Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19381 til 19400 af 42938
-
HJJÆÆLLP til fakirmodel i eksamensoplæg
ForumindlægHej alle i kloge mennekser Jeg står i den situation at jeg skal til min afsluttende eksamen på økonomiuddannelsen på tirsdag. Jeg aflverede fagprøve i sidste uge og skal nu planlægge et mundtligt oplæg. Jeg er i fagprøven kommet frem til, at der skal implementeres en opdatering i vores nuvære... -
Forklaring af kroppens fordøjelsessytem
ForumindlægHejsa. Er der evt. en som har lyst til, at hjælpe mig med at forklare dette billede af kroppens fordøjelsessytem? Det vil være en kæmpe hjælp! På forhånd tak! -
god karakter - årsprøve
ForumindlægEndnu et af de der åndsvage og møg irriterende spørgsmål om hvordan man opnår de høje karakterer...Jeg står og skal til årsprøve i engelsk, A-niveau, 1.g... Jeg er ret nervøs, det bliver jeg altid. Jeg skulle helst få 10 eller derover - hvordan? Jeg snakker stortset flydende engelsk, da jeg boede... -
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHej allesammen! Det er første gang man skal skrive eksamensprojekt på HF, og jeg skal præsenterer min opgave i morgen. Jeg har skrevet en synopsis om Jerusalem (religion og historie), så er der nogle her der kan komme med nogle gode råd... -
Kan jeg??? ENG:
ForumindlægJeg skal beskrive to lande på engelsk, så min klasse kan gætte hvilke to lande det er. Jeg har skrevet sådan her om Syrien: There are very hot. The capital is Damascus. Jeg har skrevet sådan her om Egypten: There are always hot, also in the winter, the capital is Cairo, Many touriste come to the ... -
Apps og hjemmesider til træning af engelsk?
ForumindlægHej. Først og fremmest: tak til alle jer der af egen frivillighed tager sig tid til at hjælpe andre - I gør en kæmpe forskel for personen der sidder på den anden side af skærmen! MIt spørgsmål er: hvor finder jeg hjemmesider / programmer som kan lærer og træne mig i engelsk på højt niveau (Enge... -
Lægevidenskab modul 1 niveau!?
ForumindlægHej venner, Jeg har efterhånden gået på lægestudiet et par måneder og skal derfor snart op til min første skriftlige eksamen på Syddansk Universitet. Jeg skal op i den skriftlige eksamen på modul 1: "Liv, sundhed og sygdom", til en Scribble eksamen og der er over 100 læringsmål ma... -
Læseferie - hvor lang tid har folkeskoleelever?
ForumindlægHej allesammen * Ved i svaret på det overordne spørgsmål? *bruger i jeres læseferie fornuftigt? * Er det noget man skal have klar før læseferien? * hvordan foregår jeres læseferie? Det er første gang jeg skal til eksamen og ville gerne vide disse ting befor :) -
Vil læse MEDICIN, men mit snit er 8.4.
ForumindlægJeg har virkelig brug for RÅD og HJÆLP fra jer. Det har altid været min drøm at blive læge el. tandlæge. Mit gennemsnit ender med at være på 8.4 (tror jeg). jeg er faldet drastisk i mine karakter efter at jeg oplevede 2 dødsfald i min familie i midten af 3.g.. Jeg kunne ikke koncentrere mig i nog... -
står det godt?
Forumindlæghej, jeg går i 10.klasse og skal op til dansk eksame ... ville bare lige spørge om i kan rette min præsentation i min synopsis.. med hensyn til stavefejl og forkerte valg af ord osv.. det har jeg nemlig problmer med i forvejen jeg har om danmark og danskhed og har valgt som underemne "Grise... -
Uretfærdig eksamenskarakter?
ForumindlægHej, Jeg har været til eksamen i written proficiency & grammar III, hvilket resulterede i et 8tal. Det er vel okay, selvom jeg til den foregående eksamen fik 10. Problemet er, at gennemsnittet for holdet er helt nede på 6.5. En trediedel af holdet er simpelthen dumpet. Der er ved at blive organi... -
Eksamensnervøsitet, et godt råd!
ForumindlægJeg kan se, at nu hvor eksamen nærmer sig, udtrykker mange bekymring for, hvorledes de skal håndtere deres eksamensnervøistet. Hvis du er så nervøs, at det reelt giver dig problemer med eksamenspræstationen, bør du læse denne kloge bog: Opstilling i folkebiblioteker: 37.125 Latour, Anne Eksame... -
Hvad skal der til for at bestå fysik?
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik B, som min sidste eksamen, og jeg er rædselsslagen for at dumpe, da jeg har meget svært ved faget. Hvis jeg dumper, betyder det, at jeg ikke kan komme ind på min drømmeuddannelse, da faget skal være bestået. Men hvis jeg dumper til eksamen, er det så den gældende karakter... -
Historie årsprøve
ForumindlægJeg skal til årsprøve i historie på mandag, men er ikke rigtig med på hvordan sådan en foregår. Er der nogen som har været oppe til enten årsprøve eller eksamen så vil fortælle lidt om det ? Altså hvad skal jeg ligge vægt på når jeg læser, og hvordan kan spørgsmålet lyde, og alt det der.Håber nog... -
EØ A
ForumindlægHejsa!Er der nogle der har nogle gode notater til eø A på HHX? Det ville bare være lækkert, da jeg står i situationen og skal op mundtligt, og vi har næsten ikke taget notater i det fag... -
To Begyndersprog?
ForumindlægHej :) Jeg går lige nu i 9. klasse, og jeg prøver at finde ud af hviklet gymnasie jeg skal ind på efter folkeskolen. Jeg skal på STX og det skal være i århus området. Mit problem er, at jeg rigtig gerne vil lære både spansk og fransk, men jeg har haft tysk i folkeskolen, da min skole ikke... -
To Begyndersprog?
ForumindlægHej :) Jeg går lige nu i 9. klasse, og jeg prøver at finde ud af hviklet gymnasie jeg skal ind på efter folkeskolen. Jeg skal på STX og det skal være i århus området. Mit problem er, at jeg rigtig gerne vil lære både spansk og fransk, men jeg har haft tysk i folkeskolen, da min skole ikke und... -
Drømmen er ved at være død!
ForumindlægHej med jer. Som udgangspunkt ved jeg ikke, hvad jeg ønsker med dette indlæg ikke andet end måske lidt trøst, og en person der måske har oplevet det samme som jeg. Sagen er at jeg havde et snit på 10, hvilket er fornuftigt nok til at komme ind på jura på hhv. aau og au, hvor adgangskvotienten ... -
Har i nogensinde haft behov for at bruge Formelsamlingen til problemløsning?
ForumindlægJa, personligt synes jeg aldrig rigtigt at jeg har kunne bruge den til noget, hvad med jer? Har eksamen i morgen i problemløsning, og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle gode råd eller erfaringer fra jer andre.
