Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19321 til 19340 af 29671
-
DHO
ForumindlægHej. Jeg skal i min opgave analysere kronikken "singler er og bliver tabere", men jeg ved ikke rigtig "hvordan" jeg skal gøre det. Altså hvilken metode skal jeg bruge? -
Prejudice Kills - Haster
ForumindlægHejsa!!! Er der måske nogen der har en analyse af Prejudice Kills (New Statesman & Society, 15. nov 1991) skrevet af Jenny Morris. Emnet er: Euthanasia På forhånd tak. -
Saga analysemodel
ForumindlægHej alle! Nogen som har en god analysemodel til sagaer? Jeg går ud fra, at man også kan trække det til dansk mundtlig eksamen, så det ville være super godt hvis nogle af jer havde noget man kan analysere ud fra? Tak på forhånd -
Guldhornene - HJÆLP
ForumindlægHej.. Er der nogen der kan fortælle mig hvad Oehlenschlägers hensigt har været med at skrive Guldhornene? Og er der nogen der kan komme med en analyse og fortolkningen af digtet? Kh. Nunu -
eventyr
Forumindlægnår der står i min opgave jeg skal skrive et analyserende oplæg om eventyrgenren. er det så at jeg skal beskrive hvad eventyrgenre indebære og og specielle træk ved et eventyr. -
Har I teksten?? Meget hurtig!!
ForumindlægHej. Har nogen af jer teksten "Villy" af Charlotte Weitze - ikke en analyse, men selve teksten??? Jeg ville gøre alt for at få den!!! Og gerne virkelig hurtigt!!! Smil Marie. -
Nike
ForumindlægJeg manlger lidt hjælp til en analyse af Nike (skulpturen). Hvad vil kunstneren sige noget om? - Hvilke holdninger til emnet kan tolkes ud af kunstværket. Men også hvilket livssyn repræsenterer værket? På forhånd tak :) -
resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek
ForumindlægHej alle. Er der nogen som evt kunne hjælpe, med et resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek på engelsk? Ville være en stor hjælp, eller evt lidt analyse af den? Hilsen Simone T -
Herman Bang
ForumindlægHej Skal til at skrive en opgave om Herman Bang "Foran Alteret" Er der nogen der ligge inde med en god analyse af den? Med kompossion, fortællerteknik mm. Takker på forhånd -
Socialisternes march
ForumindlægHej! Jeg ville hører, om der var nogen, som tidligere har arbejdet med "Socialisternes March" ? Sidder selv og arbejder med den nu, men ville lige se om der var nogen som så helt anderledes på den. Evt. lavet en analyse og fortolking.. ? :-) Hilsen Tobias! -
"brev" af Jens Sørensen
ForumindlægHej.. Nogen der ligger inde med Jens Sørensens fortrukne skrivestil. Kan ikke finde noget på nettet. Hvis nogen ligger inde med en analyse af hans novelle "Brevet", ville jeg være glad for lidt hjælp..? -
Danas have
ForumindlægHej drenge og piger. Ville høre om, jeg kunne få hjælp til kortfilmen 'Danas have' Måske en der har analyseret den? Hvad der helt bestemt bliver sagt i kortfilmen på god nutids dansk. Please -
GC-MS opløsningsmiddel
ForumindlægDet er lykkedes mig at glemme hvilket opløsningsmiddel jeg brugte til en GC-MS analyse. Er der nogen som kan nævne de mest almindelige opløsningsmidler(for opløsning af fast stof)? -
hjælp novelle 7-1
Forumindlæghej jeg er i gang med at lave en analyse om peter seebergs novelle 7-1, og jeg er meget i tvivel om tema og motiv samt kompisitionen, kan i hjælpe mig? -
SSO "Festen"
ForumindlægHar lige fået SSO i Dansk og har "Festen", som jeg skal analysere. Nogen som har nogle guldkorn til noget fra Festen? B.la. en forståelse af vores hovedperson, Christian. ? -
Hjælp til Bavian
ForumindlægNogle som er gode til at analysere og fortolke..??? Skal jeg i min SSO med 3 noveller fra Naja Marie Aidt's novelle samling, Bavian... Har lidt problemer med det... :S -
Hjælp!?!
Forumindlægskal op i mundtlig dansk på mandag, og har trukket et gammelt digt. har så valgt ved frokosten af Johannes v jensen, men kan ikke finde noget om den!?! nogen der vil hjælpe mig? evt en analyse af den -
hjæælp
Forumindlægheej : ) er der nogle der har en analyse og fortolkning af "lønningsdag" af martin andersen nexø? hvis i har ville det være til en meget stot hjælp da jeg skal op til eksamen mandag, og har ik forstået teksten 100% endnu og tak på forhånd : ) -
Musik video
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg ville bare lige høre om der er nogle af jer, der måske ligger inde med en analyse af Rasmus Seebachs sang - '' Lidt i Fem'' ? -
latter
Forumindlæghej allesammen. Jeg har analyseret latter. min lære sagde at jeg SKULLE perspektivere den til nørreport, er der nogle er jer der vil hjælpe for skal til eksamen imorgen og kan slet ikke finde ud af det? tak på forhånd
