Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19501 til 19520 af 132899
-
Kan man tage eksamen om?
ForumindlægKan man, når man allerede har en studentereksamen (fra 2008), få lov at tage en ny eksamen, f.eks. HF, når man ikke har godt nok gennemsnit til at komme ind på den uddannelse, man ønsker? -
Matematik Rumgeometri 8-milesten
ForumindlægHej alle sammen har brug for hjælp til en matematik aflevering. Håber at virkelig at nogen kan hjælpe mig med følgende opgaver: En opmåling af milestenen giver følgende mål: Keglestubbens nedre og øvre omkreds er O=245 og o= 163,5. De skrå sidelængder for keglestubben og keglen er S=146 og s= 2... -
Psykologi model til eksamen
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i psykologi her om nogle uger. (C-niveau) Jeg forstår ikke rigtig min lærer's svar, når han forsøger at forklare hvordan man skal gøre til eksamen. (han snakker ikk så godt dansk, han er russer), så derfor ville jeg høre om der var nogle af jer der har en evt. model til h... -
Eksamensprojekt i Biologi B og Idræt B - Diabetes og regulering vha. motion
ForumindlægHejsa. Jeg skal lave mit eksamensprojekt i fagene Biologi B og Idræt B, og jeg har valgt emnet: "Diabetes og regulering vha. motion" Tanken var at jeg ville prøve at klargøre hvor meget motion egentlig kan være med til at påvirke reguleringen af insulin, og hvorvidt det kan have en... -
Matematik og global opvarmning
ForumindlægHvad kan jeg skrive i matematik om global opvarmning/klimaforandringer i SRO 3g? Er der nogle emner, der er værd at oplyse? Jeg har tænkt på nogle klimamodeller men ved ikke præcist hvad jeg skal komme ind på herunder. Mvh -
Matematik FSA problemregning :s
ForumindlægHej mennesker (: - Jeg har virkelig brug for hjæp! Det drejer sig om den her problemregning : Fs10 Matematik maj 2006 Emnerne hedder: Vikingetiden, Vikingetogter, Trelleborg, Aldersbestemmelse og Vikingeskibes lasteevne.. Er der nogen der har den på computeren, som evt. vil sende den? tak p... -
Hjælp tilbydes: Matematik og fysik (Kbh)
ForumindlægHvis du bor i Københavnsområdet og har brug for hjælp eller eksamenstræning i matematik eller fysik, så kontakt mig ved at klikke på mit brugernavn og skrive en besked. Løn og mødested efter aftale. Jeg er uddannet fysiker og kommende gymnasielærer. -
00 i skriftlig dansk i eksamen
ForumindlægHej alle Jeg vil hører om I kunne hjælpe mig med et problem. Jeg fik 00 til min skriftlige dansk eksamen , men 7 i den endelige årskarakter. Mit spørgsmål er her, om jeg så ikke kan komme ind på nogle videregående udd., da man skal skal bestået dansk A? Mvh -
Gode råd til Fysik Eksamen
Forumindlæghej allesammen hej allesammen og tak for jeres gode råd, jeg vil bare spørge om i har nogen gode råd til fysik skr. eksamen imorgen ?? hvordan jeg kan komme op og få et 10 tal, hvad skal jeg huske osv... på forhånd tak :-) -
total panisk, eksamen imorgen
ForumindlægHejsa. Jeg mangler bare lige det sidste her. Jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man indtaster(vedhæftet) ind i R eller Maple. Der er vel ikke en sød sjæl der kan vise mig det ? :-) Jeg har nemlig eksamen imorgen tidlig, og har arbejdet så hårdt for det, så det ville være træls hvis der kom... -
Samf eksamen 9klasse
ForumindlægHej Hvordan fungerer eksamen i 9 klasse i samfundsfag? Går man op og trækker et af de emner fra pensum, og så skal man fortælle udfra læst materiale?? Eller trækker man en ny "tekst" som man skal bruge teori fra pensum på?? På forhånd tak -
Tysk 9 klasses eksame
ForumindlægJeg skal op i tysk om 2 dage, og er ikke helt klar over, hvordan man skal lave en opgave til tysk eksamen, folkeskole, 9 klasse. Nogen der har været op til den forrige, eller som kan huske, hvad man skal lave :S ? Tak på forhånd. -
SKAL TIL EKSAMEN OM EN TIME::SÅ HJÆLPPPPPP!
Forumindlæger lige kommet i tanke om at jeg ikke er klar over om man skal daterer templer...skal man det? og i så fald hvordan...? personligt tror jeg kun at man skal fortælle om det er dorisk el. ionisk og detaljerne, men det skal man vel også ved skulpturer hvor man samtidig skal daterer det...vrøvler..... -
Spørgsmål om tysk eksamen 2.g
ForumindlægHey jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal have med under min fremlæggelse af den tekst jeg har trukket? Er det redegøre, analyse, Diskussion/konklusion eller det bare et referat af teksten og en god perspektivering? -
Eksamen (Verfluchte Ferien) HJÆLP :)
ForumindlægJeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? Ville være en stor hjælp :) -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
hjemmefra skrevne notater til eksamen
ForumindlægMin kæreste har lige fortalt mig at man må have alle de noter som man har skrevet derhjemme, med ind til esaminationen. Passer det? VI har på vores skole fået at vide at det kun er til forberedelsen vi må have vores noter. -
Fransk skriftlig eksamen????
ForumindlægHEj :D Må man godt, tage gamle fransk stile, til skriftlig fransk???????? :D:D:D:D:D:D -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd!
