Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19341 til 19360 af 60879
-
Fysik-A
Forumindlæghej,har overvejet at vælge fysik på højniveau for næste år, (3.g), og ville høre om der er nogen der har erfaringer med dette, om det er meget svært iforhold til obl niveau? med skriftlig eksamen osv. Desuden vil jeg også gerne høre om nogen har valgt kemi-b niveau i 3.g? er nervøs for at havde g... -
Naturvidenskabelig uddannelse med en HHX
ForumindlægHej Jeg blev HHX student her i sommers men er blevet meget interesseret i fysik og vil derfor gerne tage en bachelor i fysik. Mit problem er bare at jeg ikke har haft hverken fysik eller Kemi på handelsskolen og skal bruge det for at komme ind på den fysik linje jeg gerne vil. Desuden skal je... -
Eksamensopgave maj 2023
ForumindlægHvor kan jeg finde Eksamensopgaven maj 2023 tii HF matematik B + evt. en løsningsvejledning ? -
HJÆLPP
ForumindlægEr der nogen af jer der har været op i skrift samf eksamen(2009)..????? -
Eksmaen hvad skal jeg have med? STX
ForumindlægHVad skal man have med til en skriftlig eksamen/prøve (STX)? Hvad plejer i at tage med? -
Noter søges (eksamen!): Tell me & Dont you hate having two heads?
ForumindlægSom det fremgår af overskriften mangler jeg noter til Zoë Sharps "Tell Me" & Christine Poulsens "Don't you hate having two heads?". En der ligger ind emed nogle noter som evt. vil dele? Det haster lidt :-( -
selvstuderende
Forumindlægmin lillesøster går på HHX, hun har haft meget fravær grunndet sygdom. Hun skal til afsluttende eksamen til sommer og vil gerne vide, hvad reglerne er for at være selvstuderende - er der nogen her der kan hjælpe os? PFT -
gået dårlig til eksaminerne
ForumindlægHej, jeg er gennemsnitlig faldet 1 eller 2 karakter til mine eksaminer i forhold til mine årskarakter. Ser de forskellige uddannelse MEGET på hvordan man har klaret sig til eksamen og nægte en adgang SELVOM man har gennemsnittet til det?? -
Dumpe STX?
ForumindlægJeg står nu i den situation at jeg muligvis kan få 00 i skr. Mat B. Jeg får 4 i mundtlig, men er stadig nervøs. Hvad vil det få af konsekvenser? Mit snit er ganske fint og jeg er i midten af 2.G og får okay karakter, men et 00 i skriftlig mat, vil jeg ikke kunne komme ind på vidergående uddanne... -
Fp9
ForumindlægHej. Jeg har om fp9 engelsk december 2019, og ville spørge ind om. Ved i hvad man skal skrive om til emnet. -
En lille opgave
ForumindlægHej.Jeg sidder og laver nogle opgaver for at blive klar til skriftelig eksamen i morgen. Jeg er kommet til en som jeg ikke kan få løst. Opgaven lyder som følgende:Løs ligningen følgende ligningh(x)=0,1*t-0,5 , t tilhører [0;4pi]Mit spørgsmål er, hvordan løser jeg denne ligning. Har selv prøvet,... -
Hjælp...
ForumindlægSkal oppe matematik b imorgen.. Hvordan laver den her opgave.. .skal jeg finde f´(x)=0 eller bruge toppunktformel. -
jura familie- arveret
Forumindlæghej jeg søger hjælp til familie- arveret eksamen Vh Melanie -
Søger du en ekstralærer? Jeg kan hjælpe dig!
ForumindlægKære alle, Jeg er en nybagt student med et snit på 11, der tilbyder ekstrahjælp, hvis du har svært ved en række fag. Jeg kan tilbyde hjælp i: På gymnasieniveau: - Dansk, Engelsk, Fransk, Samfundsfag, Historie og Almen opgaveskrivning, SRO, SRP og AT. På folkeskole niveau: - Dansk, Engelsk, Fra... -
Må man tage juice med til FSA læse/retskrivingsprøve?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl pga. vi har eksamen i morgen i læse og retskrivning (afgangseksamen), men jeg ved ikke om jeg må tage juice med (altås drikke under eksamen) ? Er der nogen, der har viden omkring dette emne? -
plzzzzzzzzzzzzz hjælp fortolkning
ForumindlægHej Jeg skal snart op i dansk og skal analyser mit oplæg. Men hvordan fortolker man en novelle f.eks. og hvordan er det bedst at fortolke. Har i nogle gode råd, for det er nemlig første gang jeg skal op, og er ret forvirret da jeg også skal op i andre fag som for det meste er mundlige. -
Synopsis indledning
ForumindlægJeg er lidt lost omkring hvad en indledning i en synopsis skal indholde jeg har valgt emnet titanic og fagene historie og religion og indtil videre har jeg skrevet dette, men ved ikke op det er sådan en indledning skal være, håber nogle kan hjælpe Min indledning : Jeg har valgt dette emne... -
Mundtlig SOP Eksamination
ForumindlægNogen der har været oppe og forsvare deres SOP, der kan komme med tips & tricks? Jeg skal forsvare min i næste uge, er men er en smule blank på processen, og hvad det er jeg skal lægge vægt i på min 10-minutters fremlæggelse om mit projekt. Takker på forhånd. -
Antal eksamener til sommer?
ForumindlægHejsa!Jeg er matematisk elev med mat og bio på højniveau. Jeg var til to eksamener sidste år. I alt skal jeg op i 10 eksamener. Betyder det så at jeg skal op i 5 mundtlige i år? -
eksamenstræning i Mat/Fys/Kemi tilbydes
ForumindlægHej går du i Gymnasiet, HF eller du studerende på en naturvidenskabelige videregående uddannelse? Skal du snart til skriftlig eller mundtlig eksamen i Matematik, Fysik eller Kemi? Er du nærvøs for dette? Bor du i Aalborg eller omegn? Så er der hjælp at hente :) Eksamenstræning til Gymnasieelev...
