Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 19461 til 19480 af 46824
-
eksamener i 1.g på HTX?
Forumindlæghej derude:) jeg undrede mig hvilke fag kan man komme op i 1.g i htx (altså både skriftlige og mundtlige) Og hvordan foregår de? -
Eksamenssæt STX 2009?
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et link til MAT A (3 årig) opgaverne fra STX afgangseksamen 2009? Altså selve opgavesættet? -
skriv reaktionsskema for følgende reaktioner
ForumindlægA) Adidition af hydrogenchlorid til ethen b) adiition af dibrom til cychlohexen c) elimination af hydrogenchlorid fra chlorcyclohexan Var ikke med til timen kan i ikke hjælpe mig ? :((( -
fsa geografi
ForumindlægHey, i dag har jeg som udtræksfag trukket skrivtlig geofrafi, og det er jeg egentlig glad for. Er bare lidt på bar bund. Er der nogen af jer, der ved hvilke ting man skal vide i geografi, ting der med stor sandsynlighed vil blive spurgt om og hvor jeg kan øve mig (en hjemmeside eller lign.)? Er ... -
synopsis
Forumindlægjeg er lidt i tvivl om hvad man skal skrive i sine underspørgsmål? Om jeg skal lægge mere vægt på metoderne eller generelt om det historiske/viden. fx skal jeg redegør for hvordan Darwin kom frem t arternes udvikling; hvad skal j så præcis komme ind på? Metode? Eller mere hvad HAN gjorde og her... -
Forhold.?
Forumindlægjeg sidder her med en biologi opgave med en figur der siger at vægtforholdet mellem rod og top er 0,36. hvad vil det sige? håber i kan hjælpe mig for kan ikke få det til at hænge sammen med den øvrige del af opgaven som i øvrigt skal afleveres i morgen :( Mvh patricia. -
tidligere eksamenssæt til mikroøkonomi (HA-almen)
ForumindlægHej, Er der nogen der ved, hvor man kan finde tidligere eksamenssæt til Mikroøkonomi (Ha almen, 1 år). ? Er de ikke offentligtgjort et sted på nettet? På forhånd tak:) -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal op til terminsprøve i matemtik på b niveau snart. Men jeg hører at der er nogle skoler som allerede har været oppe. Tænkte på om der er nogen som kunne sende mig opgaven, eller bare fortælle om nogle af opgaverne og hvad man skal ligge vægt på. Er nemlig ret nervøs for den, da vores... -
Spansk eller tysk?
ForumindlægHej, Jeg er i slutningen af mit andet år på stx og jeg har spansk på A. Jeg har lidt fortrudt at vælge det og vil virkelig gerne have tysk, kommer lidt med et dumt spørgsmål, men er der måske en lille mulighed for at jeg kan skifte til tysk på B eller A niveau ? hvis jeg har det i 3g og går på... -
Billeder i et dansk essay?
ForumindlægHej, nogle der kan hjælpe mig, om man må sætte billeder ind i et dansk essay. Essey'et hedder "er høfligheden en by i Rusland?" -
dansk terminsprøve
ForumindlægEr der nogen der har haft til tysk terminsprøve i år?. Hva handlede de så om? -
Hvad tæller årsprøverne?
ForumindlægHej Derude. Jeg har et spørgsmål :) Hvor meget tæller årsprøverne? og hvor stor indflydelse har det på ens snit for at komme videre imod 2g Og tæller årsprøverne overhovedet med i ens gennemsnit i 1g God aften :) -
DNA Figur
ForumindlægHej hvad viser den her figur, altså hvad kan jeg komme ind på, hvis jeg skal bruge den her figur til at tale om DNA? -
Frøkenen - Herman Bang
ForumindlægHvad vil I mene, budskabet er i Herman Bangs novelle "Frøkenen" fra 1883? Og hvordan sætter den problemer til debat? -
AT6 - 9/11: besvarelse af problemstilling
ForumindlægHej allesammen. Jeg har i mit AT6-forløb valgt terrorangrebet 9/11, i fagene Historie A og Religion C. Jeg har brug for lidt forslag til besvarelse af de problemstillinger som omhandler religion: - Hvad er terroristernes religiøse begrundelse for at begå terrorangrebet på World Trade Center... -
Blækregning
ForumindlægHvis der er nogen der vil rette min bækregning så skriv herinde. -
Stop sult
ForumindlægHej Jeg skal til eksmane i tværfaglig, og har emnet Stop sult Jeg skal lave tre forsøg men mangler det sidste, er der nogle der har nogen ideer? Lige pt er mine to forsøg påvisning af næringstoffer og afbrænding af fødevarer Håber i kan hjælpe -
Kvote 1 eller kvote 2? hvis jeg mangler fag.
Forumindlægjeg har gennemsnittet en given uddannelse kræver og jeg har en fuld HF... men jeg mangler nogle af de ekstra fag uddannelsen kræver som jeg er ved at tage, dem bliver jeg færdige med omtrænt på samme tid som deadline for kvote 1. spørgsmålet er så, skal jeg søge på kvote 2 "selvom det nu n... -
Større ordforråd
ForumindlægJeg kunne vildt godt tænke mig at have et større ordforråd i Tysk. Men jeg ved ikke, hvad man kan gøre, for at forbedre det. Har tænkt på tyske film, men hvor kan man se gode tyske film henne? -
Bioanalytiker
ForumindlægHej Det kan godt være at det er det forkerte sted og stille spørgsmålet her. Men jeg prøver alligevel :) Er der nogen som har oplevet og færdige gør gymnasiet med et dårligt eller sagt på en anden fået et snit under 6 men blev optaget på bioanalytiker uddannelsen på bagrund af noget erhvervs er...
