Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19441 til 19460 af 47925
-
Skifte uddannelse
ForumindlægHej jeg startede i 10. klasse efter sommer men jeg føler ikke at jeg får nok ud af det. Så jeg ville høre om der er mulighed for at skifte til HTX selvom vi er et godt stykke inde i året? håber at der er nogle kloge hoveder der ved det -
Geometri (trekanter)
ForumindlægI gang med at lave en matematikopgave i vores grundforløb (HTX) omkring geomtri og trekanter. Har fået spørgsmålet: En trekant har sidelængderne 39,47 og 61. Er trekanten retvinklet? Hvordan kan man finde ud af det ved udregnig? -
Det Britiske imperium
ForumindlægHej derude!Er det nogle som tidligere har skrevet om det britiske/engelske imperium? Sidder her med min sso i engelsk på 3. år HTX og mangler lidt emner at skrive om. Eventuelt nogle gode internetsider? -
Proteinbestemmelse i øl
ForumindlægHej, er i gang med at brygge en øl i proces/levnedsmiddel HTX - i den forbindelse ville jeg gerne lave en proteinbestemmelse i min færdige øl, har imidlertid ikke kunne finde nogen analyse der kunne hjælpe mig - har i nogen ideer?? -
HJÆLP
ForumindlægHejJeg er en dreng som går på HTX. Jeg er ved at lave et projekt om børn, og mangler et sted hvor det er dokumenteret om danske skolebørn er bedre eller dårligere end undenlandske. Håber nogen kan hjælpe mig.hilsen T.Fuglsang -
Løsning af eksamensopgaver :(
ForumindlægHejsa! Er der nogen der har eller ved hvor jeg kan finde løsningerne til eksamensopgaverne i matematik A htx? Leder efter disse: 30. august 2011 16. december 2011 Mvh Anette -
Definitions og værdig mængde
ForumindlægHej jer alle kære venner og veninder. Jeg skal fremlægge i Matematik, og det skal være om definitions og værdigmængde. Jeg skal gøre rede for det. Ved ikke en dyt om det. Gå på HTX. Så være venlig en af jer og hurtig lægge et indlæg om det og forklare mig hvordan og osv osv. Mange tak i forvejen. -
Journalskrivning
ForumindlægHej alle venner derude!Jeg er igang med at skrive en journal i biologi ud fra nogen forsøg vi har lavet med celler.Den skal være så kort som mulig.Ville så høre om I vidste om man skal indlægge indholdsfortegnelse med i opgaven?På forhånd takStefo, 1.G HTX -
Ideer til produkt
ForumindlægHej alle sammen Jeg går på Htx og jeg skal måske op i kom/it faget her til sommer. Temaet i mit projekt skal være kampagne ( evt. opgaven er uploadet) og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive/forklare/lave et produkt om. Håber i kan hjælpe :) -
Ny biologifagside
ForumindlægPå opfordring af chemistry_htx-sts er der nu oprettet en biologifagside med nogle spændende links. Siden kan ses her: https://www.studieportalen.dk/Search/?q=Biologi Hvis der andre, som har ideer til indhold på biologifagsiden eller til nogle af de andre fagsider er I meget velkomne til at sende ... -
skal fremlægelsen tage udgangspunkt i rapporten/produktet???
ForumindlægHej! jeg er en 3.års htx-elev, der skal fremlægge mit eksamensprojekt i teknikfaget Service og kommunikation.. jeg har et produkt og en rapport... men jeg ved ikke om fremlæggelsen skal tage udgangspunkt i rapporten eller produktet?????????? håber nogen kan hjælpe! -
Statistik over valgfag på stx
ForumindlægJeg søger et statistik over andel af elever, der har valgt bestemte fag på stx. Der skal både være tal fra den nye reform og den gamle. Evt. også htx og hhx, hvis muligt. Jeg har ledt på uvm.dk, men ikke rigtig fundet noget. Nogle ideer? -
Stardust - Analyse og fortolkning
ForumindlægHejsa derude! Nogen der har lavet en analyse og fortolkning om en film ved navnet 'Stardust'? Har virkelig brug for, at komme igang:( Håber i kan hjælpe. Det er HTX-niveau Engelsk B -
Hjælp! Kemi A
ForumindlægHej, jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre om der er nogen der har kemi A HTX skriftlig eksamenssæt samt besvarelser fra år 2000-2012. Det er yderst nødvendigt, håber nogen har adgang til nogle, og/eller har egen besvarelse af sådan en liggende et sted.. Det kunne være super fedt!! -
Reklameanalyse i Dansk A
ForumindlægHej jeg går på HTX, og jeg skal analysere en reklame fra et blad, og jeg vil så gerne høre om der er nogen som har en vejledning eller model til reklameanalyse i dansk A???? Jeg har nemlig ikke nogen, da reklameanalysen indgår i mit studieretningsprojekt. -
hvad skal man gøre?
Forumindlæghej står her og skal skrive en stil om provokation og humor. (opgave hæfte fra 2007 dansk HTX) men ved ikke hvad jeg skal gøre. har prøvet at start på nogen af opgaverne. men er ikke kommet nogen steder. nogen der kan hjælpe mig? -
Årskarakter
ForumindlægHej Alle sammen jeg er lige blevet færdig med 1.g på htx. Jeg kom så op i en mundtlig årsprøve som jeg har fået en dårlig karakater i. Tæller årsprøven med i gennemsnitet, for karakteren står nemlig inde på min elevplan? skal jeg tælle den med når jeg beregner gennemsnittet eller? :/ ... -
Matematik A
ForumindlægHej folkens Jeg søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig i matematik A niveau. Går på 3. G HTX. Hvis det lyder noget for jer, så må i gerne skrive en pb til mig. Skal være nær Skanderborg og Aarhus -
Hjææælp! Vigtigt!
ForumindlægJeg skulle lige høre om jeres mening. En skoleelev hvis genemsnit er på 4 og som ikke får mere end 4, skal til at vælge gymnasium! Hvad ville i anbefale til sådan en elev? HHx, HG, HTX eller STX eller noget helt andet? Og vedkommende tinker seriøst til alle fag! -
Kronik stil
ForumindlægHej I kronik på en htx uddannelse skal vi lave en del 2 der lyder på: At redegøre for de formidlingsmæssige overvejelser og vinkling af kronikkens indhold. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg burde skrive her? På forhånd tak!
