Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 19441 til 19460 af 36784
-
Underemne til Twilight?
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en outline og overemnet er Twilight. Jeg tænkte om, der er nogen, som vil hjælpe mig med at finde på et godt og kreativt emne? Så ikke noget med at beskrive en person fra bogen/filmen, Forks eller forfatterinden. Jeg ville blive rigtig glad, hvis nogen ville brainstorme lidt ... -
Genrebestemmelse af facebook
ForumindlægHej alle :) Jeg står i den situation at jeg i min AT-synopsis skal genrebestemme facebook (som et socialt medie, der giver mulighed for selviscenesættelse) problemet er, at jeg ikke lige helt præcist ved, hvordan jeg skal gribe dette an, da jeg ikke kender nogle af koderne eller kriterierne for s... -
engelsk eksamen
Forumindlægheej.. jeg går ud af folkeskole lige om lidt.. og jeg skal op i enngelsk mit overenme i engelsk eksamen er Australien.. men jeg ved ikke hvilke underenme jeg kan tage? nogle gode forslag? -
Kan ikke komme i gang med novelle
Forumindlæghej jeg er på spanden jeg skal lave en novelle til i morgen og kan ikke komme i gang HJÆLP!!! p.s. hvis i har en novelle må i meget gerne sende den ;) -
Socialrealismen - Novelle
ForumindlægHey, Jeg sidder i den situation at vi skulle have haft afleveret dansk synopser i dag, but... Min lærer har hele tiden kigget os over skulderen, og sørget for at vi valgte rigtigt, men alligevel gik det galt... - Da jeg var klar og det hele i dag, læser hun min tekst igen, og boom bang! Så sy... -
HJÆÆLP!!!!!
ForumindlægHvad kalder man tiden efter oplysningstiden? Og hvilken tid er vi i i dag? -
Dumpet fag, men optaget på uddannelsen?
ForumindlægJeg blev student sidste år med et dumpet fag : Matematik A niveau .. Jeg skal bruge matematik til vidergående uddannelse hvilket det har sat mig under pres . - Jeg skal rejse til USA om to uger hvilket jeg ikke kan nå suppleringskursus . Min situation er lidt anderledes da jeg fik 4-4 i årska... -
Hvad er fordelen med humaniora? og hvad er ulempen?
ForumindlægHvad er fordelen med humaniora? og hvad er ulempen? -
Den grimme ælling
ForumindlægHej Sammenligning mellen "den grimme ælling" og "skyggen"? Er der nogle der kan hjælpe mig med, at finde forskellene og lighederne mellem den grimme ælling og i skyggen?? Tak på forhånd -
EKSAMEN!!!!!!!! næringsstoffer
ForumindlægJeg sidder ligenu og læser til eksamen, og skriver om de tre vigtigste næringsstoffer i vores kost: fedt, protein og kulhydrater. Jeg skal kunne forklare hvad kroppen skal bruge kostens næringsstoffer til og er det ikke bare for at man skal kunne overleve? eller hvad? -
Romantikken og det mordene gennembrud
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal snart op i mundtlig dansk, og de to tidsperioder er noget, som der kan perspektiveres til. Så jeg ville kort høre, hvad der hhv. kendetegner romantikken og det mordene gennembrud? Jeg håber I kan hjælpe VH -
Analyse af ''Fuck dig'' Anna David
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, hvor jeg har teksten Anna David ''fuck dig'' den analysere jeg. Nogle der har analyseret den før eller kan give mig nogle gode fif, da jeg har analyseret den selv, men jeg mangler at gå i dybden og det er jeg ikke så god til. Håber en kan hjælpe! På ... -
Novelle fiktion eller non-fiktion?
ForumindlægHej overskriften sig det hele. Novelle er det fiktion el. non-fiktion el. kan det værer begge dele. Og kunne vær nice,hvis du uddybede det lidt :) tak på forhånd -
Valgfrit emne samfundsfag
ForumindlægHej er lidt lost da vi i samfundsfag selv må vælge et emne at skrive om problemet er bare at jeg har ingen idé om hvad jeg vil vælge. Hvis i har nogle forslag må i meget gerne komme med dem! ps. jeg tænkte på noget med EU ved bare ikke helt hvordan da vi kun må skrive 2-3 sider. håber i kan... -
Novelle hjælp
ForumindlægJeg skal skrive en novelle med en morale. Moralen skal være gengæld. Er der nogle som har nogle ideer til hvad den kan handle om, og om hvordan jeg kommer igang med den???? -
den kolde krig
ForumindlægHviken betydning havde Bismarch for den anden front??? -
krimi novelle
Forumindlægheej :) nogen der ved hvordan man skriver en krimi novelle.?? :) -
Realismen og idealismen
ForumindlægJeg prøver lige en gang til i håb om der er nogle der kan hjælpe da jeg virkelig har brug for det. Er der nogle der kan fortælle mig hvad realismen og idealismen ville mene om israel og palæstina konflikten.. altså vudere konflikten. -
Patologisk løgner
ForumindlægHvad er det for en slags løgner? Tak på forhånd og god jul -
israil
ForumindlægJeg har læst mange steder om konflikten mellem Palestine og Israel. Jeg vil så kort høre, hvad baggrunden er for denne "historie", da der er mange organisatione som er med i det, som forvirrer mig. -Tak på forhånd
