Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 19321 til 19340 af 48240
-
hjælp til synopsis REKLAME FAST!!
ForumindlægHej er der nogen som kender en god fast reklame jeg kunne snakke om til min eksame, for jeg har nemlig virkelig svært ved at finde en selv det skal være en jeg meget kan snakke om for jeg skal nemlig ha lavet min synops men har stadig ikke fundet en fast reklame. Jeg har virkelig brug for hjælp!! -
Dumpet matematik A
ForumindlægHej Jeg er dumpet i matematik A (3.g eksamen), og jeg SKAL ha' bestået matematik A hvis jeg vil ind på det studie som jeg nu har valgt. Er der noget jeg kan gøre? altså er der nogle kurser som jeg kan ta' så jeg kan bestå matematik A? Mvh -
AKUT HJÆLP TIL STATISTIK SØGES - GOD BETALING TILBYDES
ForumindlægAKUT - I forbindelse med min 48 timers eksamen i statistik på HA 2. semester har jeg et par spørgsmål og brug for assistance til at komme i mål med opgaveløsningen. Der tilbydes attraktiv betaling for hjælpen - Skriv til mig hurtigst muligt på: [email protected] så kan vi aftale nærmere. ... -
Lommeregner
ForumindlægHej Jeg står og skal til en fysik eksamen, hvor vi ikke må anvende lommeregnere med CAS funktioner, dvs. at den ikke må kunne løse flere ligninger med flere ubekendte osv. Jeg har derfor fundet en lommeregner, som hedder fx-82ES PLUS - er der nogen der ved, om denne kun kan løse én ligning med... -
Tæller årskarakterer med på endelige snit?
ForumindlægHejsa, jeg har lige været op i matematik eksamen på B niveau i 2g, jeg fik dsv 4 hvilket jeg var sårn temmeligt skuffet over. Jeg undrer mig over om min årskarakter som lå på 10 ville tælle med i mit endelige snit når jeg går ud i 3g, eller om det kun er det 4 tal der. -
Spørgsmål til faget psykologi på C
ForumindlægHej jeg går på HTX på biotek A- Mat A linjen. Jeg overvejer enten at vælge psykologi eller design C, dog er jeg bange for at psykologi bliver for tungt. Jeg vil derfor gerne spørge jer derude, om nogle af jer har haft psykologi og om hvad i syntes om det? Var det et tungt fag? Var der for meget l... -
Kan man "downloade" textanalyse.dk?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til danskeksamen om en uge og er i den forbindelse løbet ind i et problem. Tidligere har jeg brugt www.textanalyse.dk til at finde guldkornene, men da man jo selvfølgelig ikke har internetforbindelse til eksamen er det jo lidt svært at komme ind og finde ud af, hvordan m... -
Jeg har eksamensangst!?
ForumindlægJeg er egentlig rigtig klog og får gode årskarakterer Men ligeså snart det er mundtlige eksamen, falder jeg drastisk? Klappen går ned - svarene er akavet Og jeg kan ikke finde mig selv Hvorfor sådan? Det er sket hændt, at jeg får 10 i års også går jeg hen og får 4 eller 2 til eksamen? HVOR... -
Kan man bestå sin bachelor uddannelse på sit gennemsnit?
ForumindlægHej alle, Jeg håber I kan give mig noget råd om min situation. Jeg er netop færdig med min bachelor i HA, men jeg valgte at dumpe et valgfag med vilje, da valgfagseksamen var dagen før mit bachelor forsvar. Jeg dumpede med forudsætningen at jeg ville kunne gå til re-eksamen i løbet ad sommeren.... -
Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var???? -
Dansk og samf. eksamensopgaver
ForumindlægHvor kan man finde gamle dansk og samf. eksamensopgaver, helst de nyeste, jeg har prøvet på www.uvm.dk. Men der fandt jeg kun mat, fysik, bio osv. Måske kan jeg ikke finde ud af at lede på uvm.dk, eller kan man finde dem et andet sted.?? -
AT9 - citater og referencer?
ForumindlægHej, jeg sidder og er i gang med min AT9-synopsis, og jeg tænkte pludselig på om man skal inddrage citater og referencer, når man svarer på sine problemstillinger? eller om det indgår som en del af analysen og derfor skal gemmes til fremlæggelsen? :) MVh. Nefer -
Hvor findes rettevejledning for censur i samfundsfag på uvm.dk?
ForumindlægSom overskriften hentyder, kan ikke finde det selv!! -
fysik c hvad bliver min karakterer
ForumindlægHej! Ja, overskriften er misvisende: Selvfølgelig kan I ikke vide min karakterer MEN prøv at se om du dog kan hjælpe mig. Jeg skal op til FYSIK C mundtlig (24-timers). 24 timer er meget, ja, så der er god forberedelsestid. Jeg tror godt, at jeg kan holde et godt oplæg på de tja 8 min. om... -
hvilke hjælpemidler må man have med til skriftlig års. prøve i dansk?
Forumindlæghey... tænkte på om nogen her inde har lidt mere styr på hvad man må have med til skriftlig årsprøve i dansk? Foe er simpelten usikker på hvad jeg må tage med! -
Sød opgave om metrisk rum.
Forumindlæg(a) Jeg er nået frem til at sige, at μ(x,x0) > 10. Dette må vel betyde, at de første ti element af x er samme samme som de første ti element af nulfølgen. For den n. element af x vil være forskelligt fra nulfølgen for alle n≥11. Er det korrekt? Er der en bedre måde at forklare det på? ... -
Fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt. -
ABC-Fag
ForumindlægHej Jeg går på HTX (1.g) og er i grundforløbet. Jeg er lidt forvirret over karaktersystemet. A-Fag = 3 år B-Fag = 2 år C-Fag = 1 år Men hvad er forskellen på årskarakterer og standpunktskaraterer? Jeg har hørt at lærere kun må evaluere os i en hvis periode og dermed vudere for at give en kar... -
må jeg tage det med?
ForumindlægMin lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater! -
Karakter ved skr. studentereksamen
ForumindlægNogle der ved, hvornår man kan få de skr. karakterer ved studentereksamen..? Det er vel omk. d. 10 juni..?
