Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 19301 til 19320 af 46824
  • regler for afstemning af en kemisk reaktion

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig hvad reglerne for afstemning af en kemisk reaktion er?
  • Homer

    Forumindlæg
    I hvilken litterær tid levede Homer?
  • Sansynligheds

    Forumindlæg
    ey!..Er der nogen der har de grundlæggende formler for sansynligheds beregning?.. - og måske nogle beviser?.. Det ville være en STOR hjælp!..Tak på forhånd!
  • Jordens rotation og Corioliskraften

    Forumindlæg
    Davs.Mit spørgsmål lyder, hvorledes man kan bestemme vindretningen i hhv. et lavtryk(cyklon) og et højtryk(anticyklon) på den nordlige halvkugle?På forhånd tak.
  • HJÆLP MIG MED OPGAVEN ..

    Forumindlæg
    1) Nedenstående tabel viser indekstal for prisen på isen Kung Fu i 1994 og 2005 År: 1994 - 2005 Indekstal: 100 - 185,7 I 2005 kostede en Kung Fu is 13 kr. Hvad kostede en Kung Fu i 1994? 2) Vejdirektoratet opgør hvert år trafikken på udvalgte m...
  • frivillige??

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lidt på den.. Jeg skal have noget hjælp til nogen opgaver i fysik om opdrift. Hvis der er nogen meget venlige sjæle, som der vil hjælpe mig, ville jeg være meget meget glad. Har kun til imorgen inden klokken 10.
  • Skriftlig dansk 3.g

    Forumindlæg
    Efter den nye reform, kan man vælge 3 slags opgaver: Essay, Kronik og Analyse og fortolkning af tekst. Er der nogle der har vejledninger som man kan tage med til termin og prøver? Så har man meget nemmere ved at skrive den stil :).
  • oplæsnings stykke til kortfilm

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har trukket kortfilm i mit fordybelses område og jeg valgte at Analysere, Trekanter af lykke, men jeg leder efter et oplæsning stykke der enten handler om at alt skal se så fint ud og at man går meget op i at alt er perfekt, meget mere perfekt end det virkelig er eller så leder ...
  • En københavner i Jylland

    Forumindlæg
    Hej jeg er i fuld gang med en opstilling af en synopse. Jeg trak essay og kan her efter ikke vælge mellem "hærværk" og "En københavner i Jylland". Jeg har virkelig brug for inspiration. Så hvis du har analyseret en af dem. Vær sød og send dem til mig, tak.
  • Spørgsmpl mht. karakter - Faget Tysk

    Forumindlæg
    Jeg regner med at skulel hæve tysk fra B til A, men hvad sker der lige med de karakter jeg har fået hidtil? Ligger nemlig på 12 i skriftlig såvel som mundtlig! Hvis de "døer" ud, så vil jeg da hellere afslutte faget nu hvor jeg har et godt resultat... Tak på forhånd.
  • Gør rede for hver af graferne

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har vedhæftet en opgave jeg er lidt i tvivl om. Jeg har min anelse om at A= g, B = h og C= f, men jeg er ikke sikker?
  • Hjælp med SRP målgruppevalg og positionering

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at skrive SRP i dansk og afsætning. I den redegørende del lyder min problem formulering sådan.. "Beskriv de forskellige promotionformer. Redegør derefter for de promotionstrategier, en virksomhed kan tage i anvendelse i forhold til deres målgruppevalg og positi...
  • HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    HEY...R DER NIGLE SOM VAR TIL AFGANGSPRØVE DER KAN FORTÆLLE MIG OM DET VAR LET TIL BÅDE DANSK OG MATEMATIK SKRIFTELIG OG VAD HANDLEDE DET OM?????KAN DU NÆVNE MIG DE 5 ELLER HVOR MANGE TING DET NU R MAN KAN VÆLGE IMELLEM TIL DANSK SKRIFTELIG?
  • ENG B eller ENG A på STX

    Forumindlæg
    Hej Jeg ved jeg skal have eng på minimum B nivau på STX. Men hvad er forskellen på B og A udover at man har det et år ekstra? Hvad laver man i Eng B og Eng A? Håber nogle kan hjælpe og hvor meget kræves det at du kan på forhånd når man tager Eng på gym?
  • Mat på B-niveau.

    Forumindlæg
    Jeg sidder så her og spekuler lidt over hvordan jeg skal blive Datamatiker? http://tietgenportalen.tietgen.dk/dk/vu/Uddannelserne/Datamatiker/Adgangskrav%20og%20optagelse/Sider/default.aspx som i se det link kræver det mat i B-niveau. Hvordan får jeg så det B-niveau? Ville den her måde virke for ...
  • Problemregning

    Forumindlæg
    Imorgen skal jeg have en 9 klasses afgangsprøve (problemregning) det er bare for at øve os lidt men vi får karakterer. Er der nogen der har nogle gode råd? Jeg har det med at blive lidt nervøs. :) tak.
  • Heinz

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på om du havde mulighed i løbet af dagen til at kigge 4 tyske sætninger igennem?
  • Dansk skriftlig

    Forumindlæg
    HejJeg har lige læst alle mine stile igennem, og har desuden lagt mærke til at min lærer har flere gange skrevet, at jeg har problemer omkring faste udtyrk samt ordenes køn og vendinger... Hvad kan man gøre, for at være gode til disse ting? Stinker virkelig til det.. Kan man eventuelt finde en or...
  • Skriftlig kemi, højniveau, maj 2004.

    Forumindlæg
    Hej, er opg. 3d pentan-2-on, eller er jeg helt galt på den?http://makeashorterlink.com/?Z44A2521B
  • Idræt - Krea-program

    Forumindlæg
    Hey, er der nogle som ligger inde med nogle gode idéer til et Krea-program? Eller noget brugbart musik?Eller måske et helt Krea-program??? For jeg er helt lost...På forhånd tak.