Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19401 til 19420 af 34369
  • Street art ( intallationer)

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til billedkunst eksamen og har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der ved om der er en bestemt måde at analysere Slinkachu´s Little people ( installationer) på?? Tak på forhånd :D
  • Balance

    Forumindlæg
    Hej Jeg er fået en eksamens opgavei EØ, hvor jeg skal optille en balance. Er der en der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert? Jeg har uploaded mit bud som fil På forhånd tak!
  • Begreber - Kanonisk og domantisk

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal til religions eksamen imorgen og er blevet utrolig i tvivl om hvad båd en kanonisk og en domantisk tekst er? Kan ikke rigtig finde noget på nette om det.. Er der nogle der kan hjælpe? :-) På forhånd tak.
  • Hvad er temaet i Klods Hans?

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke selv komme på nogle temaer i Klods Hans. Er der nogle som kan hjælpe mig? Jeg har brug for svar hurtigst muligt! Jeg skal til eksamen tirsdag.
  • Energi og effekt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg skal op til eksamen her på fredag, og skal besvare nogle spørgsmål inden. Er der nogle der vil hjælpe mig med det her spørgsmål: "Forklar sammenhængen mellem energi og effekt" på forhånd, tak
  • Potensfunktioner

    Forumindlæg
    Er det muligt at finde b på en potensfunktion, tegnet i et almindeligt koordinatsystem og ikke i et dobbeltlogaritmisk? Altså kan man lave en ca. beregnelse af b til eksamen, når den eksponentielle funktion er en kurve og ikke en ret linje?
  • Hvilket fag kommer man op i?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen her i første g om et par måneder. Jeg slutter 3 c fag, musik, matematik og kemi. Ville lige høre om der nogle der ved hvordan der går til, om hvilket fag man kommer op i?
  • Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg skal til dansk eksamen i morgen, og har valgt "solsort og snefnug" Men jeg kan simpelthen ikke finde et budskab i den? HAr i nogle ideér til hvad det kan være? :-) Tak på forhånd!
  • hurtig svar

    Forumindlæg
    hey people, hvis jeg trækker development i morgen til min engelsk eksamen, kan jeg så snakke om crime, eller kan I give eksempler på hvad jeg skal snakke om?
  • forskel på socialdemokratisme og socialisme?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg er ved at redegøre for de forskellige ideologier til eksamen. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad forskellen på socialdemokratisme og socialisme egentligt er? Håber nogen kan hjælpe mig. :)
  • Bloomstaxanomi ??

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen , og jeg har meget bruge for at vide hvad bloomstaxanomi er for noget ?? jeg har faktisk søgt om den på google , men jeg har forstår intet . Er der nogen der ved hvad den er , så kan forklerer det til mig :)) Tak
  • Forsøg til bølger

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan sige nogle forsøg man kan lave til fysik eksamen omkring bølger? De forsøg der er i mine forsøgsvejledninger er hvor det skal være mørkt, og det tror jeg bliver svært til prøven
  • Kulafbrænding

    Forumindlæg
    Er der en, som kan forkalre mig, hvad det er der sker, ved kulafbrænding. Jeg skal bruge det i forbindelse med en fysik disposition til mudtligt eksamen i b - niveau, så det må gerne være rimelig detaljeret :-)
  • Humanistisk metode !

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen imorgen , og jeg har brug for en forklaring om den humanistisk metode. Jeg har faktisk søgt om den på google ,men jeg kunne ikke forstår hvad den er , og hvad bruger man den til , er der nogen der kan hjælpe ??? tak
  • Bevis areal & volumen om x og y aksen i ord :)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan sætte nogle ord på disse beviser? Jeg ved ik rigtigt hvad jeg skal sige her og skal snart til mundtlig eksamen.. Tak
  • underemne til Teknologi og sundhed i hverdagen

    Forumindlæg
    Hej alle! jeg skal op i naturfaglig eksamen og har brug for nogle gode ideer til et undermne omkring ''Teknologi og sundhed i hverdagen'' Hvis du har en god ide så skriv meget gerne.
  • Neutralisering af base med vand.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at få forklaret teorien bag forsøget "Neutralisering af base med vand". Det vil være en stor hjælp i min fysik forberdelse til eksamen.
  • Forbrænding

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;)
  • Forsøg til forbrændig

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;)
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Hej herinde. Tænkte på om der ikke er en/nogle der har været til en samfundsfag B eksamen og har en synopsis liggende som jeg må se, så jeg får et fuld indtryk af hvordan det skal se ud og stilles op. Knus Michelle