Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19501 til 19520 af 42009
-
25 øre
ForumindlægHej, hvad vil det sige at skulle afrunde beløbet til nærmeste 25-øre 112,87kr. -
blodforsyning
Forumindlæghej alle! tænkte om dee var nogen der kunne hjælpe med mig dette spørgsmål?? det haster virkelig! kan bare ikek finde udad et spørgsmål!! spørgsålet er: forklar hvorformuskelcellerne har brug stor blodforsyning under arbejde og endnu et: gør rede for respirationsprocessen og dens betydnig... -
Hvad forstås ved ordet " variation"
ForumindlægForstår ikke hvordan ordet " variaton" skal forstås hjælp tak -
Hjæææælp!
ForumindlægHej, Vær søde oh hjælpe mig med at bruge Maple. Jeg skal besteme i maple et polynomium p(z) med lavest mulig grad og REELE koefficienter, som har tre rodder : 5; 9-i; -7+2i. Jeg har løst det i hånden, da jeg ved de to imaginære rodder løses i parvis ved konjugering. I hånden går det fint. Mi... -
Hvordan analyserer man sin egen artikel?
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en artikel til skolen og skal nu igan med at analysere den. Jeg har bare intet clue om hvordan jeg skal analysere den, for da det jo er opdigtet og derfor ikke udgivet har jeg til en start intet medie at gå ud fra.. Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig... Tak -
finde et oplæg til dansk
ForumindlægHej, allesammen. Jeg har trukket trekantsdrama til dansk muntlig eksamen og ville høre om nogle kunne hjælpe med, at finde et oplæg, jeg kan gå op til eksamen i, såsom en novelle, et digt, folkevise, musikvideo. :) -
Hej alle sammen Respiration
Forumindlægjeg har nogle problemer med respiration. Er der nogen der kan hjælpe mig. Det skal helst være på C 'niveau. -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej SP Jeg er igang med at forberede til skriftlig dansk eksamen her på onsdag, og jeg har lidt problemer med at kunne helt præcis se forskellen mellem en kommentar og et debatindlæg, da jeg ser det nærmest, som at begge genre skal kommentere en andens synsvinkel på et emne, også at man kommer me... -
AT-opgave, indledning
ForumindlægHi guys, Jeg er i færd med at skrive en 1.g AT-opgave - og det eneste jeg mangler er indledningen. Jeg aner ikke hvordan jeg skal sætte den op. Jeg har virkelig prøvet, men hvad skal jeg inddrage, og hvordan skal jeg præsentere min opgave? Det kunne være virkelig rart med et eksempel eller en fo... -
Eksamensspørgsmål medicin KU
ForumindlægEr der nogen, der ved om de udtænker helt nye eksamensspørgsmål hvert år? Eller er der tale om parafraseringer af gamle eksamensspørgsmål fra de forskellige år som sættes sammen - eller måske en blanding af begge? -
HJÆLP SØGES TIL KILDEKRITIK
ForumindlægEr der en venlig sjæl, som kan lave kildekritik af nogle kilder? Der gives gerne et beløb for det - kravene er bare, at man har styr på faget 'Historie' på B niveau. :-) -
Markedsdemokrati
ForumindlægJeg er ved at skrive SRO opgave og faldt lige over jeg ikke havde 100% styr på hvad der definere markedsdemokratiet. Kan ikke lige umiddelbart finde noget på nettet heller. Så en hurtig oprids af hvad den lige går ud på ville være super. Behøves ikke at være noget længere indllæg, skal bare lige... -
Hvordan sletter man indlæg
ForumindlægJa, som overskriften siger, hvor sletter man sit indlæg? -
De øjne jeg engang..
ForumindlægEr det ikke et udtryk der hedder følgende "De øjne jeg engang så smukt spejlede mig i?".. Eller lyder det helt forkert?. -
Haster "2.g Historie opgave"
ForumindlægHej alle. Jeg har et spørgsmål i min opgaveformulering der hedder: Hvem vendte tilbage til Danmark og hvorfor? Jeg har bare det problem at jeg ikke kan finde noget materiale til at kunne besvare dette spørgsmål med. Hvad skal jeg gøre? -
digt analyse
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig hvad for nogen ting men skal have med i en digt analyse.? eller rettere sagt er der ikke nogen der har en model til det eller sådan. det vil være en stor hjælp. -
mobiltelefon i arbejdstiden
ForumindlægHey Jeg har et par spørgsmål, ville høre jeres mening om dem. Hvad synes i, om det her. 1) Brug af mobiltelefon i arbejdstiden, fordele og ulemper ? 1) Give retningslinier for brug af e-mails internet til privatforbrug i arbejdstiden ? -
EKSAMEN ENGELSK A?
ForumindlægHej er der nogle der har tips til hvad man skal kunne eller hvad der er godt at kunne til engelsk a delprøve 1? tips til alt modtaged med hyshånd!! god dag og tak på forhånd -
89 ord for meget i eksamensstil?
ForumindlægHej, i eksamen i engelsk skriftlig B-niveau på STX står der i opgaveformuleringen, at man må skrive 700-1000 ord i section A opgaven, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Min lærer fortalte mig engang, at man godt måtte skrive 10% over, men... -
privatlærer i arbejdsret søges (JURA)
Forumindlægskal bruge en der kan hjælpe med at løse nogle cases, er villig til at betale for samarbejdet.
