Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19261 til 19280 af 153574
  • "HJÆLP MIG"

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en fysik rapport. Den handler om gødning, men ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive på teori?
  • I tvivl om noget simpelt

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med større skriftlig opgave i fysik og kom lige pludselig i tvivl om hvad en (I/U) karakteristik sige/fortæller noget om??
  • Induktion

    Forumindlæg
    Hej derude :-) Jeg skal på i fysik her om 2 uger og et af emnerne er induktion. Hvad er indution helt præcist? - H vad betyder det? - Hvad bruger man det til i dagligdagen? Tak på forhånd!:-)
  • Smeltevarme

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med en fysik rapport, som handler om isens specifikke smeltevarme. et spørgsmål går ud på, om hvorfor man tørrer isterningen af. nogen der kan hjælpe med det?
  • optagelsesprøve stx

    Forumindlæg
    Er der nogen som har været i optagelsesprøve og kan fortælle lidt om hvordan man skal forberede sig til prøven. Jeg skal op i Dansk, engelsk, matematik og fysik.
  • Tørrecentrifuge

    Forumindlæg
    HEj ;D Er der nogle der har nogle gode links til, at forklare fysikken bag en tørrecentrifuge? På forhånd tak,
  • Kemisk analyse

    Forumindlæg
    hey guys skal op i fysik imorgen, og et af emnerne er kemisk analyse! er der nogle som kan hjælpe mig med at finde de ukendte væsker på den nemmeste måde?
  • synopsis over danskernes forbrug

    Forumindlæg
    skal op i danskernes forbrug i fysik. Nogle der har en god ide? Er gået hel i stå efter jeg lige har lavet en til samfund også
  • Lydens fart

    Forumindlæg
    Hej Ved at skrive fysik rapport, men kan stadig ikke finde svaret på : hvorfor er lyden hurtigere i en metalstang end i luften? Tak på forhånd:)
  • Skriftlig eksamen 2016

    Forumindlæg
    Nogle andre end mig, der har lyst til at sammenligne resultater fra dagens prøve i skriftlig fysik?
  • Metal i syre

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er igang med at forberede mig på fysik kemi mundligt. Hvis man nu lægger magnetium i saltsyre, vil der så ikke være dihydrogenbobler i reagensglasset ? For er lidt i tvivl. Tak på forhånd.
  • Eksamen 6. juni

    Forumindlæg
    Hej ville lige høre om der er nogle af jer der var oppe i fysik idag? Hvordan gik det? og er der nogle der kunne lægge deres besvarelse ud eller svar?
  • Frihedsgrader?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kort kan forklare hvad der menes med "frihedsgrader" i fysik? Jeg kan ikke finde det i bogen (de kyler bare ordet ud) eller på internettet...
  • Fagenes begrænsninger og muligheder

    Forumindlæg
    Hej! Jeg står og skal til mundtlig AT meget snart. Har arbejdet med fysik og dansk, og tænkte på om nogle kan fortælle mig, hvad fagenes muligheder og begrænsninger er? Tak på forhånd :)
  • Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig

    Forumindlæg
    Hvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :)
  • Eksperimenp

    Forumindlæg
    Hej skal bruge hjælp til at fysik eksperiment med atomer. Min lærer har ikke givet og nogle forsøg :( Er der nogle der vil hjælpe!!
  • hvad er størrelsen for aJ (energi)

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at lave fysik aflevering og ville høre hvor stor aJ er i forbindelse med excitation af atomer?
  • syre/base

    Forumindlæg
    hej alle samme er der ikke nogen der ´kan hjælpe mig med min fysik aflevering:spørgsmållet er reaktion af syre og metal
  • poliorid med solbrille

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til fysik/kemi eksamen , og under emnet lys vil jeg gerne forstår den punkt : Hvordan kan man vise poliorid med solbrille ?????? Tak på forhånd
  • Hvorfor vekselstrøm?

    Forumindlæg
    Den type strøm induktion frembringer er vekselstrøm, men hvorfor er det dét. - Jeg skal nemlig aflevere en Fysik rapport om induktion.