Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19301 til 19320 af 153574
-
Billeder
ForumindlægEr jeg den eneste der rigtig godt kunne tænke mig at have muligheden for at vedhæfte billeder til mine forklaringer? Det er især i fysik-emner det ville være gavnligt for forståelsen. -
Solens Energiproduktion
ForumindlægHej, nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad Solens energiproduktion er? og hvad det går ud på fordi skal nemlig op til eksamen imorgen i Fysik, har derfor brug for hjælp... Takker på forhånd -
Forsøg
Forumindlæghvor kan man printe fysik forsøg henne? Eller er der nogen der har nogen liggende? jeg kender god fysikbasen, s å ikke skriv den! :) -
Kerneenergi
ForumindlægJeg skal til eksamen i fysik i morgen, og jeg kan trækker Kerneenergi. Jeg vil gerne lave en disposision inden. Hvilke ting skal jeg have med i den ? -
Betingelse for, at en genstand kan flyde i vand
ForumindlægHej Siger lige med en fysik spørgsmål, som jeg er i tvivl om.. håber I kan hjælpe. - Hvad er betingelsen for, at en genstand kan flyde i vand? På forhånden tak! -
Kernefysik
ForumindlægEr der ingen, som har udførlige noter til kernefysik....jeg skal op på torsdag(fysik-B) og jeg kan bare ikke finde noget om kernefysik... -
Haster.... har eksame
ForumindlægHej... Jeg vil bare gerne spørge, om i har lavet en rapport om Energi og varmepude i fysik og kemi...?? Hvis i har, vil i så ikke svare mig hurtigst muligt.. Hilsen den stressede pige...:( -
Anslag i mat/fys opgave
ForumindlægHej, jeg skriver SRP i matematik og fysik. Hvordan beregner man antallet af tegn, når en stor del af opgaven er formler/udregninger og grafer? Hvor meget tæller med, og hvad gør ikke? -
Informationsparadokset
ForumindlægI fysik fik vi engang vist en film om sorte huller, og der var en amerikansk fysiker, der hævdede at han kunne bevise at informationer kunne forsvinde. Alle andre fysikere mener, at informationer kan reduceres men de vil altid have eksistens. Det vil sige, at man kan udføre både reversible og ir... -
rapport
Forumindlæghej kan man endligt komme op i det rapport man har lavet i løbet af året til eksamen i fysik c niveau -
Hjælp til fysikeksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i fysik imorgen, og skal op i emnet bølger. Vil lige høre om der er nogle der ved hvor mange forskellige typer bølger der findes? og hvad forskellen er på dem? -
henfaldsloven??
ForumindlægHey - ville lige høre om nogen kunne hjælpe mig med lidt fysik. 1) hvad er henfaldsLoven? 2) teorien for radioaktivt henfald.? MVH. Sofie og Katrine-.. -
Vedr. rapport om nyttevirkning
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til følgende fysik om nyttevirkning jeg har vedhæftet billeder med det hele tak på forhånd det er for resten spørgsmålene jeg ikke kan besvare -
Lektie hjælp?
ForumindlægNogle der ved om man kan få lektiehjælp et sted i købehavns området, så man møder op og får hjælp til opgaver (fysik)..? -
Hydrogen spekteret
ForumindlægHej Alle. Jeg skal på tirsdag til eksamen i Fysik B. Derfor læser jeg PT op. Er der en, som vil kunne forklare mig hydrogenspekteret? MVH Gustav Gammeltoft -
Hvad er den faktiske energi?
ForumindlægHej Jeg skal lave en fysik-rapport. I problemformuleringen står der at ud fra den faktiske nytteenergi kan man udregne hvad vands fordampningsvarme er. Hvad er den faktiske nytteenergi? Tak på forhånd -
hej hjælp !!
Forumindlæghej er der nogle der ved hvor man kan skaffe en fysik rapport om det frie fald, energi og hastighed ?? plzzz hjælp :) !! -
VIGTIGT
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en spørgsmål vedrørende fysik, håber en eller anden har tid til at skrive over privat -
det haster virkelig meget!!
Forumindlægjeg har en fysik opgave for hvor vi skal lave en rapport om et forsøg. et af spørgsmålene lyder sådan: skriv kommentare til opstillingen hvordan skal man skrive kommentare til en opstilling? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :)
