Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 19301 til 19320 af 113953
-
AT karaktere i 2g
Forumindlægjeg undrede mig over om man får en AT-karaktere, som en standpunkskaraktere i 2g, samg 3g? -
Gode Råd og Links
ForumindlægHey!! jeg skal til xamen på onsdag og ville bare spørge om der ikke er nogen der kan give mig nogle vink om hvordan det foregår og nogle gode links til emnerne: - WW2 - Danskhed - Den Kolde Krig - Demokratisering af DK Håber i vil hjælpe en stakkels dreng i nød:D -
Eksempler
Forumindlægpå lineær og eksponentiel regression, er det nogen som har nogle som jeg må få en kopi af. -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? -
Underemne til projekt "Forandring Fryder?!"
ForumindlægHej Skal lave projekt om overemnet "Forandring fryder?!" og vil høre om der er nogle der har nogen ideer til underemnet er nemlig helt på bar bund Tak :) -
HJÆLPPPPPP HURTIGT
Forumindlægden her opgave -
hf med overbygning og stx forskel
ForumindlægHej, jeg gik for nyligt ud af htx efter halvandet år så jeg kunne starte på en hf, da fagene på htx ikke interesserede mig. Jeg havde hørt at jeg kunne tage en hf med overbygning, eller en stx, og begge dele kunne tage mig til universitetet. Jeg er bare ikke sikker på hvad forskellen på de to er... -
Dansk hjælp med det her.
ForumindlægKan jeg nå, at gøre mine dansk karakterer bedre i niende? Betyder nationaltestene og terminsprøverne i 8.klasse noget? Betyder karaktererne i 8.klasse noget??? -
Vi får ingen læseferie
ForumindlægHej med jer På min uddannelse har vi fået afvide at vores læseferie bliver aflyst, og vi skal i almindelig skole helt til vi bliver studenter. Det vil altså sige at vi skal lave almindelige lektier og afleveringer imens vi skal forbrede vores 7 eksamner. Vi synes ikke det er fair, og vi vil... -
15 aug. 2014 VØ eksamensopgave - Tivoli A/S
ForumindlægNogen der ligger inde med denne eksamensopgave som man muligvis kunne få som inspiration? -
Nogle der har den nye FP9 2020 matematik med alle svarene?
Forumindlæg:) -
Er det en god grund?
ForumindlægHej SP, Jeg skal ansøge en dispensation til en 4 eksamensforsøg. Min læge har diagnosticeret mig med alvorlig stress og angst, hvor min mavesyre og eksem er blevet forværret på grund af min langvarig stress. På baggrund af dette har jeg haft koncentrationsbesvær og ikke kunne studere effektivt. ... -
Omskrivning
ForumindlægHej, Hvis man antager, at a/b >> 1, hvordan man kan så vise, at: √(1 + (a/b)2) - a/b ≈ 1/2 · b/a? Tak på forhånd. -
en lille opgave - potens funktion
ForumindlægHejsa.. Jeg har fået en lille opgave, som jeg ikke helt forstår. Det er en potens funktion, hvor disse oplysninger er givet for at jeg kan finde a og b: f(2)=12 og f(2x)=8 f(x) for alle x>0 Jeg forstår ikke helt den sidste oplysning. det med f(2x) .. er der nogen, der kan forklare mig det? ... -
AT - Hjælp til modeller
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg skal lave en opgave der omhandler ekstremsport og samfundets påvirkning på dem der vælger at dyrke dette. Jeg har to spørgsmål der lyder således: -Hvad kræves der af kroppen under Ironman konkurrencer? -Hvad kræves der af individet (krav og udfordringer) for at kunne genne... -
Hjælp til emnet Ekstremsport. Det er kort
ForumindlægJeg har emnet ekstremsport, hvor jeg går i dybden med Ironmon på Hawaii. Har fagene dansk og idræt Jeg ved godt hvilke metoder jeg gør brug af i dansk, men ved idræt er jeg i tvivl. Kan godt fortælle hvordan man bruger de naturvidenskabelige metoder, men kan ikke se hvordan jeg SELV kan bruge dem... -
AT fremlæggelse
ForumindlægHej.. jeg er kommet lidt i trivl om hvilken metode det er jeg bruger i psykologi, når jeg redegører for nogle forskellige teorier. Jeg har foreksempel redegjort for motivations psykologi og Maslows behovspyramide. Men ved ikke helt hvad man kalder den metode.. er også lidt i trivl når jeg har idr... -
AT HJÆLP!!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har været så heldig og afslutte min 1.g år med et AT-forløb Vi har fået fagene Matematik, Idræt og Fysik, og har nu fået lavet mig 4 problemstillinger, men vi skal skrive metodeafsnit til hver af dem!!? Hvordan skrive jeg et godt metodeafsnit, har fået hjælp af min læ... -
SRP - dårlig karakter!!!
ForumindlægJeg har fået 02 i SRP, og er overhovedet ikke tilfreds. Jeg kom ind til min vejleder, som så siger "Jeg har da ikke været vejleder for dig", hvor jeg så siger "jo".. Uden at kigge på noget papir eller noget, siger hun "Så har du fået 02".. Jeg har skrevet i biologi... -
Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej alle Jeg skal op i AT i emnet doping. Mine fag er Dansk og Idræt hvor idræt benyttes som et naturvidenskabeligt fag / fakultet. Jeg analyserer Jesper SKibbys bog og har godt styr på min humanistiske del, og selve biologien i doping har jeg også styr på. Men jeg ved at lærerne går meget op...
