Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 19521 til 19540 af 95434
-
Calvin-cyklussen og anaerob respiration
ForumindlægHej kloge hoveder! Jeg skal snart til eksamen, og jeg leder en forståelig og detaljeret definition. Er der nogen der kan hjælpe mig? - jeg har det på C-niveau, så jeg er ikke ekspert i biologi, og de definitioner jeg har fundet på nettet og i min biologibog har enten ikke været tilstrækkeligt det... -
Matematik eksamen
ForumindlægHej alle sammen! Her den 21 skal jeg op i stx matematik på c niveau, og lige nu sidder jeg bare og læser, men jeg er ved at blive nervøs for selve eksamen, for jeg ved ikke hvordan det foregår. Jeg ved jeg trækker et nummer og for en ting jeg skal bevise og så 24 min foreberedelse, men jeg ved... -
Eksamensregler (stx)
ForumindlægHalløj derude! Jeg skal trække til min fysikeksamen i morgen på c-niveau, med 24 timers forberedelse. halvdelen af de elever som skal op, har allerede trukket i dag. Eksamensspørgsmålene er på forhånd kendte. Hvad er regler for hvor mange gange et eksamensspørgsmål kan anvendes? - så vil jeg ... -
Tag matematik helt om.
ForumindlægHej jeg vil høre om det er mulig at tag matematik helt om, altså fra c til a niveau om igen. Grund til det er at jeg er dumpet i matematik a. Derfor vil jeg gerne prøv at start fra bund af og arbejde på det i et år, så jeg muligvis består. Da jeg gerne vil læse Biologi, hvor matematik a er et kra... -
HASTER: Bundfald
ForumindlægEn fra min klasse og jeg er uenige om, hvornår der dannes bundfald... Hun mener, at der dannes bundfald, så snart to stoffer reagerer med hinanden (her ammoniakvand og kobber(II)sulfat), og skifter farve, selvom det stadig er klart. Men skal det ikke være grumset før, der er dannet bundfal... -
Kemi HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg er kommet lidt i en nødssituation med noget kemi jeg tager på et kursus, sideløbende med min HF. Jeg har fået af vide i dag, at jeg skal aflevere det der svarer til 2 rapporter til på fredag, og med min HF ved siden f er det umuligt for mig at nå. Det er kemi på c niveau. Jeg vil de... -
eksamen
ForumindlægHej Er der nogle herinde der har været til eksamen i samfundsfag c niveau som kan forklare lidt om hvordan en disposition skal være ( jeg har kun været til en mundtlig eksamen i min skolegang) vi har i vores aflevering fået en opgave hvor vi skal lave en disposition og fået et eksempel på et ek... -
Hjemmehjælp til matematik
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogen der vil hjælpe mig med at genopfriske matematik på ca. C niveau? Svarende til ca. 10 klasses matematik. Går på tec skole nu og kan mærke jeg har brug for genopfriskning af det matematik vi har nu. Så h... -
Matematik hjælp
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogen der vil hjælpe mig med at genopfriske matematik på ca. C niveau? Svarende til ca. 10 klasses matematik. Går på tec skole nu og kan mærke jeg har brug for genopfriskning af det matematik vi har nu. Så ... -
Emner til billedkunst eksamensprojekt??
ForumindlægHej fellas.. Jeg ligner et kæmpe spørgsmålstegn, da jeg snart (!!) skal gå i gang med mit eksamsprojekt i Billedkunst på C-Niveau... Vi har fået valgt et overordnet emne "Identitet", og vi skal herunder vælge et emne, som vi skal arbejde og uddybe os i. Jeg er på bar bund, da jeg ikke... -
Biologi, belønningssystemet
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med at forberede mig til AT-eksamen, hvor jeg skal fortælle noget om sult i biologi og dansk. Biologidelen kommer til at handle om belønningssystemet og blodsukker, blodsukker er helt fint, det er en del af pensum på C-niveau som jeg har.. Men med hensyn til belønningssytem... -
Er ramadan et overgangsritual?
ForumindlægJeg har om ramadan til AT-eksamen. Jeg ved at ramadan er et kalenderritual, men kan man også sige at fasteperioden er et overgangsritual til at blive en bedre muslim? Da jeg "kun" har religion på c-niveau har jeg ikke beskæftiget mig med ritualanalyse og ville gerne høre om hvilke dele... -
Hvilken formel? kapitalfremskrivning
ForumindlægEn anden person indsætter 23 000 kr. på en konto i en bank med en fast årlig rente på 2,3%. Efter et antal år står der 26 968,50 kr. på kontoen. a) Hvor mange år har beløbet stået på kontoen siden de 23 000 kr. blev sat ind? Jeg vil helst ikke have resultatet, men gerne hvilken formel de... -
“Det svære demokrati”
ForumindlægHejsa. I historie skal vi have om “det svære demokrati”, dertil lyder et spørgsmål således: Hvad forstår du ved begrebet “demokrati”? Her kommer jeg en anelse i tvivl, da jeg i samfundsfag (c-niveau) også har om demokrati, hvor vi særligt snakker om politik samt de forskellige styreformer etc. ... -
Niveaulinjerne
Forumindlægb) Bestem niveaulinjerne N(0), N(9), N(30) og illustrér ved hjælp af en pil på niveaulinjerne den retning, hvor niveauet bliver større. c) Bestem ud fra de indtegnede niveaulinjer funktionsværdien i punkterne (3,2), (3, −1) og (7,0).(Dvs. uden at indsætte i forskriften). d) Forklar hvorfo... -
Bestå gf2 eux business
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål, som jeg ikke synes at jeg kan finde svar på. Spørger selvfølgelig studievejledningen i morgen, hvis der ikke er nogle herinde der ved det. :) Jeg tager i øjeblikket gf2 rettet mod eux business. Til eksamen skal jeg op i et grundfag på c niveau og det uddannels... -
Ligninger????
ForumindlægHej, jeg er 1.g's elev, og på nuværende tidspunkt har vi om ligninger, da faget kun er på C-niveau. Jeg forstår nul, sådan virkelig intet. Jeg kan virkelig ikke løse nogle ligninger, og ja, jeg ved godt det ret underligt nu hvor jeg på gym, men ja. Jeg hr virkelig brug for hjælp, da jeg slet ... -
Lektiehjælp søges i Odense
ForumindlægHej. Jeg søger en lærerig og tålmodig lektiehjælper som kan hjælpe mig nogle få timer i ugen, indtil jeg skal op i eksamen til december. Jeg er i gang med et 3 måneders forløb, hvor jeg skal have rykket matematik op fra C til A niveau. Jeg mangler at få styr på de sidste løse ender, inden eksame... -
Matematik A
ForumindlægHej. Jeg søger en lærerig og tålmodig lektiehjælper som kan hjælpe mig nogle få timer i ugen, indtil jeg skal op i eksamen til december. Jeg er i gang med et 3 måneders forløb, hvor jeg skal have rykket matematik op fra C til A niveau. Jeg mangler at få styr på de sidste løse ender, inden eksame... -
STX/HF: Lektiehjælp/Eksamenshjælp i Matematik tilbydes Aalborg
ForumindlægHej står du og mangler hjælp til at komme videre med matematik kursus på følgende niveauer: HF-C/B eller STX-B/A så er hjælpen nær. Jeg hedder Frederik og har mere end 4 års undervisningserfaring i STX/HF Matematik. Beståelsesprocenten for mine hold er mellem 75% - 100 %. Så hvis du er inter...
