Søgning på: matematik a eksamen htx. Resultater: 19281 til 19300 af 179453
-
Kemi-noter til eksamen B-niveau
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til eksamen d. 4 jannuar i kemi b. Jeg ville høre om der er nogen som har nogle gode noter? Mvh Esben -
CAS-værktøj til matematik på B niveau
Forumindlæghejsa alle sammen. Jeg har lige et spørgsmål til jer. Hvilket software program (CAS-værktøj) til computeren vil i anbefale til matematik på B niveua. ? Knus liva ;-) -
Eksaminer på STX
ForumindlægHej. Jeg ved, at man skal op i 10 eksaminer + antal A-fag over fire, når man går på STX. Er det inklusivt SRP? Og hvilke eksaminer er obligatoriske? Hvis jeg f.eks. har Fys A, skal jeg så op i både mundtlig og skriftlig eksamen i fysik, eller er det kun en af disse? Tak på forhånd. -
24 timers eksamen :O
ForumindlægHej SP :) Sidder i forberedelse til tysk eksamen i morgen, og har trukket en tekst af Jakob Arjounis, et uddrag af hans roman Magic Hoffmann :) Ville høre om der er nogen der har noget liggende, noter, analyse eller noget lingnende. :) For så ville jeg rigtig gerne se det.. Jeg ved ikke hvilke... -
Samfundsfag B eksamen
ForumindlægJeg sidder med 24 timers samfundsfags eksamen og skal op imorgen. Jeg har trukket emnet: socialisation, identitetsdannelse, social differentiering og kulturelle mønstre. Hertil er der en statistik der viser hvor mange indvandrere og efterkommer der er kommet fra 2000 til 2014. Desuden er der en s... -
Hjælp til forberedelse inden eksamen
ForumindlægHej. Jeg har gennem lang tid haft problemer med de dansk stile jeg afleverer. jeg bliver ved med at få at vide at de sproglige vendinger og ord jeg bruger, ikke er korrekte, eller ikke passer ind i de sammenhænge de nu er sat ind i. Derfor ville jeg høre om jeg kunne få noget vejledning eller nog... -
FSA : Fysik eksame - Fif
ForumindlægJo nu skal jeg op til eksame her på onsdag, og så tænkte jeg på nogen herinde havde nogle forsøg der kunne give et ekstra plus.Emne:1: Vand2: Det periodiske system3: Radiaktivitet Det skal siges at jeg kun skal bruge fif i de 3 emner, reste har jeg styr på.* i Radioaktivitet ahr vi kun lært om Al... -
FSA matematik 2013
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig afgangsprøve i matematik i morgen ;) Er der nogle af jer, der ved hvad der er godt at kunne og være forberedt på, både til problemregning og færdighedsregning? :) Er problemregning egentlig bedst at lave på computeren? :) Og har I ellers nogle tips og tric... -
Oplæsning til dansk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal læse dette teksstykke op til dansk prøven: “Et af lysene gik ud. Skyggerne blev dybere, da jeg tilsluttede mine livgivende apparater. Oppe på taget havde jeg opstillet lynafledere for at opfange elektriciteten i atmosfæren. Livet er det store spring, den fuldkomne forskel, mum... -
Tysk eksamen - plz
ForumindlægHejsa... jeg vil meget gerne hører om i har læst nogle af de tekster som jeg skriver ned senere. Det er meget vigtigt for mig, jeg har også selv en del noter, men vil da meget gerne også ha jeres hvis i har noget liggende... Det er altid godt og få læst andres så man er helt sikker Det drejer sig... -
Disposition eller ej til eksamen?
ForumindlægEr det bedste at lave en dispostion eller undlade at lave en, hvis man i forberedelsestiden står i den situatuin at, at man kun når at lave redegørelsen og analysen men ikke perspektiveringen/diskussionen? -
Spørgsmål vedr. skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Hurtigt spørgsmål :) Jeg har været til skriftlig samfundsfag både som terminsprøve og årsprøve flere gange, men alligevel kan jeg ikke huske, om det er tilladt at bruge alle hjælpemidler til både fællesdelen og delopgaverne?... Her tænker jeg både noter, bog, lommeregner m.m. Håber at nogl... -
Mundtlig eksamen i samfundsfag
ForumindlægHej alle. Nogle der gider forklare mig helt præcis hvad det er min fremlæggelse i samfundsfag skal indeholde? Folk taler om synopser osv. Skal jeg lave det? og i så fald, hvad skal jeg så fremlægge ud fra min opgave. Mvh. Ida -
Hjælp til eksamen, ellers dumper jeg.
ForumindlægBrug oktet reglen til CH2-CH2 Pllease -
Er dette vigtigt at kunne til eksamen?
ForumindlægHvis jeg kom op i en moderne gennembrudstekst.. fx af Ibsen... eller en hvilken som helst anden MGB-forfatter, ville det så være vigtigt at inddrage Georg Brandes i samtalen?? -
sidst eksamen skal score 10.
Forumindlæghej med jer:D jah, nu er det sådan at jeg skal op i his på tirsdag og skal score et 10 tal for at få huen(hvist ikke at eksamenssnit skal være over 6 troede det var den samllede snit). Det jeg vil spørge jer om er, hvordan kan man øve sig rigtig godt og grundit? Er der noget specialt jeg skal g... -
Mundtlig eksamen hassssster
Forumindlæghej ,hvordan ska man bevise at funktionen f(x)=e^kx har stamfunktionerne F(x)=1/k e^kx+k. jeg kom til at man skal bruge regnereglen der hedder f(x)= e^kx => f'(x)=k*e^kx men ved ikk hvordan ska jeg beregne det videre. håber I vil kunne hjælpe -
skriftlig/mundtlig eksamen
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig om mulighederne hvis man f.eks har fået -3 i skriftligt, og 4 i mundtligt ? snitmæssist er man jo dumpet, ville man så være nød til at skulle tage begge eksamener om igen, eller ville man kunne nøjes med den skriftlige evt. ? -
skriftlig eksamen karakter?
Forumindlæghej. leder efter en tabel som viser hvilken karakter man har udfra det antal point man har fået fra sit opgavesæt, f.eks. 50 point svarer til 2-tal eller 100 point svarer til 12-tal jeg har indtil videre ikke været i stand til at finde noget lignende og ville derfor hører om i ved hvor man kan ... -
Omkring en eksamen på universitetet
ForumindlægHej, jeg har et spørgmål omkring eksamener på universitetet. Jeg ved, at man har en eksamensperiode her i december, når man går på universitetet, men hvor lang tid foregår denne periode? :)
