Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 34487
-
Perspektivering fra Fyrtøjet til Klods Hans
ForumindlægJeg skal perspektivere til Klods Hans i min fyrtøjet dansk eksamen, jeg skal op til prøven nu på mandag. Hvad kunne man snakke om i den perspektivering? Alle svar vil blive sat stor pris på. -
Alger, fotosyntese
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen og kan ikke finde noget svar nogen steder: Hvordan optager alger CO2? Er det ved hjælp af spalteåbninger i epidermis? Eller har alger ikke nogen spalteåbninger, og hvordan optager de så CO2? -
Dominerende ved neutrale betingelser (pH = 7)
ForumindlægHej Jeg er ved at læse til eksamen men der er noget som jeg er lidt i tvivl om. Hvordan kan man finde ud af hvilken form af et stof som er dominerende ved neutrale betingelser (pH = 7)? På forhånd tak. -
Metoder Fysik
ForumindlægHej SP Hvordan vil det påvirke bedømmelse af eksamen i AT, hvis jeg i faget fysik kun formidler viden, som allerede er eksiterende? (og herunder ikke anvender andre naturvidenskabelige metoder) Hilsen WEE -
Underdelinger
ForumindlægHjæææælp! Jeg skal til musik eksamen snart. Jeg har problemer med underdelinger. Hvis der spiller på 1, 1-og, 2, 2-og 3, 3-og, 4, 4-og. Er det så 8.dels underdelinger eller 4.dels???? -
Kvantiativ bestemmelse af glukose
ForumindlægNogen som har en rapport liggende, eller som kan finde et link til hvor man kan downloade opgaven? Skal snart til eksamen og var ikke i skole under forsøget, så søger lidt inspiration .. Mvh Kim Dahlsgaard -
Koldt og varmt havvand CO2 indhold
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen og kan ikke finde noget svar nogen steder: Koldt havvand kan indeholde mere co2 end varmt havvand, men hvorfor? :) -
Analyse af Valgaften
ForumindlægHej. Jeg skal arbejde med Valgaften til min dansk eksamen, men jeg har lidt svært ved at analysere perspektiv og klipningen. Er der nogen der kan hjælpe med det? Pp forhånd tak -
Enzymaktivitet
ForumindlægHej :-) Sidder og læser til eksamen og mangler at besvare dette spørgsmål: Forklar hvordan enzymaktiviteten bestemmes og forklar herunder konstanterne Km og Vmax. Tak på forhånd! :-D -
Haster,hjælpe med at analyse interview "Du er ikke din egen lykkes smed"
ForumindlægHej venligst er der der kan hjælpe mig med at analysere dette interview" du er ikke din egen lykkes smed" af Liv Mygind. Jeg skal imorgen til mundtlig eksamen og hved ikke hvordan jeg klarer det. -
psykiske problemer
Forumindlæghej jeg sidder her og er helt lost. I dansk eksamen har jeg trukket om psykiske problemer og jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme i gang. håber der er nogen der kan hjælpe. -
HASTER! FeSCN2+ navn?
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i morgen - og jeg sidder lige og kigger mine dispositioner igennem. Jeg har en opgave med ligevægte, men jeg mangler navnet på produktet. Hvad hedder FeSCN2+? -
redegøre og analyser?
Forumindlæghej allesammen jeg skal op til eksamen., og håber jeg at I kan hjælper mig jeg skal redegør og analyser 2 tekster, men hvad betyder at man skal analyser og redegøre? tak -
hvorfor opløses natriumchlorid ikke i ethanol?
ForumindlægEr der nogen, som kan forklare det rent kemisk til mig, da jeg kan ricikere at skulle forklare det til eksamen? Kan simpelthen ikke finde noget om det.. Help.. På forhånd tak. -
Apartheid
Forumindlæghej, jeg har valgt emne Apartheid til mundtlig eksamen. men mit spørgsmål er : kender i nogle hjemmesider, hvor der står lidt om,( kampen i mod Apartheid ) og hjemmesiderne skal være på engelsk. og mange tak på forhånd. -
HJÆLP!! Fremgangsmåde af reaktionsskema
ForumindlægMit reaktionsskemma er afstemt, men jeg forstår ikke hvordan og dermed gerne vil have en fremgangsmåde til hvordan, hvis jeg nu trækker dette til eksamen!! C7H16 + 11 O2 --> 7 CO2 + 8 H2O -
Finansregning
ForumindlægHej, jeg har matematik eksamen imorgen, og jeg ved ikke rigtig hvorledes jeg skal svare på mit delspørgsmål som lyder således: Redegør for, hvordan man kan isolere de enkelte parametre i kapitalformen. -
Redoxreaktion - spændingsrækken
ForumindlægHej :-) Jeg er ved at læse op til eksamen. Jeg kunne godt tænkte mig at vide om man kan argumentere ud fra spændingsrækken, hvorfor følgende reaktion ser ud som den gør?: -
Chi-i-anden test
ForumindlægHej folkens Det er bare et hurtigt spørgsmål; Er testværdi det samme som teststørrelse, når vi snakker om chi-i-anden test. Jeg ville bare være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen Tak på forhånd :) -
HJÆLP, kønshormon!!!
Forumindlæghej, jeg skal snart til eksamen i biologi og jeg har svært ved disse to spørsmål. "Hvad er kønshormonernes regulering? "og hvad kan vi bruge det til?" tak på forhånd: -)
