Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 19501 til 19520 af 325233
  • Betahenfald

    Forumindlæg
    Vi har lavet et forsøg i fysik hvor vi beregner den kinetiske energi for nogle elektroner, der bliver udsendt fra en betakilde. Elektroner bliver afbøjet i et magnetsfelt (som varieres) således, at det kun er elektroner med en bestemt hastighed, der bliver registreret af en GM-tæller. Jeg har så ...
  • En sød sjæl der vil rette et lille referat?

    Forumindlæg
    Hej Er der en der vil rette et lille tysk referat på ca. 200 ord?(Jeg har kigget den igennem et par gange, så tror ikke, at der er så mange fejl)
  • Spansk oversættelse (hvis I orker)

    Forumindlæg
    Er lidt usikker på min spansk oversættelse. Nogen kloge hoveder der har lyst og tid til at kigge 160 ord igennem?
  • hidden words

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med de her ord og det er noget med skolen at gøre: hidrceln,ubjectjss,imetabetl,rlseu,etctviasii. tak
  • Skriveprogram

    Forumindlæg
    Hej..Jeg er ved at forberede mig til en større matematikopgave, og jeg vil gerne skrive på computeren. Er der en skriveprogram i matematik?På forhånd takNuka
  • FN

    Forumindlæg
    Hvad kan FN, NATO, EU eller andre fora gøre for at dæmpe eller stoppe konflikten i Syrien?? Gerne hurtige svar
  • new journalism

    Forumindlæg
    hey!i new journalism er der 4 karakteristiske træk:scene på scenedialogsynsvinkelbrug af detaljerfor at en artikel skal være i denne genre, skal den så indeholde alle 4 elementer, eller bare 1???
  • SRP - Analyser virksomhedens branding og promotionsstrategi

    Forumindlæg
    Er lidt i tvivl! Har fået til opgave at "Analyser Nikes branding og promotionsstrategi" Hvad skal jeg gøre? Det HASTER! Skriver om Nike På forhånd 1000 tak!
  • Ventus Handelsordbog

    Forumindlæg
    Hej ! Er der nogle der ligger inde med dansk - engelsk samt dansk - tysk versionen af denne ordbog? Hvis ja, er det så muligt at jeg kan købe en kopi?
  • Rettelse af Tysk

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, håber der er nogle der kunne tænke sig at rette min lille tysk stil igennem på 200 ord? :) Tusinde tak på forhånd :)
  • Gesamtschule

    Forumindlæg
    Hej. Efter at have læst på nettet forstår jeg stadig ikke hvad en gesamtschule er og hvordan den skiller sig ud fra realschule, hauptschule og gymnsaium? Hvad er en gesamstschule?
  • ansøgning

    Forumindlæg
    bare for at være sikker, så skal jeg under pkt 4 hvor der står eksamensresultat skrive mit snit ikke?
  • DNAs funktion i cellen.

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har kæmpet med at finde ud af DNAs funktion i cellen, det sidste stykke tid. Kan ikke rigtig finde noget. Håber i kan hjælpe :)
  • diffrentialregning

    Forumindlæg
    Hej.jeg tror vist jeg har kludret lidt i det..passer det at når man differetiere en funktion så får diferentialkvotienten som er det samme som det aflede funktion?
  • Nykritisk..

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad man helt nøjagtig skal fokusere på en en tekst når man vil analysere den nykritisk?Er der nogen der har prøvet at arbejde med den nykritiske analysemetode..?
  • Gode råd?

    Forumindlæg
    hej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;)
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    vis at funktionen med forskrift f(x)=x^3-4x^2+7x+3 er en voksende funktion. Hvordan gør man det?
  • Skriftlig fysik

    Forumindlæg
    Hej, jeg har tænkt på at vælge fysik på A niveau. Derfor ville jeg bare høre om man SKAL op i skriftlig fysik ?
  • HJÆLP TIL DANSK STIL

    Forumindlæg
    Hejsa! Har lavet en dansk aflevering, som er et essay. Er der en der måske vil hjælpe med at læse i gennem og rette mine kommafejl? På forhånd tusind tak!
  • fraktaler

    Forumindlæg
    Kunne godt tænke mig at høre om der var nogle af jer der havde skrevet en opgave om fraktaler? Kunne godt bruge noget inspiration