) er der ikke en der vil hjælpe mig med min engelsk eksame dispositon ? please :) det skal afleveres imorgen til vores censor .
  • Budskab?

    Forumindlæg
    Jeg har John Millais- Ophelia's billede i min eksamen men forstår ikke budskabet med billedet? Please hjælp
  • Grundtilstand for atomkernen

    Forumindlæg
    Det er et af de underemner jeg har trukket til min eksamen imorgen. Men er grundtilstand for kernen egentlig ikke bare det som er opgivet i det periodiske system? Eller hvordan skal det forstås?
  • Varmluftballon

    Forumindlæg
    Er der en der kan forklare mig grundigt hvordan en varmluftballon fungerer? Jeg synes det er svært at finde noget? Der skal self. indgå nogle formeler - da det er til fysik eksamen
  • Potentiel og kinetisk energi

    Forumindlæg
    Kan man ikke godt sige, at potentiel og kinetisk energi er omvendt proportionelle? Vil lige være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen i morgen:)
  • Uddannelse på tysk?

    Forumindlæg
    Ja overskriften siger det hele? Hvordan siger man "uddannelse" på tysk.. det må ikk være abitur. altså studenter eksamen.
  • Beregninger til opgavesæt ønskes!

    Forumindlæg
    Hejsa! Ville spørge om der er nogen som kan lægge opgavesættet for Eksamen Maj 2002(B-niveau) ind, med beregninger...
  • celler

    Forumindlæg
    hej hvordan fungere celler altså du ved cellemembran, cellekerne osv har ik helt styr på det for skal snart til eksam er virkelig nervøs
  • nogen kan forklare?

    Forumindlæg
    newtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :(
  • Dumpet - GS supplering

    Forumindlæg
    hvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt?
  • råd

    Forumindlæg
    hej.er der nogen der har nogle gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mat mndt eksame..