Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19221 til 19240 af 153574
-
Wiens forskydningslov og Drivhuseffekten Haster
ForumindlægJeg har en opgave i Fysik hvor jeg skal fortælle om Wiens Forskydningslov og Drivhuseffekten! Men kan ikke finde ud af hvordan de hænger sammen -
Apparat og magnetisme
ForumindlægHej ..Vi skal i fysik have et projekt. Vi skal selv vælge et apparat at have om der er afhængig af magentisme. Jeg er lidt blank, nogle ideer ? -
Ubåde
ForumindlægHey hey! Er der nogen der har lidt guldkorn til ubådens fysik? ;) tænkte her på opdrift(archimedes lov) og brugen af ballasttanke, osv.? :) -
dopplereffekt og bølgeudredelse
Forumindlæghej jeg sidder med en fysik opgave om bølgeudbredelse med udgangspunkt i dopplereffekten. men jeg ved ikk hvordan jeg skal få dopplereffekten ind over emnet bølgeudbredelse? -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
Hjælp Hurtigt please !
ForumindlægHey ! :D skal op om 1 time i fysik, vil bare lige vide hurtigt, hvad apparat bruges til at måle: HertZ med ? :s plz hjælp -
hvad er en foton?
Forumindlæghej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det? -
Gode råd?
Forumindlæghej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;) -
Et resultat som jeg ikke lige forstår
ForumindlægHej allesammenJeg er i gang med at lave noget fysik og er kommet frem til resultatet:4,5663E10Hvad betyder det? -
Varmeenergi
ForumindlægHjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi???? -
Skr. Fysikeksamen 2005
ForumindlægNogen der kender en side hvor der findes en gennemgang af opgaverne fra skriftlig fysik eksamen 2005(maj-juni)? -
Emnevalg
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i. -
Råd til eksamen..
ForumindlægHej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak.. -
udenadslæren
Forumindlæghej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida -
Hvad bruges NaCl til i hverdagen
ForumindlægHej alle. Jeg skal til folkeskole fysik eksamen på onsdag, og sidder her og knokler med alle emnerne. Men jeg er til i tvivl om hvad NaCl (køkeknsalt) bruges til. Hvis i kunne forklarer det lidt detaljeret ville det være super!. Tak :) -
Vand?
ForumindlægHEJ Jeg skal til fysik eksamen imorgen og kan risikere at trække vand, men hvad kan man lave af forsøg dertil? : - ) -
Hasteindlæg
ForumindlægHej, Jeg skal op i fysik i morgen. Jeg mangler at finde et passende forsøg med kernekraft, så hvis der er nogle der kender et godt forsøg, må de endelig sige til! -
notater
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik kemi prøven i 9.klasse. er der nogle der har gode notater som de kan sende til mig på masih2005@hotmail.com... Takker på forhånd. -
Periodiske system
ForumindlægHej jeg skal snart til eksamen i fysik, og jeg tænkte på om der er nogen der kender en god hjemmeside der fortæller om det periodiske system.? -
Lys og bølger
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare mig hvad lys og bølger er inden for fysik. ? og er der nogen der kender nogle forsøg man kunne lave til lys og bølger. ?
