Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19381 til 19400 af 36437
-
Nazismen og den kolde krug
ForumindlægHJÆÆÆÆLP!! skal lave en synopsis ud fra 7 tekster jeg har læst!! Nogle som kan hjælpe? skal til eksamen i morgen :-( -
Tema og budsbaer
Forumindlæghej jeg skal til eksamen og vil gerne have lidt hjælp jeg har valgt eventyret "den lille pige med svovlstikkerne" hvad er temaerne og budskaberne i eventyret tak på forhånd :) -
Regression
ForumindlægUnder mit spørgsmål til mundtlig eksamen ved regression har jeg fået et spørgsmål der hedder: Hvad er forskellen på data og matematisk model? -
Nævn nogle formler for at finde stamfunktioner til standard funktionstyper. Bevis dem ved hjælp af integrationsprøven?
Forumindlæghej med jer et spørgsmål til muntlige eksamen. Nævn nogle formler for at finde stamfunktioner til standard funktionstyper. Bevis dem ved hjælp af integrationsprøven? -
Olie
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksamen i fysik, og jeg trak noget om olie. Og jeg ved ikke hvad aflejringer er, så ville håbe at nogle af jer ville hjælpe mig. -
Hvordan kom Cubakrisen til udtryk?
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i historie i næste uge. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal besvare spørgsmålet "hvordan kom Cubakrisen til udtryk?" -
Hvad kan man perspektivere Amish til?
ForumindlægHej. Jeg skal op til engelsk eksamen i morgen, og kan ikke finde noget at perspektivere amish til. Kan i hjælpe? Tak på forhånd :) -
Sandsynlighed
ForumindlægJeg skal i en aflevering formulere et spørgsmål til en mundlig eksamen om sandsynlighed, og er kommet i tidspres! er der nogen der har nogle ideer? ! -
forskellen mellem nedbryderfødekæde og græsningsfødekæde
Forumindlæghej, til eksamen skal jeg forklare forskellen mellem nedbryderfødekæde og græsningsfødekæde? og give nogle eksampler. har i noget forslag? -
Reporter- gen
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til mundtlig eksamen imorgen, så ville lige hører om der var en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med at forklare denne figur? -
Energikredsløbet
ForumindlægJeg har eksamen i Fysik/Kemi og skal forklare om, hvordan kerneenergi bliver omdannet til kemisk energi. Nogen der kan hjælpe? -
Energikredsløbet
ForumindlægJeg har eksamen i Fysik/Kemi og jeg skal tale om hvordan elektrisk energi bliver omdannet til termisk energi. Nogen der ved det? -
Identitet
ForumindlægHej. Skal til eksamen imorgen, og jeg har et spørgsmål som er virkelige svært for mig og svare. (Hvilken rolle spiller ens identitet i det samfund man opholder sig i?) -
Blanke den i gymnasiet
ForumindlægHvad sker der hvis man går op til en mundtlig eksamen og siger hej og goddag for så at gå igen? Man får selvfølgelig -3 men er der andre konsekvenser? -
Kemi ligevægte - HASTER!!!
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig eksamen i kemi på onsdag og skal redegøre for noget, jeg ikke helt forstår. Hvordan beregner man koncentrationen af produkter og reaktanter ved ligevægt? Tak på forhånd :) -
Kalibrering
ForumindlægHej alle Hvad betyder kalibrering i sammenhæng med boblerne i et gæringsforsøg? Håber der er nogle der kan hjælpe da jeg skal aflevere en rapport som min eksamen. På forhånd tak :-) -
Matematik C - hjælp
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig eksamen i matematik c. Er der nogen der kan hjælpe med at fortæller, hvordan jeg kan forklare disse spørgsmål? -
KONKLUSION
ForumindlægJeg skal snart op til naturfags eksamen i "Hvordan bruges stråling i vores hverdag?" og jeg skal konkluder og jeg kan ikke finde ud af det. Hvad og hvordan gør jeg??????? -
Består jeg
ForumindlægEr man bestået, hvis man får 02 i både eksamens og årskarakter? Eller hvad nu hvis man får 4 i eksamenskarater? Er man så først bestået dér? Jeg er i tvivl. -
Smarten up engelsk opgave.
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der er nogle der ligger inde med engelsk eksamens opgave 2004 der hedder smarten up. Hilsen Mads.
