Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19361 til 19380 af 29671
  • Lykke

    Forumindlæg
    Nogen der har lyst til at kigge min analyse og fortolkning af novellen "Lykke" af Henning Mortensen igennem? Den er kun på 3 sider. Ville være jer evigt taknemmelig (: På forhånd tak.
  • Fantasy analysemodel

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal analyserer et uddrag af en fantasyroman, men mangler lidt en model at gå udfra.. Har i måske nogle punkter der er gode at gå igennem, eller en model? På forhånd tak, Hilsen Julie :)
  • stil om Loose Change

    Forumindlæg
    Jeg ved en sådan tråd allerede er oprettet, men det haster og har brug for hjælp til analyse af Andrea Levy's novelle Loose Change. Nogen der har skrevet den?
  • Bøjning af adjektiv i en sætning

    Forumindlæg
    Kan du hjælpe mig med at analysere og bøje adjektivet i følgende sætning? Berlin liegt ja auf ostedeutsch_ Boden, und den hatten die Russen besetzt
  • Søger digte!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen søger digte, med temaet sorg! Kender i ikke nogle? De skal some nævnt omhandle sorg. Kan umiddelbart ikke lige finde nogle på nettet? De skal kunne analyseres! Håber en eller anden vil se på det! PÅ forhånd tak!
  • Novelleanalyse

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere en engelsk novelle ved navn "shooting an elephant" af Georg Orwell. Kan nogen hjælpe? Nogle gode ideer?
  • dèr eller dér

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med at analysere Dan Turèlls Vangede Billeder. Når Turèll vælger at skrive "dèr" og ikke "dér" er dette med vilje???
  • Novelleanalyse

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en novelle analyse af Kimono Mit Hus. Hvis i bare kunne nævne noget som i synes er lidt specielt eller nævneværdigt. Ting som f. eks. karakteristik af personerne, sproget o.s.v. tak på forhånd.
  • Erkendelse tove dit

    Forumindlæg
    Hej alle jeg er igang med at læse digtet erkendelse af tove ditlevsen, jeg er igang med at analysere den, men kan endelig ikke finde frem til hvad den drejer sig om, nogle som kender til digtet og har noter om det? :)
  • SYNSVINKEL! HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med min dansk eksamen i min analyse skal jeg skrive synsvinklen på mit maleri som er "ophelia" -John Millais. Hvordan finder man synsvinklen på et kunstmaleri??
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at analysere og fortolke Pia Juuls novelle "De gales hjem", men finder den temmelig svær. Nogen, der kan hjælpe?
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Halløj! Er der én, der kan hjælpe mig med vedhæftet opgave? Jeg skal beregne morfinindholdet i de analyserede birkes, udtryk i ug/g birkes, og har ingen ide om hvordan man gør. Tak på forhånd :)
  • Kunne du tænke dig at rette min stil?

    Forumindlæg
    :D Jeg er ikke den bedste til dansk. Så det ville være rart hvis een gad at kigge den igennem, helst een der kender til de forskellige perioder i litteraturen. Det er en fortolkning og analyse. :)
  • Sprog og fortællestil i Pinden

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en analyse af sproget og fortællestilen af Jens Blendstrups novelle Pinden fra 2000... Nogen der har nogle ider til hvad jeg kan skrive? Tak på forhånd :)))
  • Ionbalancen i cellerene

    Forumindlæg
    Hej :) Har et biologi spørgsmål hvor jeg skal analysere og forklar forsøgsresultaterne vist på figur 1A og 1B. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette, da jeg ikke kan se hvad der sker. Har vedhæftet figuren!
  • Forskellen på et Teknologi A og B projekt?

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på et teknologi A og et teknologi B projekt? Her snakker jeg mest om opbygningen og indholdet. Er det helt det samme, bare med mere og dybbere indhold eller hvad? Eller hvilke andre analyser er der i et teknologi A projekt?
  • Akepot af brødrene grimm

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og er ved at lave eventyr analyse, men bliver i i tvivl om Askepot af Brødrene Grimm er et folkeeventyr eller kunsteventyr? Håber der er en der kan hjælpe, er lidt presset :D
  • Skriftlig årsprøve?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op i skritlig årsprøve i gymnasiet. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan den kommer til at foregå. Får man et emnepapir udleveret, ligesom man gjorde i folkeskolen, eller eventuelt en novelle som skal analyseres?
  • Noter til Menon

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i filosofi her d.7. og kan ikke lige gennemskue hvordan jeg analyserer Menon... Har I nogle som helst noter så ville jeg bliver kæmpe glad hvis I gad skrive til [email protected], eller lægge et link her, naturligvis..
  • Pengestrømsopgørelse - VØ

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået en opgave hvor der står at jeg skal analysere Gyldendals pengestrømsopgørelse men jeg kan ikke huske hvordan man gør det eller hvad man skal have med er der nogen der kan hjælpe mig med det? tak på forhånd