Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 19241 til 19260 af 34450
-
HJÆLP den afledede funktion!
ForumindlægHej alle sammen Plz help me, den er opgave er virkelig en dræber, jeg øver mig til eksamen! Man skal beregne den afledede funktion se dokumentet PLease Help På forhånd tak! -
Hvordan er det nu det fungerer
ForumindlægMit spørgsmål er om det er et egentlig lovkrav at man skal have været til 2 eksamnier efte 2.g på det almene gymnasie. Og om man automatisk kommer til eksamen hvis man i så fald mangler. -
Hjælp til billedeanalyse
ForumindlægHej, så jeg skal til eksamen snart i mundtlig dansk, jeg har trukket billeder og har valgt billedet Eine Kleine nachtmusik. Mit spørgsmål er hvorsan tolker i dette billede? -
HJÆLP MED AT FINDE EN LET TEKST I ROMANTIKKEN
ForumindlægJeg står i den situation at skulle op til eksamen, men har stadig ikke valgt en tekst i romantikken. I pensum har vi, i danmark er jeg født, klokken, manden og hans skygge. HJælp'!!!!!!!! -
Spændingsrækken sammenhæng
ForumindlægHej, Jeg skal til kemi eksamen og er ved at forberede mig på et spørgsmål hvor man skal komme ind på: atomets opbygning, oktetreglen og det periodiske system. I hvilken sammenhæng med dette kan jeg inddrage en øvelse om spændingsrækken? -
Analyse og fortolkning
ForumindlægHej skal til eksamen i dansk hvor jeg har trukket hævn som fordybelsesområde og har valgt digtet skæbne af morten nielsen. Skal analysere og fortolke på den i forhold til hævn. Plss hjælå -
outline
Forumindlægnogen som har lavet en outline på engelsk om Mohammed Ali, har nemlig valgt at snakke om ham i engelsk eksamen, så er der ikke pleaase nogen der har noget om ham.. er i nødd -
Perspektivering til proletar, suspekt
ForumindlægHjææælp. Jeg har valgt proletar med suspekt til den mundlige eksamen i 10. klasse. Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvad jeg kan perspektivere sangen til? -
forklaring på hvorfor?
Forumindlæg'Jeg har oploadet en word fil, som er en eksame opgave, jeg skal aflevere, i dag. Kunne godt tænke mig noget hjælp til at forbedre den og om evt. kunne se nogle fejl:) -
analyse over Valgaften
Forumindlæghej jeg skal snart til eksamen i dansk. Jeg har trukket kortfilm og har valgt at arbejde med "valgaften" jeg er lidt i tvivl om den er in medias res? håber i kan hjælpe mig. -
Diskursanalyse AT
ForumindlægJeg står og skal til AT eksamen her om et par dage, hvor jeg frygter at skulle forklare forskellen på en diskursanalyse i samfundsfag i forhold til en diskursanalyse i dansk. Hvad er forskellen? :-) Tak på forhånd. -
Svaret på problemstillinger-Hvor meget?
ForumindlægHej Når man sidder til AT-eksamen og skal præsentere svaret på sin problemstilling, bør man så præsentere hele sin analyse, eller er det iorden bare at bruge få dele? På forhånd tak -
kernefysik og radioaktivitet
ForumindlægHvad er værd at nævne under "tågekammer og Geiger-müller rør" under emnet kernefysik og radioaktivitet? Jeg skal op i mundtlig fysB eksamen om et par dage, og er lidt i tvivl.. -
Parameterkurver
ForumindlægHvad så =D jeg har valgt at arbejde med en gamle eksame opgav, bare for øver mig, dog er jeg stødt på et problem Hvordan laver man opgave 3 og 4 og I Cas hvordan ville man skrive svaret ind? -
Kong Kroisos
ForumindlægHej, jeg sidder netop nu og er igang med at læse til eksamen i old, men har svært ved at sætte kong kroisos ind i aristoteles beretter model. Er der nogen der kan hjælpe med dette? -
Analyse af "life is a bitch and then you die" af Robert Zola Christensen
ForumindlægHi alle, Jeg skal op til eksamen på fredag og er i gang med at analysere denne novelle. Kan nogen af jer hjælpe mig med dette. Jeg vil gerne høre om jeres analyse og sammenligne den med min, tak. -
Analyse af Det røde gardin
ForumindlægNogen som har en analyse af det røde gardin liggende? Skal nemlig til mundtlig danske eksamen, hvor jeg har trukket det røde gardin, håber nogle af jer kan hjælpe. -
Differentialregning SOS!
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen imorgen og har et spørgsmål jeg sidder fast i Forklar tretrinsreglen og kom herunder ind på de fire begreber: Sekant,t tangent, differenskvotient og differentialkvotient Hvordan gør jeg det? -
Analyse af musikvidoen Tomgang af Shaka Loveless
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i eksamen på mandag og har trukket musikvideo og mit prøveoplæg er Tomgang af Shaka Loveless. Er gået lidt i stå ved tid, sted og miljø.. ville hører om der var nogle der har lidt om det? -
Tidligere stillede eksamenssæt i matematik? (HHX - C Niveau)
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal snart op til den skriftlige matematik eksamen, og derfor vil jeg gerne spørge om, der er nogen, som har et tidligere stillede eksamenssæt i matematik? (Gerne på c niveau) Tak på forhånd
